וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויאל בייבי: הנסיך הארי ומייגן יגדלו בן או בת?

וואלה! סלבס

20.10.2018 / 0:02

ימים אחרי ההכרזה המלכותית כי הנסיך הארי מצפה לצאצא מאשתו הטרייה, הדוכסית מייגן מרקל - העולם עוד לא נרגע מהבשורה. כעת, וואלה! סלבס חושבת שהגיע הזמן להמר אם מדובר בבייבי בוי או גירל למשפחת המלוכה הבריטית? הצביעו

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

כמה התרגשות וקריאות "הידד" נרשמו בשבוע האחרון בממלכה הבריטית וברחבי העולם כולו, עת נודע שהדוכסית מייגן מרקל - או רעייתו של הנסיך הארי השובב - מטפחת ברחמה יורש עצר ראשון עבור הזוג. הכל קורה פחות מחצי שנה מאז שאמרו זה לזו "איי דו", באירוע חתונה שמשך אחריו מיליוני אנשים ברחבי העולם, כאלה שכנראה מאמינים כעת שסיפורי אגדה באמת יכולים להתגשם.

אם עוד לא עודכנתם, רגע אחרי חתונת הנסיכה יוג'יני (בת הדוד של הפרינס הג'ינג'י) בסוף השבוע שעבר, יצא הארמון בהודעה רשמית על הריונה של מרקל בת ה-37, שבחודשים הקרובים תתעגל כשהיא נושאת רויאל בייבי בבטנה, שצפוי להיוולד באביב 2019. זה יהיה ילדה הראשון (כמו אצל הארי), למרות שכבר הספיקה להינשא ולהתגרש בעבר, כאשר הפעם הם בטח יחיו באושר ועושר, עד עצם היום הזה.

מייגן מרקל. GettyImages
יורש או יורשת? מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

רכלו על ההריון המלכותי של מייגן והארי באינסטגרם

כעת, עוד לפני שנחשף אם מדובר בעוד ילד אחד, ילדה או בכלל תאומים, וואלה! סלבס נורא רוצה מכם שתהמרו: להארי ומייגן ההריונית יהיה בן אנגלי-אמריקאי או בכלל בת רשמית? יאללה, זה חוקי, מה דעתכם.

עוד באותו נושא

קייט מידלטון לא ביקרה את אחותה מאז שילדה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully