וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר הודה: "לא היה פנדל, הכדור ברח לי והייתה מעידה קלה"

25.9.2017 / 22:30

חלוץ בית"ר ירושלים התייחס לצלילה שלו ברחבה מול קרית שמונה, והוסיף: "החזרנו את הקהל מבואס הביתה". גיל לבנדה: "ספגנו בדקה קריטית", חיים סילבס: "החלטנו בהפסקה שלא נפסיד"

ברני ארדוב
גיל לבנדה מאמן בית"ר ירושלים עם חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חילקו ביניהם את הנקודות. לבנדה וסילבס/ברני ארדוב

אחרי שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, בית"ר ירושלים רשמה הערב (שני) תיקו ביתי שני ברציפות, הפעם 1:1 מול עירוני קרית שמונה. הנקודה אמנם החזירה את הירושלמים לפסגה בליגת העל, אך הותירה אותם במצב של שוויון נקודות עם הפועל חיפה ונקודה אחת בלבד מעל מכבי תל אביב. הקבוצה מהבירה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וירדה להפסקה ביתרון מוצדק, אך נראתה רע במחצית השנייה ובסופו של דבר דווקא האורחת הייתה קרובה יותר לזכות בכל הקופה.

עוד בנושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-1:1
בעקבות הדריכה על דאנדרה ידלין: תומר חמד הורשע בגין התנהגות אלימה
ערן זהבי: "עשו אותי אויב המדינה, רק אני נפגעתי ממה שעשיתי"

גיל לבנדה מאמן בית"ר ירושלים עם איתי שכטר. ברני ארדוב
"אין לו כוח ל-90 דקות כרגע". שכטר מוחלף/ברני ארדוב

גיל לבנדה: "כדורגל זה משחק של מומנטומים. כבשנו שער ויכולנו לכבוש עוד אחד או שניים ולהכריע את המשחק. אז ספגנו שער ממצב נייח בדקה קריטית. זה שיבש לנו את המשחק והוא הפך להיות מבולגן. השער בפתיחת המחצית הגיע בדקה קריטית. עלינו עם נחישות וביטחון ופתאום השער שינה מומנטום. אחרי כמה דקות היינו צריכים לחזור לשחק מסודר ולא עשינו את זה".

על שכטר: "הוא בסך הכול היה במשחק טוב, הרגשתי שהוא עייף ורץ פחות וניסיתי להגביר את הקצב. הוא גם חזר מפציעה. אין לו כוח לגמור 90 דקות כרגע".

על עתידו אמר לבנדה: "אני אמרתי שאני איש מערכת של בית"ר ירושלים וכל זמן שיגידו לי, אני פה. אני חי את הרגע. אני אלך ואצום ביום כיפור ונתכונן לסכנין".

חלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר אמר: "ספגנו בגלל חוסר ריכוז ממצב נייח. יכולנו להגדיל את התוצאה ב-0:1. זה מאכזב מאוד, החזרנו את הקהל מבואס הביתה. יש ירידה קלה אחרי פתיחת עונה מצוינת. מאכזב מאוד". על ההצגה שלו במהלך המחצית הראשונה אמר החלוץ: "ברח לי קצת הכדור, הייתה מעידה קלה. פנדל לא היה. יכולתי להעלות את הקבוצה ל-0:2. זה משחק שהיינו חייבים לנצח בו. מצבים נייחים זה דבר שנופלים בו בגלל חוסר ריכוז קטן".

נייג'ל האסלביינק שחקן עירוני קרית שמונה עם שובל גוזלן. ברני ארדוב
"התוצאה משקפת". גוזלן חוגג את שוויון/ברני ארדוב

על החילוף שלו: "זה חלק מהמשחק. הייתה תקופה של כמה ימים שלא התאמנתי ורק עכשיו אני חוזר לאימונים ולכושר. ברור שהייתי רוצה להישאר על המגרש, אבל זו עונה ארוכה. בית"ר תמיד מכוונת גבוה. שני המשחקים האחרונים הם סוג של פספוס, היינו צריכים לאסוף עוד ארבע נקודות. אני מקווה שנצליח לפצות על זה".

"אני מרוצה", אמר חיים סילבס בסיום, "אם היו אומרים לי לפני המשחק שנוציא תיקו לא הייתי קונה את זה, ה-DNA של המועדון הוא להגיע לנצח בכל משחק, אבל המשחק התפתח לנו לא טוב. קיבלנו גול מהיר והם הרגו אותנו עם מתפרצות, התפללתי למחצית שתגיע. הלכנו לכיוון לא טוב. במחצית נתנו את הפיתרונות הקטנים, החלטנו שלא נפסיד מה שלא יהיה. עלינו יותר טוב, והפעם אנחנו הבקענו מהר. המשחק התאזן, מי שראה אותו נהנה, שתי הקבוצות רצו לנצח עד הסוף, אני מרוצה מזה שחזרנו במגרש קשה ואחרי מחצית ראשונה קשה מאוד".

"בשביל להיות קבוצה טובה צריך משהו מעבר לשחקנים יחידים ויש את זה פה", הוסיף, "ההפסקה הייתה עוצמתית, יצאנו מחדרי ההלבשה עם החלטה משותפת וגרמנו לדברים לקרות. גוזלן? יש לנו הרבה שחקנים טובים, הוא חוד החנית אז הוא תופס את תשומת הלב, אבל יש לנו קבוצה טובה ודינמית, סגל עמוק מאוד ושחקנים טובים. נקווה שהמגרש שלנו יאושר עד הפועל חיפה, והאוהדים יגיעו למשחק ביתי אמיתי ראשון. זו תהיה במה נהדרת להמשיך את ההתקדמות שלנו".

חלוץ קרית שמונה שובל גוזלן: "לכבוש 1:1 בטדי ולסיים כך את התוצאה זה טוב. היינו קצת פראיירים, אבל גם הם. בסך הכול התוצאה הוגנת. באנו קצת לא מרוכזים, קיבלנו שער מוקדם ולאחר מכן המשחק היה שווה. הם החמיצו ואנחנו החמצנו. בסך הכול 1:1 זו תוצאה שמשקפת את המשחק. אני חושב שכשאני משחק, אני יכול להוכיח מה אני שווה".

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"איתכם השמים הם הגבול". אוחנה/ברני ארדוב

עוד לפני המשחק, אלי אוחנה פנה לאוהדי הקבוצה, החמיא להם על התנהגותם מתחילת העונה והבטיח: אם תימשך המגמה הזו, הקבוצה תשקיע ב"חיזוק משמעותי" בחלון ההעברות בינואר הקרוב. בית"ר פתחה את העונה בצורה מעודדת והתייצבה בצמרת העליונה, ואוחנה האופטימי טוען ש"הדבר מעורר רצון להשקיע עוד יותר".

וזו לשון ההודעה של מחזיק זכויות הניהול בבית"ר: "אוהדים יקרים, לאור ההתנהגות המופתית של הקהל מתחילת העונה, הדחיפה המדהימה, האהבה ללא תנאי והעידוד המרשים, אנחנו במועדון רואים ומרגישים את הקולות והרוח הנושבת ומבינים היטב את רחשי הקהל ולכן אין ספק שהדבר מעורר רצון להשקיע עוד יותר. ברור למעלה מכל ספק כי אם אכן זאת תהיה הדרך, בחלון ההעברות הקרוב בינואר, יעשה המועדון את המאמצים הנדרשים כדי להשקיע בחיזוק משמעותי על מנת להשיג את מיטב המטרות האפשריות, מפני שאיתכם השמים הם הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully