וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובת צפייה: סבתא ביצעה את ניסוי הקולה והמנטוס - והתוצאה קורעת מצחוק

17.2.2020 / 0:04

סבתא סקפטית יצאה לבדוק האם ניסוי הקולה והמנטוס אכן עובד או ששלל הסרטונים ברשת מפוברקים. התוצאות - כצפוי - פיפי

sandybepsycho

סבתא תמימה שמוכנה להביך את עצמה מול המצלמה היא נוסחה ודאית לסרטון ויראלי. אחת סקפטית במיוחד לא האמינה לשלל סרטוני ניסוי הקולה והמנטוס שרצים ברשת כבר שנים והחליטה בתמימותה לבדוק זאת בעצמה. היא הציבה מצלמה, פתחה בקבוק קולה מלא בגזים והכניסה לתוכו 3 סוכריות מנטוס. לכולנו ברור מה הולך לקרות, אך התגובה המופתעת של הסבתא כשהר געש של קולה מכסה את פניה - היא פרייסלס.

בסרטון שפורסם במקור בטיקטוק וזכה ליותר מ-5 מיליון צפיות, נראית הסבתא החמודה - המכנה עצמה סבתא סנדי - מחליטה לבדוק על בשרה האם ניסוי הקולה והמנטוס אמיתי. "אתם יודעים, ראיתי את זה נעשה כמה פעמים בכמה סרטונים שונים ואני לא לגמרי בטוחה שזה אמיתי", היא אמרה, "אני רק רוצה לראות מה יקרה". מבלי לנקוט באמצעי הבטיחות הנדרשים, הכניסה הסבתא 3 סוכריות מנטוס לבקבוק ועוד לפני שהספיקה להכניס את השלישי, הקולה כבר עלתה מעלה והשפריצה לכל עבר.

ככה זה נראה:

הסרטון זכה גם ליותר מ-20 אלף צפיות ברדיט, שם חלק העלו השערה שהסבתא דווקא כן ידעה על התגובה הצפויה ולכן הציבה מצלמה כדי לתפוס את הרגע. "היא עשתה את זה בכוונה", כתב אחד ואחר הוסיף: "מי שביקש ממנה להצטלם ככה ידע שיצא כאן קטע מצחיק. זה מבוים". אחרים תמכו בסבתא: "אין סיכוי שהיא ראתה את זה קורה. התגובה שלה אותנטית לחלוטין", כתב אחד ואחר הוסיף: "גם אם היא לקחה בחשבון את הסיכוי שזה יקרה, היא לא ציפתה לריאקציה כזאת". אחרים השתעשעו: "זה סוג ההתלהבות שאנשי המדע זקוקים לו".

להזכירכם, בניסוי הקולה והמנטוס מתקבלת תגובה פיזית של שחרור מהיר של פחמן דו חמצני מתוך הנוזל התוסס. שחרור הגזים גורם לנוזל להתפרץ ולהגיע לגובה מרשים.

ככה זה נראה כשעושים את הניסוי באקווריום ענק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully