וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אילון אלמוג יישאר בקבוצה לפחות עד ינואר

22.8.2019 / 12:40

אלמוג, שחקן הנבחרת הצעירה, מגלה יכולת טובה באימונים והמאמן ולאדן איביץ' רוצה שהוא יישאר. דניאל טננבאום בשער על חשבון יאניוטיס הפצוע מול נס ציונה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: מתן חדד

במכבי תל אביב התקבלה החלטה להשאיר בקבוצה את אילון אלמוג והוא יהיה שחקן הקבוצה לפחות עד חלון ההעברות של חודש ינואר. אלמוג, שחקן הנבחרת הצעירה, מגלה יכולת טובה באימונים וביום ראשון האחרון כשקיבל את חולצת ההרכב בחצי גמר גביע הטוטו בקרית שמונה, שיחק טוב וכבש את שער הניצחון, שהושג הרבה בזכות טעות קשה של ברטקוס שוער קרית שמונה.

אלמוג הושאל בעונה שעברה להפועל חדרה וצבר נסיון רב בזכות זה בליגת העל. בתקופות מסוימות בחדרה הוא היה משחקני ההתקפה הכי טובים וכאמור כשחזר הקיץ לאימוני מכבי תל אביב, גרם למאמן ולאדן איביץ' להחליט שהוא רוצה להשאיר אותו בקבוצה. במידה שאלמוג לא ישתלב בסגל ולא ישחק בחודשים הקרובים, תיבחן השאלתו בחודש ינואר לחצי עונה.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
יישאר בקבוצת האם שלו. אילון אלמוג/סוכנות ג'יני

השוער אנדראס יאניוטיס עדיין סובל מקרסול נפוח זכר למשחק מול קרית שמונה ושוער המשנה דניאל טננבאום כבר יודע שהוא יעמוד בשער בשבת מול סקציה נס ציונה.

באשר למכירת המינויים, בשלב הזה הקבוצה כבר עומדת על כשמונה עשר אלף אבל במועדון משוכנעים שההאטה הנוכחית תתהפך ותחל האצה ברגע שיודיעו רשמית כי המשחק הראשון של מכבי תל אביב במחזור הבא ייערך בבלומפילד. במועדון משוכנעים שכאשר ישמעו האוהדים כי בוודאות משחקים בבלומפילד, הם יעשו עוד אלפיים מינויים ובסך הכל תיסגר המכירה על 20 אלף בעלי מינויים.

עוד בוואלה!

דירוג שחקני ליגת העל של וואלה! ספורט: מקומות 4-10

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully