וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: 44 נקודות להארדן בניצחון יוסטון, ווסטברוק נפצע בכף ידו

כוכב הרוקטס שוב הפגיז, הפעם ב-133:144 על מיאמי במשחק ההכנה האחרון לפני תחילת העונה. חברו ספג פגיעה קלה ואמור להיות כשיר. 32 לקרי בניצחון על הלייקרס, ניו אורלינס ניצחה ללא זאיון הפצוע

עריכת וידאו: מתן חדד

המנה הראשונה בדמות משחקי קדם העונה ב-NBA הגיעה לסיומה, עם שישה משחקים שנערכו הלילה (בין שישי לשבת), רגע לפני שהמנה העיקרית מוגשת בליל שלישי, עם פתיחת העונה הרשמית של ליגת הכדורסל הטובה בעולם. האיש והזקן, ג'יימס הארדן, סיים את משחקי קדם העונה ביחד עם יוסטון רוקטס בסטייל, עם משחק ענק בניצחון הגדול על מיאמי. ניו אורלינס, ללא זאיון וויליאמסון שסובל מרגישות בברך ימין וכלל לא הגיע עם הקבוצה למשחק בניו יורק, נראית מצוין ושמרה על מאזן מושלם של 0:5 בטרום העונה.

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. GettyImages
סיפק את הסחורה, כרגיל. הארדן/GettyImages

מיאמי - יוסטון 144:133

אחרי משחק צמוד, הצליחו הרוקטס לברוח אי שם ברבע השלישי, הרבה בזכות הארדן כמובן, שב-35 דקות קלע 44 נקודות (12 מ-26 ל-2, 8 מ-16 ל-3 ו-12 מ-13 מהקו), אליהן הוסיף גם 5 ריבאונדים, 7 אסיסטים (מול 5 איבודים) וגם 5 חטיפות. ראסל ווסטברוק שיחק קצת יותר מ-25 דקות, קלע 16 נקודות ונפצע קלות בידו במהלך הרבע הרביעי, אך על פי דיווחים בארצות הברית לא אמור להיעדר ממשחק הפתיחה של יוסטון. את קלעי מיאמי הוליך קנדריק, שלא נבחר בדראפט של 2018, ושוב הראה ניצוצות של כדורסל, כשקלע 40 נקודות בכמעט 40 דקות.

עוד בוואלה!

הורסים את הבריאות: עד לאן ווסטברוק והארדן מסוגלים לקחת את יוסטון?

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. AP
עוד משחק מצוין. קרי/AP

גולדן סטייט - לוס אנג'לס לייקרס 103:124

רבע שני אדיר של הווריירס הוליך אותם לניצחון גדול במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת העונה, אחרי פתיחה צמודה להתמודדות. סטפן קרי היה נפלא, כשקלע 32 נקודות, כולל סל על הבאזר שסגר את הרבע, ב-32 דקות. קרי הוסיף עם 6 אסיסטים ומלבדו בלט גם דיאנג'לו ראסל, שקלע 29 באחוזים טובים יותר. מנגד, הלייקרס, שהופיעו למשחק בהרכב חסר למדי, ללא לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, רייג'ון רונדו, דווייט הווארד, ג'אבייל מגי, דני גרין ועוד, קיבלו משחק טוב מקונטביוס קולדוול פופ, שקלע 25 נקודות.

שחקן ניו אורלינס ניקייל אלכסנדר ווקר מול שחקן ניו יורק קווין נוקס. AP
זאיון Who?! אלכסנדר ווקר בעבודת הגנה מול נוקס/AP

ניו יורק ניקס - ניו אורלינס 117:116

המפגש המסקרן בין שני הרוקיז מדיוק, זאיון וויליאמסון ואר. ג'יי בארט, ייאלץ לחכות לעונה הסדירה, אחרי שהבחירה מספר אחת לא הגיע עם הפליקנס לתפוח הגדול, בשל רגישות ממנה הוא סובל בברכו, בגינה הוא צפוי להחמיץ, ככל הנראה, את המשחקים הראשונים של העונה. בהיעדרו של זאיון, לקח את המושכות רוקי אחר, ניקייל אלכסנדר וולקר, שתרם מהספסל 17 נקודות באחוזים טובים (7 מ-11 ל-2, 3 מ-4 לשלוש). גם ג'וש הארט תרם 17 מהספסל, לונזו בול סיים עם 9 בלבד כולל אייר-בול מביך מקו העונשין. את הניקס הוביל ג'וליוס רנדל עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים כשבארט סיים עם 19 (9 מ-12 ל-2).

שחקן ברוקלין קיירי אירווינג מול שחקן טורנטו פרד ואנווליט. AP
הופעה ביתית ראשונה. קיירי מול ואנווליט/AP

ברוקלין - טורונטו 123:107

קיירי אירווינג שיחק לראשונה לעיני הקהל הביתי של הנטס, וב-25 דקות קלע 19 נקודות, שלא הצליחו לסייע לקבוצתו. או ג'י אנונובי בלט מנגד עם 18 נקודות, פרד ואנווליט הוסיף 16 ו-8 אסיסטים.

שחקן ממפיס ג'ה מוראנט. AP
שילוב מסקרן בדרך. מוראנט על הריבאונד/AP

סן אנטוניו - ממפיס 91:104

חמישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות הובילו את הספרס לניצחון במשחק ההכנה האחרון לפני פתיחת העונה, כשמעל כולם בלט שוב למרקוס אולדריג', עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים ב-28 דקות. על אף ההפסד, בשורות הגריזליס יכולים להיות מרוצים מהשילוב בין צמד הרוקיז - ג'ה מוראנט וברנדון קלארק. מוראנט, הבחירה מספר 2 בדראפט האחרון, סיים עם 16 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ואילו קלארק - ה-MVP של ליגת הקיץ האחרונה, קלע 11 וקטף 10 כדורים חוזרים.

שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל. AP
13 נקודות ב-18 דקות. ביל/AP

פילדלפיה - וושינגטון 112:93

בראדלי ביל (13 נקודות), תומאס בריאנט (15 נקודות ו-10 ריבאונדים) וג'ורדן מקריי (17 נקודות כולל 3 מ-3 ל-3), הוליכו את הוויזארדס לניצחון מול הסיקסרס, ששיחקו ללא בן סימונס. ג'ואל אמביד בלט בהיעדרו עם 17 נקודות, טוביאס האריס הוסיף 13 וזאיר סמית' סיים עם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully