וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אדום: ירו זיקוקים במהלך הנסיעה

22.9.2019 / 11:57

שוטר תנועה שהבחין בשיירת כלי רכב מקושטים סמוך לצומת שוקת בדרום נדהם לראות את אחד מיושבי הרכב מבצע ירי של זיקוקים באופן המסכן את יושבי הרכב והסביבה. הנהג והנוסע תושבי תל שבע נלקחו לחקירה

ירי זיקוקים מרכב בדרום. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
כוורת הזיקוקים מוכנה להפעלה/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

את אלו הנוסעים באופן קבוע בכבישי הדרום, קשה כבר להפתיע באירועים החריגים על הכבישים הללו. נהיגה פרועה, עקיפות מסוכנות, התפרצויות לכבישים משבילים בצד הדרך, ביריונות כביש בדמות "הורדות" מכוניות מהכביש ואף ניסיונות שוד לאור יום - אלו רק חלק מהתופעות הקבועות המתרחשות שם.

אולם הפעם נראה שחבורת הנהגים שהיו בדרכם לחתונה הגביהו את הרף עוד יותר, כאשר ביצעו ירי של זיקוקים מכוורת תוך סיכון של יושבי הרכב ומשתמשי הדרך האחרים.

האירוע התרחש במהלך השבת, אז הבחין שוטר תנועה במהלך אכיפה על כביש 31 לכיוון צומת שוקת בשיירת כלי רכב מקושטים הנוסעים בקבוצה וצופרים בדרכם לחתונה. במהלך הנסיעה אחרי כלי הרכב, הבחין השוטר ביושבי אחד מכלי הרכב בשיירה מוציא כוורת 25 זיקוקים יורה אותם תוך כדי נסיעה.

ירי זיקוקים מרכב בדרום. דוברות המשטרה, דוברות משטרת ישראל
המכונית ממנה נורו הזיקוקים/דוברות משטרת ישראל, דוברות המשטרה

השוטר, שעצר את הנהג מצא במהלך הבדיקה של הרכב כוורת זיקוקים נוספת המוכנה להפעלה.
נהג הרכב וכן הנוסע שביצע את הירי עוכבו ונלקחו לתחנת המשטרה לצורך חקירה. השניים ילידי 1999 יובאו היום לבית המשפט בבאר שבע להארכת מעצר ויואשמו בסיכון עוברי דרך בנתיב תעבורה.

כוורת הזיקוקים, שעל פניה נראית תמימה יורה את מה שנראה כזיקוקי 30 מ"מ, במטח מהיר בן מספר שניות. בכינון ישיר פגיעה של זיקוק כזה, גם מטווח בינוני עשוי לגרום לפציעות. בכוורות דומות נעשה שימוש על ידי מפגעים בהפרות סדר כנגד כוחות משטרה וצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully