וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי הבחירות: הנחות של עד 60 אחוזי הנחה על מוצרי אלקטרוניקה

17.9.2019 / 9:59

במיוחד ליום הבחירות, רשתות רבות מציעות הנחות משמעותיות של עד 60 אחוזי הנחה על מוצרי אלקטרוניקה, כמו חברת B&O הדנית שמציעה מוצרי שמע יוקרתיים במיוחד. אספנו עבורכם את המבצעים השווים ביותר

סמסונג 10/מערכת וואלה!

זהו יום הבוחר: היום (שלישי) יתקיימו הבחירות לכנסת ה-22 ורשתות רבות נערכו עם מבצעים משתלמים שחלקם אף יתקיימו עד ראש השנה (כולל). ברשימה ניתן למצוא אוזניות אלחוטיות של אפל, סמארטפונים של סמסונג בהנחה, ציוד שמע של B&O, חברת האודיו הדנית בהנחות של עד 60 אחוזים ועוד. אספנו לכם את כל המבצעים המשתלמים.

סאני: שובר של 300 שקלים מתנה

חברת סאני, יבואנית סמסונג הרשמית בישראל, תעניק לרוכשי גלקסי Note 10 או Galaxy S10 או S10 פלוס, כרטיס DreamCard בשווי 300 שקלים, גלקסי Tab A ב-50 אחוזי הנחה, סמארטפון גלקסי A80 ב-2,200 שקלים ואוזניות Soul Emotion מתנה.

באג: אלפי מוצרים ללא מע"מ

רשת החנויות באג תציע אלפי מוצרים ללא מע"מ כמו: מחשבים, טאבלטים, טלוויזיות, מסכי מחשב, כיסאות גיימינג, מוצרי טיפוח, שעונים חכמים שואבי אבק של דייסון ועוד. כמו כן היא תציעה 30 אחוזי הנחה על אביזרי גיימינג, מטענים, סוללות גיבוי, כבלים, בובות Pop, אביזרים מבית אנקר, ועוד מגוון רחב של מוצרים. בגזרת הסמאראטפונים באג מציעה הנחות של עד 400 שקלים על מכשירי מייזו, עד 300 שקלים הנחה על מכשירי וואווי ומחירים מיוחדים על סמארטפונים ושעונים של סמסונג.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully