שני גולדשטיין. רפי דלויה
רפי דלויה

אם גם לך נמאס מגברים: המדריך המעשי ללסבית החדשה

23.7.2019 / 7:50

לא, את לא חייבת ללבוש חולצת פלנל, להצטרף לקבוצת כדורסל או לעשות רשיון ג' - אבל אם נמאס לך מגברים ואת רוצה לנסות את מזלך עם הצד השני - הנה כמה טיפים שיעזרו לך עם המעבר

למרות שאנחנו שומעים רק על המקרים שבהם אנשים מפורסמים מחליטים לעבור צד, נזילות מינית היא תופעה נפוצה מאד. אישית, אני מאמינה שאין דבר כזה "נטייה מינית". כולנו על הספקטרום ורמת הפלואידיות שלנו תלויה בנסיבות, באומץ האישי, ברמת הקבלה של החברה סביבנו, ובאלטרנטיבה (אם למישהי יש ויגיניסמוס, וכל חדירה כואבת לה כמו הגיהנום, יש יותר סיכוי שהיא תחשוב על או תנסה להיות עם נשים). מחקר מעניין שנעשה הראה כי אנשים שהוצגו בפניהם תמונות של אנשים שונים שינו את תשובותיהם לגבי היחסים הרצויים להם עם אותו אדם, ביחס ישיר למצב התודעה שלהם. ככל שהם היו שיכורים יותר, המגננות שלהם ירדו, והתשובות שלהם הפכו להיות חופשיות יותר. אותם אנשים שאמרו שהיו מעוניינים ביחסים אפלטוניים עם אדם שראו בתמונה, פתאום הפכו פתוחים לקשר מיני איתו - מסתבר שהפתיחות המחשבתית היא פקטור מאד גדול ביכולת שלנו להתעלם מהטאבו ולהיות כנים עם עצמנו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לאור היציאה מהארון של שני גולדשטיין והזוגיות החדשה שלה עם עדי כרמלי, נזרקו באויר הרבה מאד שאלות בסגנון של: "אבל רגע, היתה לה מערכת יחסים הטרוסקסטואלית, איך זה יכול להיות?", או "אז מה זה אומר, שהיא לסבית עכשיו?" וכולי. אז קבלו מחקר נוסף שמצביע על כך שרובן הגדול של הנשים (שמגדירות עצמן כהטרוקסואליות), למעשה נמשכות לנשים אחרות, ואף מעדיפות לצפות בפורנו לסבי. אז זה לא חייב להגיד שום דבר. יכול להיות שהיא סטרייטית שהתאהבה באופן חריג באישה, יכול להיות שהיא נמשכת לשני המינים, אולי היא תתחתן עם גבר בסוף ויכול להיות שמעכשיו היא לא תרצה יותר גברים בחייה. מה שביננו, אני לגמרי יכולה להבין. אז אם גם לך נמאס ובא לך לנסות משהו אחר, הנה כמה טיפים שיקלו עלייך את המעבר

מפורסמים עם מיניות נזילה מדברים על זה

איך מתחילים בכלל?

כמו בכל תחום, גם ביחסים השיטה הכי טובה לפרסם משהו היא מפה לאוזן. יש לך חברה אחת לסבית? זו הזדמנות פז לפרסום אורגני שיכול בקלות להפוך גם לויראלי - ספרי לה שאת בעניין, ותסמכי עליה שלא ייקח יותר משבועיים עד שהיא מגיעה עם מועמדת שנראית לה מתאימה. חוץ מזה, תתחילי לבלות במקומות של לסביות, שם לא תצטרכי לעבור את השלב המביך של לגלות מי לסבית ומי לא. וגם אם את במקום רגיל ולא ייעודי, את תסתדרי, כי הרי מדובר פה בנשים, ולנשים יש אינטואיציה. לך יש כזאת, לה יש כזאת, וביחד זה כוח. גם במקרה הגרוע ביותר התקשורת ביניכן תהיה הרבה יותר פשוטה וברורה מהתקשורת שלך עם כמעט כל גבר שאי פעם פגשת. במידה ולא זיהית מיד אם מי שעומדת מולך ומוצאת חן בעינייך מעוניינת בנשים, פשוט תתחילי שיחה, ותרגישי. תוך חמש דקות תדעי, בלי לשאול ובלי שהיא תגיד כלום, אם יש בינכן מתח מיני או שזו סתם שיחה חברית.

סקס ראשון עם אישה

תכל'ס, אין דבר יותר פשוט לאישה מאשר לדעת מה אישה אחרת אוהבת. בסקס הראשון עם אישה אחרת פשוט תעשי מה שאת אוהבת שעושים לך. ואגב, תגידי ביי ביי לכל ההסברים שאי פעם נאלצת לתת לגברים ולבקשות הכמוסות שלא העזת להביע כי התביישת - את כל אלה את יכולה לשכוח, כי אישה יודעת לענג אישה אחרת. למשל אין מצב שהיא תכאיב לך כי היא צפתה בפורנו גרוע והחליטה שלנשוך לך את הפטמות זה רעיון מצוין, לא יקרה שתאבדי תחושה בדגדגן מרוב התעסקות אגרסיבית לא יעילה בו, ותשכחי מהצורך לתת הוראות הפעלה מפורטות. עם אישה מספיק להתחיל את המשפט והיא כבר תסיים אותו עבורך. בכלל, התקשורת היא הרבה יותר טובה, כך שאם קרה שיש משהו שאת לא מעוניינת לעשות או סתם לא בא לך לעשות אותו היום - לא תצטרכי להתמודד עם האגו הפגוע שלה ועם ההתרחקות שמגיעה אחרי.

עוד בוואלה!

לפני הצחצוח: למה כדאי לכם לעשות סקס דבר ראשון על הבוקר

לכתבה המלאה

מי מפחדת מווגינה וולף?

אם הרעיון של לרדת לאישה מלחיץ אותך, תירגעי. יש זמן. במיוחד אם את לסבית חדשה וכפי הנראה שהסקרנות שלך התמקדה בנתיים יותר בציצים מאשר בפותות. סיכוי סביר שקצת מלחיץ אותך להתקרב לווגינה עם הפנים, וזה בסדר. בין אם את נמצאת עם מישהי מנוסה ממך, ובין אם את מתחילה את המסע הזה עם מישהי לא מנוסה, כמוך, אין מצב שמישהי מהן תלחץ עלייך לעשות את זה מיד, או מהר, או אולי אפילו בכלל. החדשה בעצמה לא יודעת מה עושים ומה לא, והגילוי יהיה משותף לשתיכן, והמנוסה תהיה עוד יותר סבלנית אפילו - קיימות לסביות מוצהרות בזוגיות שבה רק אחת מהם נותנת מין אוראלי, או לפעמים אף אחת משתיהן. תכלס, כמו שאת יודעת היטב, יש מיליון תנוחות יעילות יותר לגמירה נשית מאשר לשון. החל מצעצועי חדירה, המשך בתנוחות הדדיות כמו מספריים ועוד ועוד.

והנה כמה תנוחות לנסות בבית

איך יודעים מה לעשות במיטה?

למרות שאת אישה והיא אישה, בכל זאת יש הבדלים קטנים בין מה שאת אוהבת לבין מה שהיא אוהבת. הדרך הכי טובה להבין איך מישהי אוהבת שמתנהגים עם האיברים הפרטיים שלה היא לצפות בה מאוננת (מה שיכול להיות סקס לא רע בפני עצמו אם תצטרפי בשלב מסוים), וכך להבין איך היא בדיוק מעדיפה שייגעו בה, לאיזה כיוון, באיזו עוצמה ובאיזו מהירות, שמן הסתם מתגברת ככל שהיא מתקרבת לאורגזמה. לגבי דילדואים למיניהם, יש נשים שנהנות מחדירה משולבת עם אצבוע ויש נשים שסולדות מכל העסק ולא מעוניינות שיכניסו להן כלום. תוכלי לדעת מה היא אוהבת לפי איך שהיא מתנהגת במיטה איתך - לרוב אנשים יעשו לאחרים את מה שהם אוהבים שעושים להם. אז אם היא מחדירה לך אצבעות, כנראה שהיא חושבת שזה כיף. הנה הרמז שלך. את רואה? לא מסובך.

איך לצאת מהארון?

אין שום צורך לצאת מהארון. את יכולה להמשיך את חייך כרגיל, ומי שצריך לדעת מה את עושה במיטה - יידע מה את עושה במיטה. אין שום סיבה לצאת לעיתונות או לעשות מזה עניין, כי לא עניין, ובגדול אני חושבת ש"יציאה מהארון" הוא מונח מיושן שעבר זמנו, כמו שגם כל אקט היציאה מהארון המיותר. בואו נודה לאל שאנחנו לא חיים בעולם שלך לפני 30 שנה, ונתייחס לסקס כמו שתצריך להתייחס אליו. בקלילות. אבל, אם את מרגישה צורך לדבר עם מישהו קרוב על מה שעובר עלייך, או יש לך צורך לחלוק את הגילויים המרעישים, ספרי להם. אם את חושבת שההורים שלך צריכים טקס מיוחד כדי לשרוד את העובדה שהחלטת לשכב עם אישה, לכי על זה, בהחלט, אבל וודאי שאת עושה את זה בשבילך, ולא בשבילם, כי עם כל הכבוד להם, אלה החיים שלך, ורק שלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully