וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכר עתק וסוכן על: כך פריס גנבה מברצלונה את ילד הפלא שלה

צ'אבי סימונס (16) מסומן כבר שנים ככישרון הכי גדול בלה מאסיה מאז מסי. אז איך בכל זאת מינו ראיולה הצליח לגרום לו לעזוב?

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

לכמה מכם השם צ'אבי סימונס אומר משהו? כנראה שלא להרבה, בטח אם אתם לא אוהדים מושבעים של ברצלונה. אלא שסימונס, ילד הולנדי בן 16 בלבד, נחשב כבר שנים לכישרון הכי גדול שיש במחלקות הנוער של ברצלונה וסומן להיות הדבר הגדול הבא בעוד כמה שנים. סימונס, בעל חזות שמזכירה את קרלס פויול וסגנון משחק שמזכיר את צ'אבי הגדול, נפרד היום ברשת החברתית מברצלונה באופן מפתיע, כשהיעד המסתמן שלו הוא פריס סן ז'רמן.

צ'אבי סימונס ברצלונה. אתר רשמי
היה הקפטן והלידר בכל שכבות הגילאים בברצלונה. צ'אבי סימונס/אתר רשמי

על פי הדיווחים בספרד סימונס, שכבר מיוצג על ידי סוכן העל מינו ראיולה, קיבל מהצרפתים הצעה מאוד כספית מאוד מפתה שכוללת שכר של 100 אלף יורו לעונה וקידום לקבוצת הנוער עד גיל 19 של המועדון, כאשר המגעים בין הצדדים החלו כבר במאי.

בברצלונה לא נלחצו מההחלטה של סימונס לעזוב, ובקטלוניה טוענים שהם בונים על כישרונות אחרים כמו אילאיס מוריבה שכבר האריך את חוזהו ולואיס בארי, החלוץ האנגלי בן ה-16 שהגיע מווסט ברומיץ' למרות חיזורים מצידה של פריס סן ז'רמן.

בהודעת הפרידה מברצלונה, סימונס כתב בין היתר: "זה היה חלום שהתגשם כשלבשתי את החולצה של בארסה לראשונה כשהייתי בן 9. לאורך כל הדרך הצוות של לה מאסיה היה לצידי ותמך בי. למרות שאני רק בן 16, תמיד הרגשתי את התמיכה של כל מאות אלפי אוהדי ברצלונה שרצוי לראות אותי ממשיך כאן ומגיע לקאמפ נואו יום אחד".

עוד בוואלה!

הכנה: צ'לסי ניצחה 1:2 את ברצלונה

לכתבה המלאה

צ'אבי סימונס נפרד

צ'אבי סימונס נבחרת הולנד. GettyImages
צ'אבי סימונס במדי נבחרת הולנד/GettyImages

אבל סימונס הוא לא היחיד שהחליט לעזוב את ברצלונה בטרם עת. לפניו עשו זאת שחקנים נוספים שסומנו ככישרונות גדולים כמו אדריאן ברנאבה (מנצ'סטר סיטי) ורוברט נבארו (מונאקו). סימונס, שגם אביו רגיליו היה כדורגלן מקצועי, צבר לעצמו הרבה מאוד עוקבים ברשתות החברתיות ויש לו מעל 1.6 מיליון עוקבים באינסטגרם. גם החזות המיוחדת שלו והעובדה שהוא נושא את השם צ'אבי, תורמים לפופולאריות הרבה שלו.

יש לציין שבארסה הציעה לסימונס חוזה חדש מוקדם יותר הקיץ. היא גם הבטיחה לו קידום לקבוצה עד גיל 19 של המועדון, אך לא נתנה לו הבטחות מעבר לזה. מאמנים שאימנו את הילד בלה מאסיה, סימנו את צ'אבי כ"שחקן טוב", אך לא ככזה שאי אפשר לוותר עליו. המעבר הצפוי של סימונס לפריס יוסיף עוד קצת מתח ביחסים בין המועדונים, מתח שנותר בעיקר בגלל המעבר הסנסציוני של ניימאר למועדון הצרפתי.

צפו בלקט ביצועים של סימונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully