וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה שפיצלה את הרשת: מה אתם רואים פה - אדם או כלב?

13.2.2021 / 0:00

התמונה הבאה פיצלה את הרשת לשניים: אלו שרואים בה כלב ואחרים שרואים בה בן אדם. מה אתם רואים?

כשהתמונה הבאה שותפה בטוויטר אף אחד לא באמת הבין מה מיוחד בה. לכאורה מדובר בתמונת נוף פשוטה המציגה עצים מכוסים בשלג, אך מתברר שאף אחד לא מצליח להסכים על מה שקורה במרכזה - או יותר נכון - מי מצולם בה. הרשת התפלגה לשניים כשחלק מוכנים להישבע שהם רואים בתמונה בן אדם רץ לעבר העצים, בעוד שאחרים רואים בכלל כלב שרץ לכיוון המצלמה. כמושן שיש גם את אלה שהצליחו לראות גם וגם. מה אתם רואים?

מה אתם רואים בתמונה: אדם או כלב?

מה ראיתם?

בן אדם
כלב
גם וגם
12360 משתתפים

בפוסט שפרסם nxthompson וצבר מאות אלפי לייקים, הוא כתב: "אשליה אופטית להערב. בהתחלה אתה רואה אדם רץ אל השלג ואז...". חלק מהמשתמשים בכלל לא ראו בתמונה אדם רץ - אלא כלב. "אני לא רואה פה שום בן אדם. רואים בבירור שזה כלב", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "איך מישהו פה רואה בן אדם? זה לא הגיוני בכלל". וכן, רבים אכן ראו אדם בתמונה והתקשו למצוא את הכלב: "אני רואה איש רץ לכיוון העצים. אני לא מבין איפה הכלב. הוא לידו?". אחרים הצליחו לראות גם וגם. "בהתחלה באמת ראיתי בן אדם אבל אז הסתכלתי מקרוב וקלטתי שזה כלב", כתב אחר ואחר הוסיף: "אני ראיתי רק כלב אבל כשניסיתי להסתכל על התמונה מזווית אחרת, קלטתי שהכלב פתאום נראה כמו בן אדם".

כך תוכלו לראות את הגבר:

כך תוכלו לראות גם וגם:

אז מה באמת מופיע בתמונה? התשובה היא כלב, ואלה שראו שם בן אדם הצליחו לעלות את טכניקה שחושפת את הטעות: "ראיתי בחור רץ ליער, אבל אחרי שבחנתי אותו היטב, שמתי לב שרגלו כפופה לכיוון הלא נכון". אחר הוסיף: "זה בהחלט לא גבר, טוב, לפחות אני לא מסוגל לעשות ככה עם הרגל שלי". אחר כתב: "אני בעיקר רואה את הכלב. אם זה היה גבר, רגלו השמאלית הייתה במצב רע מאוד". חמישית סיפקה הסבר נוסף: "אם ראיתם את האיש, כנראה שלא ראיתם טוב את הפנים של הכלב. אם תסתכלו על התמונה באור מעומעם, קשה לראות את הכלב וזה נראה יותר כמו בן אדם".

הגולש ששיתף לראשונה את התמונה חשף לאחר מספר ימים שהכלב בתמונה צולם באלסקה והוא פודל בשם "בוב מארלי סיר פאונס א-לוט".

הרגל הכפופה שמסגירה את האמת - זה כלב:

מישהו ראה כלבים במקום אחר בכלל:

וגם שלד:

מישהו מצא גם את צ'אקי ותרנגולת עם משקפיים:

ואת הילדה מ"הצלצול":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully