וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמינה כבר עכשיו: ווטסאפ סוף סוף הוסיפה את התכונה שהיינו צריכים

23.10.2019 / 7:25

על רקע הפייק ניוז הגובר בהודו ובעולם, ווטסאפ תאפשר למשתמשים להגביל הוספה לקבוצות. הפיצ'ר חדש שזמין בגרסת בטא שאליה ניתן להצטרף דרך חנות האפליקציות. עוד עדכנה את ממשק האינטרנט שמאפשר האזנה רצופה להודעות קוליות

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
ווטסאפ/ShutterStock

בחודשים האחרונים נחשף פיצ'ר חדש בווטסאפ שמיועד בעיקר לקהל ההודי, פיצ'ר שיאפשר הוספה לקבוצות רק על ידי חברים מוכרים, אנשי קשר ספציפיים או כולם. העדכון מגיע על רקע תופעת הפייק - ניוז שגוברת בהודו, וגבתה עשרות קורבנות. השיטה עובדת על ידי פתיחת קבוצות מאסיביות של 200 אנשים, הפצת הודעה שקרית, וחלילה. כעת, נראה כי הפיצ'ר החדש של ווטסאפ שזוהה לאחרונה, מגיע לכל המשתמשים בעולם בגרסה הבטא האחרונה. האתר WABetaInfo שעוסק בעדכוני תוכנה לווטסאפ, מדווח כי ווטסאפ מפעילה את האפשרות מרחוק בגרסאות iOS 2.19.110.20 ואנדרואיד 2.19.298. על מנת לבדוק איזו גרסת ווטסאפ פועלת על הסמארטפון שלכם, פתחו את האפליקציה, לחצו על הגדרות ואז על עזרה. בראש העמוד תוכלו לראות איזו גרסה מותקנת.

אם התקנתם את גרסת הבטא, תוכלו לראות את האפשרות החדשה בהגדרות, חשבון, פרטיות וקבוצות. בתפריט החדש תוכלו לבחור "מי יכול להוסיף אתכם לקבוצות" ומתחת לבחור בכולם, באנשי הקשר או באנשי הקשר מלבד אנשים מסויימים. עם זאת, מנהלי קבוצות שנחסמו, יוכלו להציע לכם להצטרף לקבוצה באמצעות הודעה. עוד דווח כי ווטסאפ עדכנה את ממשק האינטרנט, ומאפשרת כעת האזנה להודעות קוליות רצופות. האפשרות החדשה זוהתה במרץ האחרון, אך כעת היא מגיעה לגרסת האינטרנט, ואולי בהמשך גם לאנדרואיד ולאייפון.

ווטסאפ לוגו. AP, AP
ווטסאפ/AP, AP

כך תצטרפו לגרסת הבטא של ווטסאפ

למשתמשי אנדרואיד: היכנסו לחנות האפליקציות וחפשו שם את אפליקציית ווטסאפ. בעמוד של האפליקציה, גללו למטה עד שתמצאו את האפשרות "Become a Beta Tester". לחצו על הכפתור הירוק וסמנו כי אתם רוצים להשתתף בתוכנית הנסיינים של החברה. לאחר כמה דקות, גרסת הבטא תגיע למכשירכם ממש כמו כל עדכון רגיל של האפליקציה.

למשתמשי אייפון: על מנת להירשם לתכנית הבטא של ווטסאפ, תחילה הורידו את אפליקציית "TestFlight", הזמינה בחנות האפליקציות. מדובר באפליקציה הרשמית של אפל עבור הורדת גרסאות בטא ואפליקציות שטרם עלו לחנות האפליקציות. לאחר מכן, היכנסו לקישור הבא דרך האייפון והירשמו לתוכנית הבטא. נכון לכתיבת שורות אלו, כרגע הבטא מלאה, אולם בכל רגע יכול להתפנות מקום. באפל מסבירים: "אם יש לכם את הגרסה הרשמית של ווטסאפ מחנות האפליקציות, גרסת הבטא תחליף אותה. לאחר שתורידו את גרסת הבטא, נקודה כתומה תופיע ליד שם האפליקציה במסך הבית וזאת כדי לזהות שמדובר בגרסה ניסיונית". במידה וקיבלתם הודעה שהמקומות בתכנית הבטא אזלו, אל תתייאשו ונסו לבדוק שוב ביום אחר. מפתחי האפליקציה יכולים לאפשר למשתמשים חדשים להצטרף בכל רגע וכן יש לא מעט משתמשים שעוזבים בעצמם את התכנית על מנת לחזור לגרסה הרשמית והיציבה, ובכך מפנים מקום לאחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully