וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"5,800 שקלים לאייפון החדש, מי סופר?": עשרות ישראלים עמדו בתור לאייפון Xs

18.10.2018 / 11:26

אפל הודיעה שהאייפונים החדשים יושקו בישראל ב-18 לאוקטובר ומדי שנה, החנויות השונות נערכו ללילה לבן. גם השנה היינו בלילה הלבן ושוחחנו עם עשרות האנשים שהגיעו כדי לרכוש את האייפונים היקרים ביותר והיו גם את אלו ששילמו 7,000 שקלים

צלמים זמניים מורשים

זה קורה מדי שנה: אפל מכריזה על האייפונים החדשים בחודש ספטמבר וחודש אחר כך הם מושקים בישראל. גם השנה זה קרה ובאידיגיטל, פרטנר, מחסני חשמל ורשתות רבות, קיימו "לילה לבן" למכירת האייפון החדש. החוקים של אפל מאוד נוקשים וכשהיא נוקבת בתאריך, על החנויות והמפעילות לבצע. לכן, בדיוק ב-00:00, החנויות נפתחו וההמונים "הסתערו" על האייפונים החדשים. על מה המהומה? לא ברור. באייפונים החדשים אין בשורה אמיתית והשדרוגים זניחים. הגענו ללילה הלבן של אידיגיטל והשנה הגיעו רק עשרות אנשים וכמו תמיד: היו שם גם כאלו שהמתינו שעות רבות.

בדיוק כמו בשנה שעברה, גם השנה מחירו של האייפון התייקר והשנה הדגם Xs Max בנפח 512 גיגה, עולה כ-6,999 שקלים ומי שיגיע לעמוד בתור באמצע הלילה, עשוי להיות אחד מאלו שירכשו את האייפון "הטוב ביותר", למרות מחירו הגבוה. אלברט כהן הגיע מירושלים כדי לקנות את האייפון החדש; "זה לא משנה", אמר לנו כששאלנו אותו על המחיר וסיפר שהוא רוכש את האייפון מדי שנה, "זה התאריך שבו אני מחליף את האייפון", הסביר. בקדמת התור פגשנו את אור דנינו מראשון לציון ומתן הרוש מיבנה שממתינים משעה שלוש בצהריים כדי לרכוש את האייפון. "כן, אני מחכה פה משלוש בצהריים רק כדי לרכוש את האייפון החדש.יש לנו אייפון X אבל אנחנו מחליפים בגלל המסך, בגלל כל השיפורים" אמרו השניים. "המסך ב-X קטן לי אז אני מחליף", הוסיף דנינו.

השקת האייפון XS בישראל. אבי כהן, מערכת וואלה! NEWS
עשרות אנשים שהגיעו בחצות כדי לרכוש את האייפון החדש./מערכת וואלה! NEWS, אבי כהן

מחירו של האייפון Xs בנפח 64 גיגה, מתחיל ב-4,588 שקלים וכאמור, מחירו של ה-Xs Max בנפח 512 גיגה, מגיע עד ל-6,999 שקלים. למרות המחירים הגבוהים, האייפונים החדשים לא מציעים שדרוגים משמעותיים: שניהם מגיעים עם מעבד A12 ו-4 גיגה זיכרון ראם, מה שהופך אותם לסמארטפונים המהירים ביותר, שדרוג ברזולוציית המסך ואילו ה-Xs Max מציע גם מסך בגודל של 6.5 אינץ' לעומת ה-Xs שמגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully