וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתעלמו רגע מהעובדה שקנדל ג'נר לא לובשת חזייה - בואו נדבר על התיק

18.9.2019 / 10:00

הטופמודל המשגעת הורידה השנה הילוך בכל מה שקשור למסלולים בשבועות האופנה ובחרה להשקיע את המשאבים שלה בכל מה שקורה מאחורי הקלעים. רגע לפני שצבעה לבלונד והתעופפה ללונדון, היא פופרצה בניו יורק סיטי עם תיק מושלם בצורת ירח

קנדל ג'נר. splash
קנדל ג'נר בשבוע האופנה בניו יורק עם תיק החלומות/splash

לבשורה הזו חיכינו המון זמן: יש בשכונה איט-בג היסטרי חדש, כולל באזז וגושפנקה מטעם כמה חותמות נחשבות ביותר, והקטע הכי מרים בכל הסיפור הוא שאין צורך לשבור תכנית חיסכון עבורו. איתרנו אותו לאחרונה על לא מעט פיגורות פאשן שמדלגות בימים האחרונים בין ארועי שבועות האופנה, קודם בניו-יורק ועכשיו בלונדון, ביניהן קנדל ג'נר (רגע לפני הבלונד) שלקחה פס מהמסלולים לטובת התערבבות בולטת בקהל.

אז קבלו את תיק ה-moon bag שמעוצב בשייפ מעוגל דמוי ירח (או פרסה) שכולל בתוכו גם את רצועת הכתף ומתפקד כלהיט העדכני והבלתי מעורער מטעם staud, לייבל שכבר סימנו פה בעבר כאחד שכדאי לשים לב אליו.

קנדל ג'נר. splash
תיק הירח של staud/splash

תיק הירח בעור חום חלוד ובטקסטורת לטאה שגברת קנדל בחרה לחרוש עליו ללא הרף בימים האחרונים עולה 325 דולר (1,170 ש"ח), לא זול בהשוואה לסחורת רשתות אבל ממש לא מתקרב לתוויות המחיר של כאלו מקטגוריית ה'יקרים להחריד' שיש לה בכמויות במלתחה. מבחינת הגודל הוא מסוג התיקים שמסוגלים להכיל כל מה שבחורה מינימליסטית זקוקה לו מבוקר עד לילה. מי שחפצה בקצת יותר ספייס יכולה ללכת על גרסת הלארג' שעולה 395 דולר ומוצעת בחום או שחור במרקם לטאה או בצבע קוניאק מעור חלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בגודל הסטנדרטי, כמו של זה קנדל, הוא מגיע גם עם שתי אופציות בדפוס מנוחש. עוד עניין שמוסיף נקודות לפופולריות המנומקת של הדגם המוצלח הוא השילוב בין פרקטיות הן מבחינת הגודל והן מבחינת ההתאמה למגוון רחב של טוטאל לוקים, לצד אמירה עיצובית שמדיפה ניחוח חזק של מודרניזם מינימליסטי וארכיטקטוני. משפעניות אחרות שאימצו אותו הן ליאנדרה מדין כהן מבלוג האופנה המפורסם מן-ריפלר, אליסה קוסקרלי, ליסה איקן וגאלה גונזלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully