וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקת החדשה שמסעירה את הרשת: לאיזה כיוון מתנדנד הבחור?

26.12.2019 / 0:05

סרטון ויראלי של בחור בנדנדה מפצל את הרשת לשניים - כשאנשים לא מצליחים להסכים על הכיוון אליו הוא מתנדנד. זוכרים את השמלה הכחולה-שחורה/לבנה-זהובה? אז קבלו את האשליה האחרונה לעשור זה שהציתה דיון לא פחות גדול מטירוף השמלה

TIKTOK

ב-2015 הייתה זו השמלה הכחולה-שחורה/לבנה-זהובה שהטריפה את הרשת, ב-2018 היה זה קובץ הקול הבלתי ברור "יאני או לורל" שיצר ויכוח קולני במיוחד - והשבוע, רגע לפני שאנחנו סוגרים עשור גדוש בוויכוחי רשת, מגיעה לה האשליה האחרונה (והמאוד ראויה) לעשור זה: "אשליית התנופה".

בסרטון שפורסם בטיקטוק וצבר תאוצה כשפורסם מאוחר יותר גם בטוויטר, נראה בחור מתנדנד בנדנדה על רקע מושלג. הסרטון יצר מחלוקת קשה ברשת - כשאנשים לא הצליחו להגיע להסכמה על הכיוון אליו הבחור מתנדנד. הצופים המתוסכלים התווכחו ביניהם, כשחלק מתעקשים שהבחור מתנדנד עם הפנים לכיוון המצלמה, בעוד אחרים נשבעים שהוא מתנדנד עם הפנים לכיוון הבניין. יש גם כמה שהצליחו לראות אותו מתנדנד בכל פעם לכיוון שונה.

צפו בקטע מעורר המחלוקת:

האשם במחלוקת "הרת הגורל" הזאת הוא הגולש אריק טופר, שצילם בעצמו את הרגע והעלה את השאלה לדיון. הוא סיפר ל"באזפיד": "בפברואר האחרון, כמה חברים ואני היינו באנקורג', אלסקה. הגענו מפיירבנקס לחופשת סנובורד. התארחנו בבית והבחנו באדם הזה מתנדנד. צפינו בו והבנו פתאום שחלק ראו אותו מתנדנד עם הפנים לכיווננו ואחרים ראו אותו מתנדנד עם הפנים לכיוון הנגדי. צילמתי את הרגע בניסיון להוכיח לאיזה כיוון הוא מתנדנד. פרסמתי את הסרטון בטיקטוק לפני יומיים ואז התחיל הוויכוח".

הוויכוח התלהט עד כדי כך שאנשים ניסו לספק טיעונים ותרשימים שניסו להוכיח את עמדתם. לפני שנספק לכם את הטיעונים לכל צד, צפו בסרטון וקבעו בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully