וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה נירו המחודש בישראל

22.8.2019 / 13:41

קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי שהפך לרב מכר מקומי, מתחדש בעדכוני עיצוב, תוספות אבזור רבות וגם עלייה קלה במחיר. מכוניות ראשונות יגיעו בספטמבר ובהמשך גרסת PHEV

קיה נירו המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
קיה נירו המחודש, פגושים ויחידות תאורה שונות/אתר יצרן, יצרן

טלקאר, יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הנירו המחודש. העדכון שעבר הדגם כולל עיצוב חיצוני שונה לפנסים הקדמיים, עם מראה "קוביות הקרח" כפי שמכנה אותם קיה. בתחתית הפגוש החדש פנסי ערפל בצורת חץ. מאחור יחידות התאורה קיבלו עיצוב חדש וחיפוי כסוף לפגוש האחורי.

בתא הנוסעים מסך המולטימדיה גדל מ-7 ל-8 אינץ', החומרים בתא הנוסעים שופרו, בלם חניה חשמלי חדש ועוד עדכוני עיצוב קלים. ברמת הגימור הגבוהה EX נוסף גם צג 7 אינץ' למחשב הדרך בלוח המחוונים. הבדלי אבזור נוספים בין רמות הגימור כוללים מפתח חכם, פתחי מיזוג אחוריים, חיישני רוורס, ריפוד משולב עור ובד שכולם נמצאים ב-EX.

קיה נירו המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
מסך 8 אינץ' ושיפור באיכות החומרים/אתר יצרן, יצרן

בתחום מערכות הבטיחות, שהפך לדגל וסמל אצל קיה בישראל הנירו המחודש מקבל בקרת שיוט אדפטיבית עם תוספת של מצב נסיעה בפקקים. זו מצטרפת למערכות איתן הוא כבר מגיע כמו התרעת התנגשות, שליטה אוטומטית באורות, מערכת תיקון סטייה מנתיב ועוד.

מבחינת מערכת ההנעה, הוא נותר עם הסידור המוכר של מנוע 1.6 ליטר בנזין בשילוב יחידה חשמלית המספקים ביחד 141 כ"ס ו-27 קג"מ. תיבת ההילוכים היא אוטומטית, רובוטית כפולת מצמד בת 7 יחסי העברה. שינוי שכן מצהירה עליו החברה הוא בבלמים האחוריים שהוגדלו.


מחיר הנירו ההיברידי עומד על 144 אלף שקלים לרמת הגימור LX ו-145 אלף שקלים לרמת הגימור EX המאובזרת. זו עליה של 1,500 ו-2,000 שקלים בהתאמה ביחס למחיר טרום מתיחת הפנים.

עוד בוואלה!

מבחן ראשון: קיה e-נירו: חשמל להמונים

לכתבה המלאה
קיה נירו המחודש בישראל. יצרן, אתר יצרן
עיצוב חדש ליחידות התאורה והפגוש האחורי/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully