וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם רואים בתמונות האלה ומה זה אומר עליכם?

7.4.2020 / 0:24

בחנו את עצמכם: האם אתם מצליחים לראות את הדמויות והפרצופים המוזרים המופיעים בכל אחד מצילומי האולטרסאונד הבאים? התשובות שלכם יגלו לכם משהו שלא ידעתם על עצמכם

תינוק מוחא כפיים ברחם/יו טיוב

בסרטון: העובר שמחא כפיים ברחם

עוד מילדות היינו רואים דמויות ופרצופים מפחידים על חפצים דוממים, בעיקר במקומות חשוכים. הדמיון לקח אותנו כל כך רחוק שהאמנו שמתלה בגדים פשוט הוא מפלצת אכזרית עם שיניים. כשהתבגרנו למדנו לעשות את ההפרדה בין מציאות לדמיון אך אם זאת, רבים מאיתנו עדיין מצליחים לראות דמויות ופרצופים שלא קיימים באמת בתמונות רגילות. את התופעה הפסיכולוגית הזאת נעמיד כעת למבחן שיבדוק האם גם אתם רואים דברים מעבר למה שנראה בבירור בתמונה.

תינוק מוחא כפיים ברחם. יו טיוב, צילום מסך
צילום אולטרסאונד פשוט או שהעובר בתמונה מוחא כפיים?/צילום מסך, יו טיוב

לתופעה הזאת יש שם וקוראים לה "פראידוליה", תופעה פסיכולוגית בה האדם תופס גירוי עמום ומעורפל כלשהו כמוכר ובעל משמעות. זו הסיבה שחלק מאיתנו נוטים לראות פרצופים בחפצים דוממים - בעיקר בסריקות אולטרסאונד. חלקנו מתברר טובים יותר ב"לראות מעבר" מאחרים ומסוגלים לראות פרצופים ודמויות שאחרים לא מצליחים לראות - גם אחרי שמצביעים להם על הדמות ונוזפים בהם "נו אתה לא רואה שיש פה אף!".

אז האם אתם מאלה ש"רואים מעבר"? לפניכם מספר צילומי אולטרסאונד בהם מופיעים דמויות ופרצופים נוספים - מעבר לזה של העובר. עברו אליהם ונסו לראות אם גם אתם רואים את מה שאנחנו רואים:

עוד באותו נושא

הסיפור האמיתי של העובר שמחא כפיים ברחם ושיגע את הרשת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully