וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המחיר של קיירי אירווינג יהיה סופר-גבוה", גם OKC במירוץ אחר כרמלו אנתוני

ב-ESPN צללו אל תוך הסיבות לדרישה של הרכז לעזוב - משיתוף הפעולה עם לברון ג'יימס, דרך רגשי הנחיתות. ביל סימונס טוען: לכוכב הניקס ואוקלהומה סיטי עניין משותף אחד בשניה

ברני ארדוב

קליבלנד תיפגש היום (שני) עם דרק רוז ותציע לו חוזה לעונה אחת תמורת 2.1 מיליון דולר. ה-MVP לשעבר צפוי להעדיף את הצעת סגנית האלופה על פני זו מלוס אנג'לס לייקרס, אולם עם כל הכבוד לרוז, הסיפור הגדול סביב הקאבס ממשיך להיות קיירי אירווינג.

על פי ESPN, קליבלנד קיבלה כמה וכמה הצעות לטרייד על הרכז הנהדר, אך אף אחת מהן לא הבשילה לכדי מגעים של ממש. "לקיירי נמאס לשמש רובין לבטמן שהוא לברון ג'יימס", נכתב ב-ESPN. "נמאס לו שסופרסטאר נוסף - אולי אחד הגדולים אי פעם - שולט בגורל שלו. כן, הוא העריך את מה שהיה, אבל הרגיש שהגיע הזמן לקחת את גורלו בידיו. הוא רצה להיות השחקן המרכזי בקבוצה, כפי שחשב שיהיה שלוש שנים קודם לכן, כשחתם על חוזה לחמש שנים נוספות, 11 ימים לפני שלברון החליט לחזור הביתה".

בכתבה שעסקה בדברים שהובילו להחלטה הדרמטית של אירווינג נכתב: "בחודשים האחרונים קליבלנד חששה מהלך הרוח של אירווינג. הם ידעו שהוא הופך מתוסכל מהתפקיד המשני שלו בקבוצה. הפריע לו גם שהחבר הטוב של לברון רני מימס קיבל תפקיד במועדון וטס במטוס של הקבוצה, בעוד החברים הקרובים של קיירי לא קיבלו הזדמנויות דומות. בסיום העונה במועדון קיוו לארגן פגישה כדי לטהר את האווירה, אבל זה לא קרה. בניגוד לקבוצות אחרות, הקאבס לא ביצעו ראיונות סיום עונה עם שחקניהם. אם זה היה קורה, אולי הם היו לומדים על הרצונות של אירווינג מוקדם יותר".

ב"יאהו" ציטטו מנהל של קבוצה בחוף המערבי, שטען: "המחיר של אירווינג יהיה סופר-גבוה. זו החלטה גדולה מאוד עבור קליבלנד. יכול להיות שהם יחכו עד ה-15 בדצמבר (אז ניתן להעביר בטרייד שחקנים שהחליפו קבוצות בקיץ) עד שיעשו עסקה. אלו עשויים להיות כמה חודשים לא נעימים".

בילי קינג, הג'נרל מנג'ר של הנטס ופילדלפיה לשעבר, הוסיף: "זה קשה, בגלל שזה הפך להיות פומבי וקבוצות יודעות שהקאבס הולכים להעביר אותו. יהיה קשה להחזיר אותו לחדר ההלבשה ולהגיד - בואו נשכח מזה. אם אני קליבלנד, אני מחפש שניים-שלושה שחקנים חמישייה כדי למלא את הסגל ולחזק את הספסל".

עוד בנושא:

לברון לא מתכוון לעזוב בטרייד, סקרמנטו תשיג את קיירי אירווינג?
דיווח: קליבלנד כללה את אירווינג בשיחות מול אינדיאנה ושיקגו
באטלר וטאונס פנו להנהלת מינסוטה: רוצים לצרף את קיירי אירווינג

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) עם קיירי אירווינג. AP
קיירי ולברון בימים מחויכים יותר/AP

בתקשורת האמריקאית דווח אמש כי כרמלו אנתוני יהיה שחקן יוסטון החל מהשבוע הבא, אולם נכון להיום כוכב הניקס עדיין בניו יורק, והרוקטס הם לא הקבוצה היחידה שרודפת אחריו. על פי ביל סימונס, אנתוני ואוקלהומה סיטי "סובבים אחד סביב השני", ולא מן הנמנע כי הפורוורד הוותיק יצטרף לראסל ווסטברוק ופול ג'ורג'.

ההסבר של סימונס, בין היתר, קשור בטרוי וויבר - כיום עוזר לסם פרסטי, הג'נרל מנג'ר של הת'אנדר, ובעבר האיש שגייס את כרמלו למכללת סירקיוז. נזכיר שלאנתוני סעיף המאפשר לו להטיל וטו על כל טרייד אפשרי, ולא ברור האם ירצה לשחק בת'אנדר.

עוד באותו נושא

לברון לא מתכוון לעזוב בטרייד, סקרמנטו תשיג את קיירי אירווינג?

לכתבה המלאה
שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
סופר-טים נוספת במערב? אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully