וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפצה בחבל מעץ ונותרה קפואה באוויר בסרטון שהצליח להטריד מאות אלפי צופים

5.6.2020 / 0:02

סרטון של אישה נופלת מחבל מתנדנד למים זכה למאות אלפי צפיות ברשת,שרובם נותרו מבולבלים מהשאלה מה קרה לה שם וכיצד היא הצליחה לקפוא לשניות ספורות באוויר לפני שנפלה לנהר. האם תצליחו לעלות על זה בלי שנגלה לכם?

mykashaee

לכאורה מדובר בסרטון שעלילתו צפויה מראש: אישה מתנדנדת בחבל קשור לעץ, מאבדת אחיזה ונופלת נפילה כואבת למים. יש אינספור סרטונים דומים ברשת, גם של גברים כמובן, אולם בזה האחרון שזוכה להרבה תשומת לב, המתנדנדת לא נופלת ישירות למים אלא נעצרת לשנייה באוויר, מתהפכת ורק אז נופלת למים. העצירה הלא ברורה הזאת באוויר גרמה לאנשים לגרד את הראש ואת העיניים בניסיון להבין מה למעשה הם רואים וכיצד האישה הזאת הצליחה לשבור את חוקי הפיזיקה.

בסרטון נראית האישה עומדת על פלטפורמה מעל המים, אוחזת בנדנדה בזמן שהיא מוודאת שחברתה מצלמת וקופצת. מהר מאוד היא מאבדת את האחיזה בחבל ובמקום לצלול ישר למטה, היא נשארת תלויה באוויר ורק אז נופלת למים. יותר מ-200 אלף צפיות נרשמו לסרטון מאז אחותה פרסמה אותו באינסטגרם לצד הכיתוב: "2020 הכה בי חזק כמו .... יום שני שמח, חברים! אני מקווה שאחותי תצחיק אתכם המון כמו שאני צחקתי כשצפיתי בזה - שוב ושוב".

צפו בקטע המלא:

איך זה קרה?

אלפי צופים הציפו את הפוסט בהודעות בניסיון למצוא הסבר למה שעיניהם רואות, כשאחד שאל: "רוח רפאים תפסה אותה באוויר או משהו כזה?". אחר הוסיף: "אני לא מבין! איך עצרת ככה באוויר? אני מחכה להסבר". אז הנה הוא: לא מדובר בגליץ' או בכל סוג של פעילות על טבעית, אלא נראה שהאישה פשוט הסתבכה שם בחבל שני דק יותר וקשה להבחנה, ששימש למשיכת הנדנדה חזרה למקומה הטבעי עבור הקופץ הבא. אחד הצופים עלה על זה: "התבוננו בקצה החבל. יש שם חבל דק יותר שנועד להחזיר את החבל העבה יותר לאדמה. היא פשוט נתקעה בחבל הדק". אנחנו לא ממש הצלחנו להבחין בחבל השני - אבל תודו שזה נשמע הרבה יותר הגיוני מלהסתבך עם ניוטון.

נפילה מוזרה. mykashaee, אתר רשמי
אתם רואים פה עוד חבל?/אתר רשמי, mykashaee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully