וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "לא היו גולים באימונים. איביץ' כעס והתעצבן"

21.9.2019 / 9:46

להערכת גורמים המקורבים למכבי תל אביב, הניפוי של עטר וכהן מהמשחק מול מכבי חיפה נבע מיכולת דלה שהיתה באימוני השבוע החולף: "איביץ' מאוד מוטרד מזה שאין גולים והוא רצה לזעזע". בסביבתם של השחקנים טוענים שלא היתה להם שום תקרית משמעותית עם המאמן

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

מפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, שם בדרך כלל בצד את כל רעשי הרקע שנלווים לקבוצת כדורגל לאורך שבוע שלם. המשחק שנחשב בעיני רבים ליוקרתי שבין משחקי הכדורגל שיש לליגת העל להציע, אמור בעצם קיומו לספק את הדרמה. אלא שאתמול, בעצם ההחלטה של ולאדן איביץ' להשאיר מחוץ לסגל למשחק את אלירן עטר ויונתן כהן, קיבל הסופר קלאסיקו הישראלי חשיבות ועניין אף גדולים יותר.

מכבי תל אביב תעשה את ההכנות למשחק כרגיל בבית מלון באזור תל אביב. איביץ' הזמין 19 שחקנים לסגל וינפה אחד ברגע האחרון. ההחלטה להדיח את עטר וכהן, נבעה להערכת שחקנים וגורמים הקשורים למועדון, מיכולת דלה שהיתה באימוני השבוע החולף בעיקר בחלק הקדמי.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
"לא אהב מה שראה באימונים". ולאדן איביץ'/דני מרון

"גם כך מכבי תל אביב לא מציגה מתחילת העונה יכולת גבוהה ליד שער היריב, אז כנראה שמה שראה איביץ' באימוני השבוע שעבר, עצבן אותו מאוד", העיד אמש גורם הקשור למועדון. עוד הוסיף אדם המצוי בעניינים: "באימונים לא היו גולים ואיביץ' כעס והתעצבן מאוד. איביץ' מאוד מוטרד מזה שאין גולים ומזה שאין מספיק מהלכים לגולים גם באימונים ובגלל זה הוא רצה לזעזע".

בסביבת עטר וכהן המשיכו גם אמש והבוקר לטעון שלא היתה בינם לבין איביץ' שום תקרית משמעתית או עניין שהיה יכול להעיד על כך שהוא ידיח את שניהם יחד מהסגל. אגב, מדובר בשני שחקנים שלמרות הפרש של כמעט עשר שנים ביניהם, נחשבים למאוד קרובים אחד לשני כך שיכול להיות שהמטרה היא גם לייצר מסר לשניהם באופן מכוון ולא רק בגלל היותם שחקני התקפה.

בעניין אחר, המשטרה מתכוונת להיערך בכוחות גדולים בדרכים המובילות לבלומפילד, כולל בכוחות סמויים, וזאת בשל מידע מודיעיני על שאוהדים משני המחנות המתכוונים להגיע יחד בחבורות גדולות, מה שעלול ליצור חיכוכים גדולים מאוד ותגרות במידה שהאוהדים ייתקלו אלה באלה בכמויות גדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully