וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינקרבל, זו את? יצור דמוי פייה תועד במצלמת פעמון הדלת בבית בקליפורניה

27.8.2020 / 0:00

מצלמת פעמון הדלת קלטה יצור קטן וזוהר - שנראה כמו פייה - המעופף מצד לצד בכניסה לבית בקליפורניה. ברשת מיהרו להציג זאת כהוכחה לקיומן של פיות

האם זה תיעוד של פיות?/@DREWMALINO/Twitter

חבר'ה, החיפושים הושלמו: טינקרבל נמצאה מסתובבת ברחובות קליפורניה ומטרידה אנשים במנוחתם. בתיעוד מפתיע שמגיע אלינו ממצלמת פעמון דלת בבית בקליפורניה, ניתן לראות בבירור יצור קטן ומשונה, צהוב וזוהר, מעופף מצד לצד ונורא מזכיר לנו פייה מהאגדות.

בסרטון שפורסם השבוע ברשת והפך לויראלי ניתן לראות יצור חי שזז שמאלה וימינה, מעלה ומטה, ובוהק באור חזק מול עינית המצלמה. אתם אפילו לא צריכים להביט מקרוב כדי לזהות שם כנפיים ורגליים. אז האם טינקרבל הגשימה את החלום של כולנו בתקופה האחרונה ועשתה קפיצה לארה"ב?

צפו בקטע ושפטו בעצמכם:

הסרטון פורסם בטוויטר על ידי דרו מלינו לצד הכיתוב: "אני כן מאמין בפיות, אני כן, אני כן. #טינקרבל". 34 אלף צפיות נרשמו לסרטון כשאנשים רבים משוכנעים שזו אכן פייה. משתמש אחד השיב: "אני לא יכול לחכות כבר עד שאנשים יבינו שפיות אמיתיות נראות כמו שדים קטנים עם כנפיים גדולות". משתמש אחר כתב: "הלוואי שזה יהיה אמיתי". צופה שלישי הוסיף כי הפיות הן אמיתיות לגמרי: "אל תתעסקו איתן, הם ידפקו אתכן בחזרה".

"פיה" תועדה במצלמה. @DREWMALINO/Twitter, צילום מסך
טינקרבל, זו את?/צילום מסך, @DREWMALINO/Twitter

על אף שזה נראה קסום ולרגע אחד אפילו השתכנענו שחברינו מהאגדות קפצו לעולמנו - סטייל "עד עצם היום הזה" - כמה צופים אמרו את הברור מאליו. "זה חרק זוהר או חגב מעופף", כתב אחד ואחר הוסיף: "זו כנראה צרעה. על אף שהצרעות הן יצורים ליליים, אין להן כמעט בכלל פעילות בלילה ברגע שהן חוזרות לקן שלהן. במקרה הזה כנראה שצרעה אחת פשוט איבדה את הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully