וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק הניקיון שיגרום למעיל המלוכלך שלכם להיראות כמו חדש

21.3.2020 / 0:02

רגע לפני שזרקה את המעיל המטונף של בתה החורגת לפח, ניסתה האם לנקות ולהסיר את כתמי העובש הקשים שעל המעיל בעזרת כמה פריטים שמצאה בבית. התוצאה מרשימה במיוחד

זה מה שקורה בתוך מדיח כלים בזמן שהוא עובד/Bito

תלאות עברו על המעיל שלכם בחורף הזה, אה? אמא מוכשרת אחת לא הסכימה לוותר בקלות על המעיל הוורוד האהוב על בתה החורגת ורגע לפני שהחליפה אותו בחדש - ניסתה להשתמש בתכשירים שיש לה בבית כדי לראות אם היא תצליח לעשות את מה שמכונת הכביסה כשלה בו.

המצב דומה גם אצלכם ויש לכם עכשיו הרבה זמן פנוי בגלל הקורונה?בטח תשמחו לדעת שהיא עשתה את זה- בעזרת תרסיס להסרת עובש וטבליות למדיח הכלים - והצליחה להפוך את המעיל ההרוס לחדש מהניילונים.

את תמונות ה"לפני ואחרי" היא פרסמה בעמוד הפייסבוק הפופולרי "גברת הינץ' גרמה לי לעשות את זה".

לפני:

שיטת ניקיון המעילים - תמונות לפני ואחרי. MRS HINCH MADE ME DO IT, צילום מסך
שיטת ניקיון המעילים - תמונות לפני ואחרי/צילום מסך, MRS HINCH MADE ME DO IT

ואחרי:

שיטת ניקיון המעילים - תמונות לפני ואחרי. MRS HINCH MADE ME DO IT, צילום מסך
שיטת ניקיון המעילים - תמונות לפני ואחרי/צילום מסך, MRS HINCH MADE ME DO IT

חובבת הניקיון כתבה: "אמא של הבת של בן זוגי שטפה את המעיל במכונת הכביסה כמה פעמים ללא הצלחה, אז מאחר שזה הפך להיות מעיל לשימוש בגני משחקים בלבד - חשבתי שאין לי מה להפסיד ואנסה לשטוף את זה בדרך שלי. אם זה לא יעבוד, נקנה מעיל חדש". בניסיון אחרון להצילו, היא השתמשה בשילוב של מוצרי ניקיון ביתיים שנראו מתאימים למטרה, "החלטתי לרסס על המעיל בתרסיס מסיר עובש וטחב, להכניס טבליות מדיח כלים למכונת הכביסה ולהריץ על המעיל שטיפה ב-90 מעלות. המעיל נראה עכשיו כמו חדש וזה חסך לנו קניית מעיל חדש".

הטיפ המדהים צובר תאוצה ברשת, כשהורים רבים שיבחו את המהפך. "זה מרשים במיוחד", כתב הורה אחד ואחר הוסיף: "הייתי יכול להשתמש בעצה הזאת לפני שנים עם 3 הבנים המאוד הרפתקניים שלי. טוב, עדיף מאוחר מלעולם לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully