וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתגובה קורעת לטעות קריטית שנחשפה באחד המשחקים הפופולריים לתינוקות

8.2.2021 / 23:34

משתמש טיקטוק פרסם סרטון בו הוא מציג טעות קריטית שנעשתה באיפיון משחק התאמת הצורות לפעוטות שכולנו מכירים. משתמשת נוספת פרסמה את התגובה הקורעת מצחוק שלה לסרטון שלו

משתמש טיקטוק מוכיח מגרעות במשחק התאמת הצורות לפעוטות/Tiktok/tired_actor

ככה זה כשמפתח מוצר צופה במי שמבצע בו בדיקת איכות: משתמשת טיקטוק צפתה בגבר מדגים כיצד מתאימים צורות במשחק הקלאסי לפעוטות שנועד ללמד אותם על סוגי הצורות השונים - ועולה על טעות קריטית שמפתחי המשחק לא לקחו בחשבון.

במשחק על הפעוט להשחיל צורות גאומטריות למיכל בהתאמה לצורת החריצים שעל הפאה. בסרטון שהפך לויראלי בטיקטוק הדגים משתמש מבוגר כיצד ניתן להשחיל כל צורה שהיא לחריץ המרובע של הפאה - גם אם מדובר בצורות שנראות רחבות יותר. אליסון בורק צילמה סרטון תגובה שלה לסרטון הזה בו היא מגיבה בהיסטריה לגילוי המרעיש.

צפו בתגובה שלה:

הסרטון נפתח כשהיא מנחשת שהצורה המרובעת נכנסת לחריץ המרובע וכך גם הצורה המלבנית. אולם כשהמשתמש מתחיל להכניס צורות כמו גליל, משולש וחצי עיגול לתוך החריץ המרובע, היא מאבדת את זה. הסרטון צבר יותר מ-4 מיליון צפיות בטיקטוק ועוד כ-5.6 מיליון צפיות בטוויטר, כשרבים השוו את אליסון למפתחת מוצר הצופה באנשים מבצעים בו בדיקת איכות. מפתחי מוצר אחרים הגיבו לסרטון ואמרו שהם דווקא היו מרוצים אם אנשי QA שעובדים איתם היו עולים על טעויות כאלה. אחד כתב: "בטח הייתי מקלל אותך בלב בזמן שאני מתקן את מה שגילית שפספסתי, אבל בסופו של יום אני שמח שיש לי אותך בצוות שלי".

מאוחר יותר אליסון העלתה סרטון נוסף בו היא מגיבה לאותו משחק - רק שהפעם המשתמש בוחר בחריצים המיועדים להשחלת הצורות. בסרטון הזה היא מגיבה בהתרגשות כש"המוצר שלה" עושה את מה שהוא נועד לו.

וכך היא הגיבה כשהוא עשה את זה נכון:

  • עוד באותו נושא:
  • משחקים
  • QA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully