פרונטו. תמוז רחמן,
פרונטו/תמוז רחמן

פרונטו חוגגת 30

22.9.2019 / 15:00

רגע לפני שעונת החגים נכנסת אל חיינו בסערה יש לנו כמה חדשות אוכל מעניינות במיוחד, פרונטו חוגגת 30 עם מנות איקוניות מהעבר, קפה נורדוי מארחת את אחד השפים המדוברים של התקופה, מסעדת פאסטל מתחדשת בשף ותפריט חדש, ועוד כמה ידיעות שכל חובב אוכל ישמח להכיר

seperator
פסטיבל האוכל התאילנדי של ספרייט. אפיק גבאי,
הקוואסן בתל אביב/אפיק גבאי

פסטיבל האוכל התאילנדי בנחלת בנימין, ת"א

מדרחוב נחלת בנימין בתל אביב יהפוך השבוע למשך יומיים (שלישי - חמישי, 24 עד ה-26 בספטמבר) לרחוב הקוואסן בבנגקוק, עם פסטיבל Khao San Tel-Aviv By Sprite, פסטיבל אוכל תאילנדי של מיטב המסעדות התאילנדיות, מופעי תרבות ואמנות רחוב. במסגרת הפסטיבל משתתפות המסעדות התאילנדית בהר סיני, ניטן תאי, איסאן, וונג, שישי, הירו ראמן, טייגר לילי ועוד. יוגשו מנות כמו סא קו- כדורי אורז מאודים וממולאים בבשר ופטריות או סאי סאי - עלי בננה ממולאים בסטיקי רייס ובשר של מסעדת איסאן; יהיה גריל פחמים תאילנדי עם מגוון שיפודים תאילנדים ותבשיל קארי מבעבע של התאילנדית בהר סיני; מנה של קו נה גאי - באן ממולא בעוף שחור של מסעדת וונג; פופייה טוד- ספרינג רול תאילנדי ממולא במגוון ירקות של שישי ועוד (30-50 שקלים). יהיה גם בר קוקטיילים של הג'ספר ג'ונס בשביל להרים את האווירה.

Khao San Tel-Aviv, מדרחוב נחלת בנימין וברחובות רמב"ם והשומר, ימים ג'-ה', ה-24 עד ה-26 בספטמבר בין השעות 16:00-22:00

עוד בוואלה! אוכל

טימותי: קפה מושקע ואוכל טוב

לכתבה המלאה
ג'ורג' וג'ון, תומר טל. תומר טל,
תומר טל מתארח בקפה נורדוי/תומר טל

עינב אזגורי מארח את תומר טל בקפה נורדוי, ת"א

השף עינב אזגורי פותח בסדרת אירוחי שפים חברים בקפה נורדוי כשבערב הראשון שיתקיים מחר, יום שני, ה-23 בספטמבר יתארח שף תומר טל ממסעדת ג'ורג' וג'ון. בין המנות שיכין השף האורח ניתן יהיה למצוא מנות כמו קלמארי ממולאים בלחם, עגבניות אנשובי, פלפל שרוף ושומן טלה; "מסאבחה מאש"- מנת קונוס דלעת כבושה עם טרטר דג לבן, אננס, ג'ינג'ר וכוסברה; חצי בורקס פתוח עם שעועית שחורה מעושנת במרווה, ביצים עלומות, אריסה, בצל כבוש, גרגר נחלים, ריקוטה ביתית, תפוח אדמה ושמיר; סבידה קרם חציל שחור לבן לצד פסטה עם סרטנים כחולים ועוד.

קפה נורדוי, רחוב נחלת בנימין 27, תל אביב, 077-2311923

פרונטו. אמיר מנחם,
פרחי קישואים של פרונטו מ-1997/אמיר מנחם

פרונטו חוגגת יום הולדת 30 בארוחה אייקונית, ת"א

מותג המים סן פלגרינו חוגג יום הולדת 120 ולכבוד כך משתף פעולה עם מסעדת פרונטו החוגגת גם היא יום הולדת 30. מסיבת יום ההולדת המשותפת תתקיים השבוע בימים שני ושלישי (23 ו-24 בספטמבר) החל מהשעה 19:30 במסעדת פרונטו בהובלתו של שף דיוויד פרנקל עם תפריט של מנות אייקוניות שהוגשו בפרונטו במהלך השנים כמו פרחי קישואים מהתפריט של 1997; מלנזנה גורגונזולה שהוגשה בשנת 1999; ריזוטו סלק ושרימפס קריסטל משנת 2011; סשימי טונה בלו פין מהתפריט של 2014; מנת בשר סרטנים שכיכבה בתפריט בשנת 2016 ועוד. הארוחה זוגית וכוללת שני פתיחים לבחירה, מנה ראשונה לבחירה, שתי עיקריות לבחירה, קינוח לבחירה ושתי כוסות יין בליווי של בקבוק סן פלגרינו (540 שקלים לזוג).

פרונטו, הרצל 4 תל אביב, 03-5660915, פרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר האירוע.

פופאפ פנטון והנסי בכולי עלמא. אפיק קבאי,
גלידה ואלכוהול/אפיק קבאי

אלכוהול וגלידה בשורת אירועים בכולי עלמא, ת"א

לרגל השקת מהדורה חדשה של קוניאק הנסי בהשראת האמן פיליפה פנטון, מפגיש פופ אפ חוויתי בכולי עלמא בין הקוקטיילים של האימפריאל, הגלידות של בוזה, תפריט מיוחד והופעות מקומיות. האירועים יתקיימו בימים א'-ד' בין התאריכים ה-22 עד ה-25 בספטמבר ובהם תיחשף מהדורה מוגבלת של קוניאק הנסי פנטון, שתשולב בקוקטיילים מבוססי קוניאק מבית קבוצת אימפריאל, עמדת גלידת קוניאק של בוזה ותפריט אוכל בחלל המוזיקלי-תרבותי של כולי עלמא. בין הקוקטיילים שיוגשו יש הנסי קמומיל- עם הנסי וסירופ אננס, עוד מרכיבים מיוחדים; הנסי עם וורמוט אדום, צ'רי הרינג וטריפל סק; הנסי עם סיינט ג'יימס אמבר, וורמוט אדום, מרסיקנו, אנגוסטורה ,בוקרס ביטר (53 -41 שקלים לקוקטייל).

פופ אפ הנסי פנטון, כולי עלמא, מקווה ישראל 10 תל אביב

ג'יוקסו. יפית בשבקין,
כל מיני דברים טובים/יפית בשבקין

ארוחת טעימות משתלמת בג'יוקסו, חיפה

במסעדת ג'יוקוסו תתקיים ארוחת טעימות מיוחדת ביום רביעי ה-25 בספטמבר, החל מהשעה 19:00, כשהשף רועי גרבר בנה ארוחה שתורכב ממנת פתיחה של לחם הבית לצד חמאת כמהין; פרוסות דג נא של מוסר ים; רביולי בשר; ריזוטו כמהין מהיער; לימונצ'לו שרימפס; סלט ארטישוק צפוני ועוד (75 שקלים לסועד). המחיר כולל גם כוס יין או בירה לבחירה.

ג'יוקוסו, הנמל 21 חיפה, 04-9887880

פאסטל. אנטולי מיכאלו,
ריזוטו פירות ים בפאסטל/אנטולי מיכאלו

מסעדת פאסטל מתחדשת בתפריט חדש ובית קפה צמוד, ת"א

מסעדת פאסטל במוזיאון ת"א, פתחה לאחרונה פרק חדש עם השף החדש קובי בכר. בכר משיק במסעדה תפריט חדש עם דגש על פירות ים ודגים ומנות כמו מרק ברוקולי עם פטריות פורטבלו ואספרגוס צרובים, קציפת פרמזן וצנוברים מטוגנים; טורו בלופין עם קראסט זרעי כוסברה ופלפל מדגסקר, סלט פפאיה ירוקה, צ'ילי תאילנדי וליים; ריזוטו פירות ים ארבוריו בציר סרטנים עם שרימפס, קלאמרי, סקאלופ ורוטב לובסטר; שווארמה ים מנתחי דג וקלמרי צרובים, טחיוגורט, קולי מנגו עמבה, עגבניות שרי ובצלים שרופי, סלט עשבי תבלין ואבן יוגורט ועוד.

מלבד העבודה על התפריט החדש, בכר עמל בחודשים האחרונים על פתיחתו של בית קפה ומאפה הנמצא מעבר למרפסת המסעדה, בגן הפסלים ששופץ, ויציע לבאי המוזיאון מאפים טריים מהבייקרי של פאסטל, ארוחות בוקר, סלטים, עוגות, פטיפורים ומגשי פיקניק מוקפדים.

פאסטל, שדרות שאול המלך 27 תל אביב, 03-6447441

בוטקה 23. אביב רון,
ואת זה מכניסים לפיתה אוורירית/אביב רון

בוטקה 23- דוכן פלאפל חדש ומיוחד בשוק התקווה, ת"א

בשכונת התקווה בתל אביב נפתח לאחרונה בוטקה 23- דוכן פלאפל כשר המציע אוכל רחוב עם ניחוחות השוק שבלב השכונה. בוטקה 23 מציע מנות בפיתה של פלאפל פריך, שניצל וסביח. המנות מוגשות עם סלטים הנעשים במקום ובתוך פיתה אוורירית שמיוצרת באידוי ולא באפיה רגילה ולא קורסת מעומס המילוי. לצד המנות מוגש צ'יפס "של פעם" הצ'יפס הנפוח המיתולוגי של שכונת התקווה שמעליו מזלפים רוטב שום לימון סודי שמיוצר במקום. מנת הדגל היא פיתה בוטקה- שניצל סביח ופלאפל מהעמבה המפורסמת של שוק התקווה (30 שקלים), אבל יש גם פיתה פלאפל (18 שקלים), פיתה סביח (19 שקלים), ופיתה שניצל (27 שקלים). כל חומרי הגלם מגיעים מתוך המעדניות הכי שוות בשוק התקווה, ובשישי המקום מתרומם עם מוזיקה וצ'ייסרים של עראק.

בוטקה 23, האצ"ל 23 שכונת התקווה, תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-20:00, שישי משעה 08:00 בבוקר ועד שעה וחצי לפני כניסת שבת.

קיטו קאטו. דרור עינב,
הלאנץ' בוקס/דרור עינב

עסקיות חדשות בקיטו קאטו היפנית, ת"א

מסעדת קיטו קאטו החדשה משיקה תפריט עסקיות צהריים בטווח המחירים 69-89 שקלים, הכוללות מתאבן, מנה ראשונה ועיקרית לבחירה. העסקיות מוגשות בימים א'-ה' בשעות 12:00-17:00 ומציעות ארוחות אסיאתיות עם דגש על יפניות ועם מגוון מנות כמו אגדאשי טופו- טופו פריך בציר דאשי, פטריות נמקו, בצל ירוק וג'ינג'ר (79 שקלים); באו באן- לחמניה מאודה במילוי עוף, במבו שוט ופטריות שיטאקי (79 שקלים); ראגו נודלס- תבשיל ראגו בקר יפני מוגש על אטריות אורז עבודת יד לצד במבו שוט וביצה יפנית (79 שקלים); לאנץ' בוקס- ארוחת צהריים יפנית מסורתית המזכירה בנטו (89 שקלים).

קיטו קאטו, דיזנגוף 64 תל אביב, 03-7781101

L28, גבריאל ישראל. יהונתן בן חיים,
רביולי קרם אפונה ובזיליקום/יהונתן בן חיים

עסקיות חדשות (גם בסופ"ש) ב-L28, ת"א

ב-L28, הפלטפורמה קולינרית בה מתחלפים השפים כל חצי שנה, מציג כרגע שף גבריאל ישראל תפריט עסקיות חדש (א'-ה' 12:00-15:00) הכולל מנה ראשונה במחיר המנה העיקרית, עם מנות כמו קריספי פרייד צ'יקן על לחמניית בריוש לצד קולסלואו ביתי וקריספי תפוח אדמה; "צלעות" תירס המוגשות ברוטב ברביקיו ביתי עם גבינת פטה וליים; סלט קיסר עם חסה על הגריל, קריספי טונה, צלפים, פטה כבשים, ויניגרט צ'ילי ירוק; רביולי קרם אפונה ובזיליקום, גבינה יוונית, חמאת לימון וצ'ילי; המבורגר עם צ'אטני עגבניות ופלפלים, בצל חרוך, טחינה וצ'יפס ועוד.

גם בימים שישי ושבת מציעים ב-L28 תפריט עסקיות (12:00-15:00) שיכולות לתפקד כבראנץ' או לאנץ' בהתאם לצורך, במחיר קבוע של 90 שקלים מקבלים האורחים 7 מנות קטנות למרכז שולחן ומנה עקרית אחת לבחירה כמו חסה בייבי ג'ם על הגריל עם ביצה מטוגנת, פטה, ויניגרט צ'ילי ירוק; שקשוקה ירוקה, זוקיני, אספרגוס, אורגנו וגבינת עיזים; עוף סומאק לצד פריקי, אנדיב צלוי, סלט שומר וזיתי טאסוס ועוד.

L28, לילינבלום 28 תל אביב, 03-9003560

הארוויס. חיים סנדלר,
המבורגרים של שף הארווי סנדלר/חיים סנדלר

עסקיות חדשות במעשנת הבשר הארוויס, ירושלים

מעשנת הבשרים הירושלמית Harvey's מציעה עסקיות צהריים של ארוחת המבורגר ב-50 שקלים, הישר ממעשנת העץ שבמקום. העסקיוות מוגשות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-16:00 ומציעות 250 גרם המבורגר לבחירה כמו בורגר, פול ביף בורגר או צ'יקן בורגר, בתוספת צ'יפס הבית ושליש בירה או שתייה קלה, כל זה לצד מגוון מנות פתיחה כמו טקסס ברביקיו צ'יקן, טאקוס תירס, מגוון סלטים, כנפיים עוף ועוד. אל תפריט העיקריות הצטרפה לאחרונה מנה של סלמון עץ ארז, ויש כמו תמיד פלטות בשרים מעושנים בין 12 ל-18 שעות בהרכבה אישית, מבחר סנדויצ'ים עם בשרים שונים, שורט ריבס, שאטו בריאן, מדליוני פילה בקר, אנטריקוט ועוד.

הארוויס, רחוב בן שטח 7 ירושלים, 02-6246444

כרמים. גיל אבירם,
ביצת עין ובייקון על וופל בלגי/גיל אבירם

ארוחות בוקר חדשות במסעדות כרמים הדרומיות, סגולה וב"ש

מסעדות כרמים משיקות ארוחות בוקר חדשות (בכל ימות השבוע בשעות 9:00-12:00) עם מנות כמו בייגל ירושלמי מסורתי מוגש עם עגבניות, ביצה קשה, בצל ירוק, זיתים, לאבנה, שמן זית, זעתר, פלפל צ'ילי, סלמון מעושן, בצל סגול, שמנת חמוצה, עגבניות מגורדות ופלפל קלוי בליווי סלט ירוק ויניגרט בלסמי (58 שקלים); עין בלגית- 2 ביצי עין מונחות על וופל בלגי עם נתחי בייקון טלה, מרמלדת בצלים ועלים ירוקים בליווי סלט ירוק ויניגרט בלסמי (58 שקלים) ועוד. ארוחות הבוקר מוגשות בכל ימות השבוע.

כרמים, כניסה למושב סגולה, 08-8505859; כרמים, אליהו נאוי 34 באר שבע, 08-9966444

ועוד כמה קטנות:

- רשת הפאבים האיריים אוסקר וויילד מתרחבת, ומצרפת אל הסניפים בפתח תקווה וחולון סניף שלישי חדש בנתניה.

- רשת המסעדות ג'ויה פתחה השבוע סניף צפוני חדש וכשר בראש פינה שבגליל העליון, ובחודש הבא ייפתח סניף בשדרות ירושלים ברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully