וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגזור ולשמור: הקצביות הכי טובות בארץ

למי יש את תערובת הקבב הכי משובחת ליום העצמאות? איפה משיגים סוג'וק אמיתי?איזה קצב נמצא בקשר ישיר עם המגדלים? קבלו את 27 הקצביות הכי טובות מצפון ועד דרום שיבטיחו מנגל עם בשר מנצח

מיט מרקט. נמרוד סונדרס
המיטמרקט בתל אביב/נמרוד סונדרס

כל חובב בשר מתחיל יגיד לכם, שארוחת בשרים טובה מתחילה קודם כל בבשר איכותי ועוד קודם לכן בקצב טוב. כזה שאתם מכירים, שאפשר לסמוך עליו, שיודע להגיד מאיפה הבשר הגיע, איזה תהליך יישון הוא עבר, איזה נתח מתאים למנה שאתם מכינים ואיך להכין לכם אותו בצורה הטובה ביותר תוך הקפדה על ניקיון והגיינה ברמה הכי גבוהה.

רשימת הקצביות כאן היא נבחרת עילית. בזכותה תוכלו לדעת איפה מסתתרות הנקניקיות הכי טובות בארץ, למי יש תערובת קבב משובחת, היכן תוכלו להשיג סוג'וק טורקי אמיתי, מי בקשר ישיר עם המגדלים ובאיזו עיר תוכלו להכנס לקצביה ולהרגיש בשרקוטרי צרפתי. איש האוכל והגריל דרור פילץ נמצא במסע תמידי אחרי חומרי הגלם הטובים ביותר שיעלו על רשת הצלייה או ייכנסו למעשנה, מגלה את כל הסודות שאסף בדרך.

צפון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אטליז במבינו, חיפה

את האטליז של חוסאם סובח הקים אביו כבר בשנות ה-70 אחרי שלמד את אמנות החיתוך אצל יהודים יקיים שעלו מגרמניה. גם הבן עצמו שהחל לעבוד בגיל צעיר בקצביה המשפחתית נסע להשתלם בניו יורק. תוכלו למצוא כאן בשר טרי ואיכותי וקהל לקוחות נאמן.

אטליז במבינו. יוחנן הקדוש 36, חיפה. 04-851-0776

עוד באותו נושא

איפה קונים דגים: חנויות הדגים הכי מומלצות מצפון עד דרום

לכתבה המלאה

הלגה וורסט, כפר ברוך

כמי שגדל בבית של הורים שעלו מרומניה, דובי פורת מכפר ברוך שבעמק יזרעאל זוכר את עצמו נהנה מנקניק טוב כבר מגיל קטן. כשגדל והפך לאב בעצמו, היה חשוב לו שילדיו ייהנו מנקניקיות ונקניקים איכותיים ללא תוספות ושאריות. אחרי שעבר הכשרה אצל יצרן נקניקים מסורתי בגרמניה, הפך פורת את אהבתו לבשר לאטליז בוטיק המתמחה אך ורק בנקניקיות מעולות ואיכותיות שהוא מייצר בעצמו ללא חומרים משמרים ורק מחומרי גלם איכותיים. את הנקניקיות אפשר להזמין עם משלוח עד הבית.

הלגה וורסט. כפר ברוך. 054-5724878

אמנות הבשר, טבעון

כילד עבד סער אבוהב במספר קצביות איכותיות שהכשירו אותו והפכו אותו במשך השנים להיות קצב למופת. אבוהב מקפיד לקנות אך ורק גידול מקומי ובסופי שבוע תוכלו ליהנות כאן גם מבשרים מעושנים.

אומנות הבשר. רחוב החורש 5, קריית טבעון. 050-9836515 / 04-983651.

לעוד קצביות מומלצות בצפון הארץ:

מיטשוס. א.ת. קצרין 04-6963334

מיטשוס. צומת שדה אליעזר 04-6997005

נתח קצבים. א.ת. דרומי קריית שמונה. 04-6905032

אטליז סמיר. קרית טבעון. 04-9830501

דבאח. דיר אל אסד

לימוזין. אזור התעשיה, חורש האלונים 1, רמת ישי

השרון והמרכז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אטליז בוארון, בנתניה

מי שנכנס לאטליז בוארון בפאתי השוק בנתניה, יכול בקלות להתבלבל ולחשוב שבדרך פלא הגיע לשרקוטרי בצרפת. כולם כאן מדברים צרפתית, גם העובדים וגם הקליינטים, החיתוך הוא בסגנון צרפתי וכך גם קשירת הנתחים. בסופי שבוע אפשר להתענג על עופות בגריל, בשרים צלויים ותפוחי אדמה שנצלים תחתם. בריחה קטנה ואנינה בלי לצאת מהארץ.

אטליז בוארון. היהלום 1, נתניה. 09-8348481. כשר

מדריך הבשר של חוות צוק. אפיק גבאי
בשר בחוות צוק/אפיק גבאי

מעדניית חוות צוק, תל אביב

למעדניה- מסעדה ברמת אביב החדשה בתל אביב מביא תומר צוק בשר עליו הוא לוקח אחריות משלב הגידול ועד לצלחת. הוא המגדל והוא זה שדואג לספק ללקוחותיו ביחד עם השף ושותפו אסף שנער את הבשר הטוב ביותר. חוץ מזה ניתן למצוא במעדנייה יינות איכותיים, גבינות מהחווה, שמן זית ועוד.

חוות צוק המעדנייה, משה פרלוק 5, תל אביב יפו. 077-5155905

מיט מרקט. נמרוד סונדרס
נתחים במיט מרקט/נמרוד סונדרס

מיטמרקט, תל אביב

לפני קצת יותר משלוש שנים ירון קסטנבוים ויניב בר נור גרמו למהפכה אמיתית בתחום הבשר במרכז תל אביב. בלב אזור הקצביות הלא מאוד סימפטי, ויש שאף יגידו המטונף, בשוק הכרמל, פתחו השניים קצביה למופת, שלא נראתה עד אז במרכז העיר. בקצביה המושכת אליה קהל חסידים שרק הולך וגדל מקפידים על קשר אדוק עם המגדלים, השומרים על תנאי גידול בהתאם לדרישות הקצביה. לא רחוק משם פועלת מסעדת 25M שבה משולב הבשר האיכותי במנות נהדרות.

מיטמרקט. יום טוב 3, תל אביב יפו. 03-517-3086

אטליז אבו חלווה, יפו

את הקצביה ברחוב יפת ביפו הקימו האחים חליל וסלאח אבו חלווה בשנת 95. בין עשרות הקצביות ביפו הצליחו השניים להקים קצביה לתפארת ולרכוש את אמונם של חובבי בשר מושבעים שהעבירו את הבשורה מפה לאוזן. הם מוכרים עופות, הודו, טלאים ובקר בתנאים סניטריים מדהימים ובמחירים נוחים. ניתן למצוא כאן גם תערובת מעולה של בשר טחון לקבבים, סוג'וק טורקי מדהים בייצור עצמי ונקניקיות מצוינות.

אטליז אבו חלווה. יפת 142, יפו

אטליז בורצ'ו, יפו

לכאן מגיעים בשביל הקבב. הקבב הבולגרי שמכינים בבורצ'ו הוא אחד הטובים בארץ אם לא הטוב ביותר. בקצביה המשפחתית ניתן למצוא בשרים נוספים, אך תערובת הקבבים שהם מכינים כאן, היא ללא ספק גולת הכותרת.

אטליז בורצ'ו. שדרות ירושלים 65, מקוה ישראל. 03-6828261

עוד קצביות מומלצות במרכז הארץ:

איטליז הקצבים. רחוב הנביאים 30,שכונת שעריה, פתח תקווה. 03-9335646. כשר.

לגזיאל. רחוב התעשייה 14, אור יהודה. 03-5332360. כשר.

ידע הבשרים. רחוב טאגור 38, נווה אביבים, תל אביב. 03-6427395/6

עמוס אסלי. רחוב יפת 164, תל אביב. 03-5076048.

אטליז לאטי. העלייה השנייה 43, אזור. 077-700-0708. כשר

אמיגוס. העצמאות 6, יהוד. 072-250-6659

ירושלים והדרום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איוו, ירושלים

בעיר הבירה יש רק תשובה אחת וחד משמעית לבשר איכותי ולא כשר, יש לומר- מעדניית איוו של אבי בן דוד. חוץ מנתחים שעברו טיפול מסור תוכלו למצוא כאן המבורגרים וקבבים מעולים, ספריבס נהדרים ועוד שלל מוצרי מעדניה איכותיים כמו יינות, סוגים שונים של חרדל, פסטות, רטבים ועוד. למעדנייה אגב, גם מסעדת המבורגרים בסמוך.

איוו. רחוב הלל 24, ירושלים. 02-6222513

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשר איכותי במסעדת מו ומו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מו ומו, רחובות

מו ומו הביאה כבר לפני שנים את הבשורה לדרום. כבר יותר מ-30 שנה שהאטליז ברחוב הראשי של רחובות מוכר נתחים משובחים ועשור אחרי נפתחה לצידו גם המסעדה. ניתן למצוא כאן נתחים מיוחדים כמו האיירון סטייק, שקשה למצוא אצל קצבים אחרים.

מו ומו. הרצל 177, רחובות. 08-9462690 | 08-9473073

פרה פרה המסעדה. אפיק גבאי
בשר במסעדה של האטליז/אפיק גבאי

פרה פרה, צומת כנות

אלעד זלמנוביץ תושב האזור הוא קרניבור בנשמתו שהקים קצביה גדולה ומדהימה. חוץ מבשרים ועופות ניתן למצוא כאן יינות איכותיים, גבינות, שמני זית, פסטות, רטבים, 'כלי עבודה' לגריל ולבית וכל מה שצריך פודי כדי לצייד את המזווה והקיבה. את כל המוצרים אגב אפשר לקבל במשלוח עד הבית מתל אביב ועד באר שבע. לאחרונה פתחו בעלי האטליז גם מסעדה באותו שם בגדרה הסמוכה. אם אתם מתכננים אירוע קטן, כדאי לכם לדעת שגם מוכרים פה שיפודי שווארמה כולל השכרה של המכונה המסתובבת. תענוג אמיתי.

פרה פרה. א.ת. כנות. 1-700-500-170

קנקון חנות דגים ובשר. רונית אבידן שיינפלד, מערכת וואלה!
קנקון/מערכת וואלה!, רונית אבידן שיינפלד

קנקון

רשת חדשה בעלת שני סניפים למכירת בשרים, דגים ופירות ים טריים בסטנדרטים מאוד גבוהים שמזכירים חנויות בחו"ל. עוזי ודורית פתאל, הקימו את קנקון כחברה ליבוא מזון ודגים לפני 20 שנה והם מהייבואנים הגדולים בארץ לדגים, פירות ים ובשר. הכל כאן נקי, אסתטי ונעים וגם המחירים מאוד נוחים. בסוף הקניה או בתחילתה תוכלו לשבת על הבר במעדנייה ולאכול המבורגר או אפילו לובסטר מתוך האקווריום הענק שבמרכז החנות לצד יין איכותי או בירה מהחבית. הביקור מומלץ גם עבור החוויה.

קנקון מודיעין. ישפרו סנטר, שדרות המקצועות 18, מודיעין. 03-9518074
קנקון אשדוד. האורגים 19, אשדוד. 08-6677699

לעוד קצביות מומלצות:

איטליז סרוסי. רחוב רמב"ם 177, באר שבע. 08-6232552 . כשר

איטליז סרוסי. מורדי הגטאות 47, באר שבע. 08-6233993. כשר

רשת קרלברג מוכרת קבב רומני מהטובים בארץ ונקניקיות מעולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully