וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטלמה במעבר חציה בניו יורק וגילתה באיחור מי האיש המפורסם שנדחף לה לתמונה

28.1.2021 / 0:01

מיי ארצ'י הצטלמה על הנוף הניו יורקי ורק כשהסתכלה בתמונה גילתה מי הסלב הענק שעשה לה פוטובומב מבלי ששמה לב. היא פרסמה סרטון שלה מגיבה בהיסטריה לתמונה - וברשת הגיבו בהתאם

משתמשת הטיקטוק מיי ארצ'י נכנסה להיסטריה לאחר שגילתה מי הגבר הדי מוכר שעשה לה פוטובומב - ושיתפה בתגלית את עוקביה ברשת, שהיו לא פחות המומים ממנה. הצעירה יצאה לנופש קצר בניו יורק, ביקרה בתערוכה על הביטלס, הצטלמה על מעבר חציה בעיר וגילתה רק לאחר מכן שפול מקרטני, בכבודו ובעצמו, עבר שם באותה שניה ונדחף לה לתמונה. מה הסיכויים שמעריצה של הלהקה תזכה בלי לשים לב לתמונה עם פול מקרטני האגדי ועוד על מעבר חציה, בדומה לעטיפת האלבום Abbey Road? אתם מבינים עד כמה זה היסטרי?

מיי ארצ'י מגלה את מי היא צילמה במקרה. maebe.later, צילום מסך
מיי ארצ'י מגלה את מי היא צילמה במקרה/צילום מסך, maebe.later

התמונה הבלתי נשכחת

מיי ארצ'י מגלה את מי היא צילמה במקרה - פול מקרטני. maebe.later/Instagram, צילום מסך
מיי ארצ'י מגלה את מי היא צילמה במקרה - פול מקרטני/צילום מסך, maebe.later/Instagram

כשמיי חזרה מהחופשה היא הביטה בתמונה וזיהתה שם את מקרטני. היא נכנסה להיסטריה וצילמה סרטון שלה מגיבה לתגלית. הסרטון שלה, המסביר את מה שקרה בטיול יוצא הדופן, הפך לוויראלי - עם יותר מ-50,000 צפיות. בסרטון היא כתבה: "להצטלם בניו יורק ולהבין רק כשחזרתי הביתה - שפול מקרטני עשה לי פוטובומב". בתגובות היא הסבירה: "שעת סיפור: אז פשוט עזבתי את מוזיאון המטרופוליטן לאמנות כדי לראות את תערוכת 'Play it Loud' והסתכלתי בעיקר על הסט של הביטלס וכל אלה כי אני אוהבת מוסיקה. רציתי לצלם תמונה חמודה אז הצטלמתי על מעבר החציה, אבל הסתכלתי על אמא שלי כך שלא ראיתי בכלל את פול עד שהסתובבתי. יצרתי איתו קשר עין, עמדנו שם כמה שניות והוא יכול היה להבין שניסיתי להבין בעצמי למה הוא נראה לי כל כך מוכר. אז הוא קרץ לי כי הוא ידע שאני יודעת. לא היה לי מושג שיצאה לי תמונה איתו".

צפו בקטע המלא:

הצופים הגיבו בהתלהבות לסרטון שלה. אחד הגיב: "אומייגד. קורע. איך לא שמת לב?" ואחר הוסיף: "מכל המקומות האפשריים זה קרה לה בדיוק כמו בעטיפה של Abbey Road. הזוי". אדם שלישי הוסיף: "במקומך הייתי ממש מאבד את זה", בעוד אחר הסכים וכתב: "זה יהיה הסיפור המדהים ביותר שיכולתי לספר אם זה היה קורה לי". גולש נוסף כתב: "את צוחקת עלי????? פול מקרטני האחד והיחיד ואת פשוט הלכת לידו בלי לשים לב? איך לי זה לא קרה?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully