וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מטורף שראינו מאז אשליית "השמלה הכחולה": מה אתם רואים בתמונה - כלב או ליצן?

30.9.2020 / 0:14

משתמשי רדיט מתווכחים על תמונה מטושטשת שהופצה ברשת - כשחלק טוענים שהם רואים בה כלב לברדור שחור ואחרים בטוחים שמופיע שם ליצן עם חיוך קריפי. מה אתם רואים בתמונה?

ABC

באשליית "השמלה הכחולה" ששברה את הרשת רבים התווכחו ביניהם האם השמלה כחולה-שחורה או לבנה-זהובה? בילבול דומה נוצר כשקטע קול לא ברור הופץ ברשת ובו התבקשו המאזינים לקבוע האם הם שומעים את המילה "יאני" או את המילה "לורל"? בשני המקרים עוד היינו מוכנים לקבל את זה שחלק ראו צבעים שונים או שמעו סאונד קצת שונה - אבל במקרה הבא ההבדל בין מה שקבוצה אחת רואה למה שקבוצה אחרת רואה הוא שמים וארץ. תמונה מטושטשת שהופצה השבוע ברדיט פיצלה את הרשת לשניים: כאלה שרואים בה כלב לברדור שחור ואחרים שבכלל רואים בה ליצן מחייך חיוך מצמרר.

"אני רואה כלב. לא מצליח לראות ליצן, לא משנה כמה ניסיתי", כתב אחר ואחר הוסיף: "זה כלב לברדור שחור. אני כל כך מבולבל. איך אפשר לראות פה ליצן?". מנגד כתב אחד: "זה נראה כמו ילד עם פני ליצן" ואחר הוסיף: "אני לא יכול לראות את הכלב. רק איזה דבר מטושטש שיכול להיות ליצן". היו גם כאלה שראו שילוב בין השניים ("זה נראה כמו ליצן עם גוף של כלב") ואחרים שראו בתמונה דברים אחרים לגמרי, כמו ברווז, זומבי או צפרדע. מה אתם רואים בתמונה?

כלב או ליצן? האשליה האופטית שמטריפה את הרשת. Reddit, צילום מסך
כלב או ליצן? האשליה האופטית שמטריפה את הרשת/צילום מסך, Reddit

מה אתם רואים תמונה?

כלב
ליצן
לפעמים כלב ולפעמים ליצן
משהו אחר
11736 משתתפים

עד כה לא ברור מה באמת מופיע בתמונה הזאת, אבל ברשת ניסו להסביר כיצד תוכלו להבחין גם בכלב וגם בליצן. אם אתם מאלה שרואים אל הליצן - תוכלו לראות גם את הכלב אם תמצאו את העיניים שלו בחלק העליון של ראש הליצן. אם אתם מאלה שרואים את הכלב - תוכלו לראות את הליצן שמביט שמאלה אם תסתכלו על האף של הכלב כאילו היה העין הימנית של הליצן. כדי לסייע לכם כסו את העיניים של הכלב והטו את הראש שמאלה. מצליחים?

ככה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully