וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה צילמה את עצמה ישנה ונותרה מבועתת: "אני לעולם לא אשן שוב"

10.2.2021 / 0:03

משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון שצילם החבר שלה בו היא נראית ישנה. היא הזדעזעה כשגילתה כיצד היא נראית בשנתה ונשבעה שלא תישן שוב לעולם. יותר משישה מיליון צופים הופתעו וצחקו: "יש לך מזל שחבר שלך מסוגל להכיל את זה"

החבר צילם אותה ישנה - והיא נשבעת שלא תישן יותר לעולם/mmclane/TIKTOK

נכון שהמחשבה לראות את עצמכם ישנים היא מטרידה? בן הזוג של משתמשת הטיקטוק mmclane תיעד אותה ישנה וחשף בפניה את המראות הקשים בבוקר למחרת. היא נותרה מבועתת לאחר שראתה את עצמה שוכבת על המיטה עם פה פעור ופרצוף מעוות, נוחרת בקול רם - והבטיחה שלא תחזור עוד לישון לעולם. עם ביטחון עצמי גבוה, היא פרסמה את הסרטון בטיקטוק ושם הוא זכה ליותר מ-6 מיליון צפיות ואלפי תגובות.

בסרטון הקצר היא נראית מביטה במסך כשטקסט מופיע על פרצופה: "חבר שלי צילם סרטון שלי ישנה ועכשיו אני לעולם לא אשן שוב". מיד לאחר מכן היא נראית בזמן השינה כשהיא עם פה פעור, ראשה מוטה כלפי מעלה וקול נחירה מחריש אוזניים יוצא מפיה. לצד הסרטון היא כתבה: "אני כל כך יפה".

צילם את חברתו ישנה. mmclane/TIKTOK, צילום מסך
"לעולם לא אשן שוב"/צילום מסך, mmclane/TIKTOK
צילם את חברתו ישנה. mmclane/TIKTOK, צילום מסך
פדיחות/צילום מסך, mmclane/TIKTOK

הצופים היו משועשעים מהסרטון. אחד כתב: "יש לך מזל שחבר שלך מסוגל להכיל את זה" ואחר הוסיף: "זה נראה כאילו שד נכנס אליך. אלוהים ישמור". אחרים הזדהו: "כולנו ישנים ככה, אל תדאגי. אנחנו מאחוריך", כתבה אחת בתגובות ואחר הוסיף: "וואו, את ישנה כל כך עמוק. אני כל כך מקנא בך עכשיו".

צפו בקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully