וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.8: ברצלונה הגישה הצעה חדשה על ניימאר, פ.ס.ז' חוזרת לאופציית דיבאלה

אלופת ספרד מוכנה לכלול בה את דמבלה - אבל רק בהשאלה. הצרפתים סימנו את זאהה, ובמקביל שוחחו שוב עם הארגנטינאי. חואן מירנדה בדרך לשאלקה

מתוך יוטיוב

העברות

* טימו ורנר, חלוץ נבחרת גרמניה וכוכבה של ר.ב. לייפציג, האריך חוזה בקבוצתו עד 2023, לאחר שהחזיק בחוזה לעונה נוספת והיו דיווחים כי יימכר לבאיירן מינכן. לייפציג הודיעה על הארכת החוזה לפני ה-1:2 הביתי מול פרנקפורט, בו כבש ורנר בן ה-23 את השער הראשון.

* מונאקו רכשה את גיז'רמו מריפאן בלמה הצ'יליאני של אלאבס תמורת 18 מיליון יורו. מריפאן חתם לחמש שנים ויחזק את ההגנה של הקבוצה מהנסיכות.

* קייסריספור הטורקית החתימה את שחקן הכנף פול ז'ורז אנטפ (27) שהגיע בהשאלה לעונה אחת מוולפסבורג.

שמועות

* על פי "בילד", ברצלונה מצאה בית חדשה לחואן מירנדה בן ה-19, שהיה על הכוונת של יובנטוס ומארסיי: שאלקה הגרמנית, אליה יושאל לשנתיים בלי אופציית רכישה.

* בולוניה מהסרייה א' הגיעה לסיכום עם בשיקטאש על החתמתו של גארי "בולדוג" מדל, הקשר/בלם הצ'יליאני. האיטלקים ישלמו כ-2.5 מיליון יורו עבור השחקן שצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח.

* האם ווילפריד זאהה יהיה המחליף של ניימאר בפריס סן ז'רמן? באנגליה מדווחים שהצרפתים מתכננים להציע לקריסטל פאלאס 123 מיליון יורו עבור הקיצוני מחוף השנהב, סכום שלקבוצה מהפרמיירליג יהיה קשה לסרב לו. על פי הדיווח, משלחת מטעם פ.ס.ז' תמריא עוד השבוע ללונדון על מנת לקדם את המעבר.

* באיטליה, בינתיים, טוענים שאלופת צרפת לא ירדה גם מפאולו דיבאלה. המנהל המקצועי לאונרדו כבר שוחח עם שחקן יובנטוס כדי להבין את זכויות המותג שלו, שהובילו לנפילת מעברו לטוטנהאם.

* אונאי אמרי מודה: נאצ'ו מונריאל עלול לעזוב את ארסנל עד סוף החלון. המגן בן ה-33 מסיים חוזה בקיץ, והתותחנים מעוניינים למכור אותו לריאל סוסיאדד או ויאריאל שמביעות בו עניין.

* בנוסף, על פי "דיילי מייל" גם עתידו של מסוט אוזיל בארסנל בסכנה גדולה, אחרי שלא נכלל בסגל למשחק נגד ליברפול. אינטר, ולנסיה ודורטמונד נחשבות למועמדות העיקריות להחתים את הקשר הגרמני אם אכן יעזוב.

* בתקשורת הקטלאנית מדווחים שאספניול מעוניינת ברודריגו, החלוץ הברזילאי הצעיר של ריאל מדריד. על פי הדיווחים הקבוצה מברצלונה מחפשת חיזוק לחלק הקדמי בעקבות העזיבה של בורחה איגלסיאס והיא נמצאת במו"מ מתקדם עם הבלאנקוס.

* אחרי ששוחרר ממארסיי, הבלם הוותיק עדיל ראמי הגיע לאיסטנבול כדי לחתום בפנרבחצ'ה, ששחררה את הבלם המקסיקני דייגו רייס.

שחקן קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה. רויטרס
יחליף את ניימאר? ווילפריד זאהה/רויטרס

עדכוני ניימאר

על פי "טלפוט" הצרפתי, ברצלונה הגישה לפריס סן ז'רמן הצעה חדשה - הרביעית בקיץ הזה - הכוללת סכום כסף ומספר שחקנים, ביניהם עוסמאן דמבלה, אולם האלופה הספרדית הבהירה שהצרפתי יעבור בהשאלה בלבד. תומאס טוכל מעריך מאוד את דמבלה, שמתעקש להישאר בברצלונה. באותו דיווח נטען גם שליאונל מסי לוחץ על ההנהלה בניסיון לקדם את האיחוד עם חברו לקבוצה לשעבר.

בכלי התקשורת בקטאלוניה, עם זאת, טוענים שהאפשרות שניימאר יעבור לברצלונה הולכת ונעשית קלושה ככל שעובר הזמן. על פי "מונדו דפורטיבו", בברצלונה יש "פסימיות" בנוגע לאפשרות להגיע לעסקה, ו"תחושה שפריס סן ז'רמן תסרב לכל הצעה שלא תגיע מברצלונה". בנוסף, גם מבחינה כלכלית מצבה של בארסה לא מזהיר: אחרי ששילמה 120 מיליון יורו כדי לשחרר את אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד, לא נותר מספיק כסף בקופה כדי להעביר לפריס סן ז'רמן תשלום מיידי - דבר שעליו היא מתעקשת.

ב"ספורט" הקטלאני ציינו ש"ריאל מדריד הולכת וסוגרת על ניימאר", וצוין ש"המטרה של פלורנטינו פרס היא להציג אותו כשחקן הקבוצה כמה שיותר מוקדם". על פי הדיווח, ריאל מודעת לכך שניימאר מעדיף לעבור לברצלונה אולם רואה את התקיעות במשא ומתן בין פ.ס.ז' לקטלאנים וממתינה לשער כושר כדי לסכם עם ניימאר ואלופת צרפת בהקדם. בניגוד לברצלונה, לריאל יש את היכולת הכלכלית לשלם מיידית על הברזילאי, וכן לעמוד במשכורתו הגבוהה. ריאל אף פינתה כבר מקום לניימאר בסגל, אחרי ששחררה את רודריגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully