וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבו את הפנים למסך: האם אתם מצליחים למצוא את הפרפר בלהיט הויראלי החדש?

9.6.2020 / 0:09

האתגר הויראלי של השבוע קורא לגולשים למצוא פרפר תלת ממדי בתמונה פרחונית. הטריק הוא להתקרב למסך ואז להרחיק אותו במהירות המדויקת שתגרום לכם לקלוט את הפרפר. אלה שהצליחו לא האמינו למראה עיניהם - ואתם?

אשלייה אופטית: האם אלה פלוסים לבנים על רקע שחור או פלוסים שחורים על רקע לבן?/רדיט

בסרטון - עוד אשליה אופטית שמטריפה את המוח

אשליה אופטית חדשה הטריפה את הרשת השבוע, כשגולשים התבקשו למצוא פרפר תלת ממדי בתמונה פרחונית. בניגוד לאתגרים דומים, בהם האובייקט בדרך כלל מסתתר באחת הפינות בתמונה, כאן תוכלו לראות אותו רק אם תצליחו להזיז את הפנים שלכם מהמסך במהירות הנכונה. מיד נסביר.

בתמונה שלפניכם תוכלו לראות דפוס פרחוני, אך כפי שציינו - מסתתר שם גם פרפר תלת ממד. כדי להבחין בו תצטרכו לקרב את האף למסך שלכם, להתמקד בתמונה במשך 3 עד 5 שניות ואז להרחיק את המסך מכם לאט לאט עד שתבחינו בפרפר. אם תזיזו את הראש מעט ימינה ושמאלה תוכלו גם לראות שהוא תלת מדדי.

הטריק תלוי מאוד במהירות בה אתם מרחיקים מכם את המסך. אם תעשו את זה מהר מדי, לא תצליחו לראות את הפרפר.

נסו למצוא את הפרפר:

אשליה אופטית: מצאו את הפרפר התלת ממדי שבתמונה. פייסבוק, צילום מסך
אשליה אופטית: מצאו את הפרפר התלת ממדי שבתמונה/צילום מסך, פייסבוק

"זה מדהים. הרחיקו לאט את הטלפון מהפנים שלכם. זה מרגיש כמו קסם", כתב אחד ואחר הוסיף: "אומייגד. זה היסטרי". אדם נוסף כתב: "רק אחרי כמה ניסיונות הצלחתי לראות אותו" ואחד אחר הוסיף: "אני מצליח לראות תמונה תלת ממדית אבל לא מזהה פרפרים". אחרים לא הבינו על מה כל המהומה, "אני מרגיש מרומה. אני לא רואה כלום", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה מסוג המתיחות האלה שגורמות לך להיראות מגוחך כשאתה מצמיד את האף לתמונה? כי אותי זה לא הצחיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully