וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת המיוחסות: מייגן מרקל ואיוונקה טראמפ דופקות הופעה

22.9.2019 / 8:25

האישה שאחראית לזיווג המשובח של מייגן מרקל והנסיך הארי התחתנה בסוף השבוע האחרון בלוקיישן מטריף ברומא שהביא אליו שלל אורחים מעניינים. הדוכס והדוכסית מסאקסקס כמובן, איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר ואפילו קייטי פרי ואורלנדו בלום הגיעו להתמנגל

מייגן מרקל. splash
מייגן מרקל והנסיך הארי בחתונה של הבסטי ברומא/splash

ביום חמישי בערב התקיימה ברומא יריית הפתיחה לאחת החתונות הכי מדוברות ברשת בוויקנד האחרון. השמות של הזוג המאושר אולי לא ידברו אליכם, מישה נונו ומייקל הס, אבל תיכף תבינו את הטייטל והאורחים הרלוונטיים שהוא הביא ואז התמונה תתבהר. נונו, 33, היא מעצבת אופנה מניו יורק והחברה הקרובה שהכירה למייגן את הארי, שידוך שעתיד לפרוס לה שטיח אדום בגן עדן של בני המלוכה.

השתיים הכירו ביריד האומנות 'ארט בזל' במיאמי לפני כשמונה שנים עת הושבו זו לצד זו בארוחת צהריים והקליקו במיידי, כפי שסיפרה מישה בראיון ל-evening standard ב-2017 "הסתדרנו במהירות של בית שעולה באש". השתיים עדיין בקשר מצויין ונונו אף עיצבה חולצה לבנה לטובת קולקציית הקפסולה שמייגן עיצבה לאחרונה. את פרינס הארי היא הכירה כשהייתה נשואה לחברו הטוב אלכסנדר גילס, נישואין שכאמור לא צלחו, מה שמביא אותנו לפרק ב' עם טייקון הנפט מייקל הס.

הלוקיישן שנבחר לחתונה המפוארת של הזוג המקושר הוא 'וילה אורליה', משכנה ההיסטורי של האקדמיה האמריקאית ברומא במאה ה-17 ונכס יפיפייה המשקיף לנוף עוצר נשימה. אחרי שיפוץ מאסיבי של הווילה והגנים הסובבים אותה היא הושקה מחדש בשנת 2002 כמלון בוטיק אקסקלוסיבי.

עכשיו נחזור לאורחים המעניינים שליוו את מישה ומייקל בוויקנד החגיגות ובראשם הדוכסית והדוכס מסאסקס. כיאה לחתונה שנערכה בארץ המגף, מייגן בחרה ללבוש ולנטינו והיממה את הקהל בשמלת מקסי שחורה משיפון בעלת שרוולים תפוחים, מחשוף וי, מותן מודגשת ועיטורי קריסטלים. את השיער היא אספה ברישול נמוך שחשף זוג עגילי זהב ויהלומים בשייפ של נוצה.

עוד בוואלה!

הבית הלבן לובש פראדה: איוונקה טראמפ משוויצה בקארה עם השמלה הנכונה

לכתבה המלאה

עוד התייצבו בארוע הנחשב האחים לבית קושנר שהגיעו עם נשותיהן המפורסמות - איוונקה טראמפ וקרלי קלוס. איוונקה התאימה לתספורת הקארה החדשה טוטאל לוק מטריף בצבע פודרה של המעצבת הישראלית גליה להב. האאוטפיט הורכב משמלת מקסי עתירת כפלים במחשוף וי עמוק, חגורה זהובה חובקת מותן של התכשיטנית הישראלית קרן וולף ושכמיית גלימה משיפון שנקשרה כעניבת פפיון בצוואר. הטופ מודל וגיסתה של טראמפ קרלי קלוס בחרה בשמלת מקסי שחורה ומחשוף סטרפלס א-סימטרי בעיצוב זאק פוזן. בין המוזמנים בלטו גם אורלנדו בלום וקייטי פרי שלבשה שמלת שיפון חושפת כתפיים בגוון קורל בעיצוב מרקזה ונעלי עקב לבנות מבית מיו מיו (763$).

איוונקה טראמפ. splash
איוונקה טראמפ משגעת בשמלה של גליה להב/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully