וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעכשיו תוכלו להטעין את כרטיס הרב-קו גם דרך האייפון

19.9.2019 / 13:52

נהגי האוטובוס הפסיקו למכור את כרטיסי הנייר עבור נסיעות, ובמקום עברו לשיטה דיגיטלית לחלוטין באמצעות כרטיסי הרב-קו. ובעוד שבאנדרואיד המשתמשים יכולים להטעין את הכרטיס תוך כמה רגעים, באייפון זה לא התאפשר. כעת, עם iOS 13 ואפליקציית פייבוקס, תוכלו לעשות זאת

הסוף להטענת הרב-קו בעמדות ההטענה? כבר בימים הקרובים תוכלו להטעין את כרטיס הרב-קו שלכם דרך מכשיר האייפון תוך כמה לחיצות כפתור. בשנים האחרונות, הצטברו לאפל לא מעט תלונות מלקוחות ומשתמשים על חוסר היכולת להשתמש ב-NFC במכשירי האייפון באפליקציות שונות. הטכנולוגיה עצמה נתמכה במכשירים, אולם אפל מעולם לא אפשרה לאפליקציות לנצל זאת, אלא שכעת הכל הולך להשתנות. אחת התכונות המובילות במערכת ההפעלה החדשה של אפל, iOS 13, היא פתיחת פרוטוקול ה-NFC במכשירי אייפון 7 ומעלה, ואפליקציות כמו PayBox כבר הכריזו על כך שיאפשרו למשתמשים להטעין את כרטיס הרב-קו שלהם דרך האפליקציה, גם באמצעות מכשיר אפל.

עליה אל האוטובוסים תותר גם מהדלתות האחוריות באמצעות כרטיס רב קו דן אגד. קובי ליאני
מעכשיו גם באייפון/קובי ליאני

"פייבוקס חרטה על דגלה לשנות את חוויית התשלום ולהפוך אותה לפשוטה ונוחה ככל הניתן. עשינו את זה בהעברות כסף בין אנשים, עשינו את זה באיסוף כסף קבוצתי וכעת אנחנו עושים את זה גם לגבי נסיעה בתחבורה ציבורית. לא רק עבור בעלי מכשיר אנדרואיד, אלא עבור כולם", אמרה שרית בק ברקאי, מנהלת פעילות פייבוקס. אפליקציית פייבוקס היא הראשונה שהודיעה באופן רשמי על תמיכה בתכונת ה-NFC החדשה במכשירי האייפון לטעינת כרטיסי רב-קו, אולם כעת, ניתן לצפות בקרוב לאפליקציות נוספות שיאפשרו זאת.

עוד בוואלה! TECH

כסף, תהילה ופרסום: כך תהפכו לכוכבי רשת

לכתבה המלאה

ואכן, עבור משתמשי אנדרואיד, התכונה הזו כבר ישנה וזמינה מספר שנים באמצעות האפליקציות הרשמיות של רב-קו. מאז השקת שירות הטענת הרב-קו למכשירי אנדרואיד, נרשמו בפייבוקס כ- 50,000 משתמשים חדשים שהתנסו בו. כיום, ישנם מעל ל-3 מיליון אנשים במדינת ישראל המשתמשים בשירותי התחבורה הציבוריתו ומאז שהופסקה האפשרות לשלם על הנסיעה במזומן במרבית הקווים, הנוסעים נאלצים לדאוג להטענת כרטיס הרב-קו מבעוד מועד, תהליך שהתברר כמסורבל במיוחד עבור בעלי מכשירי אייפון. לכן, כבר בימים הקרובים משתמשי אייפון צפויים לקבל את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה וסוף סוף יוכלו להטעין את כרטיס הרב-קו שלהם דרך הסמארטפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully