וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את מורה 2:3 בחוץ במוקדמות הליגה האירופית

עוואד (35) ואשכנזי (35 ו-75) שוב כבשו נגד היריבה הסלובנית והירוקים השלימו 2:5 בסיכום המשחקים. בלבול צריך להיות מודאג מההגנה, בשבוע הבא: מכבי חיפה אצל שטרסבורג

שחקן מכבי חיפה יובל אשכנזי עם ירדן שועה, מוחמד עוואד. קובי אליהו
בשבוע הבא נגד שטרסבורג. מכבי חיפה/קובי אליהו

מכבי חיפה גברה הערב (חמישי) 2:3 על מורה בחוץ והשלימה 2:5 בסיכום המשחקים נגד היריבה הסלובנית. מוחמד עוואד ויובל אשכנזי, שכבשו גם בחיפה, שוב מצאו את הרשת (עוואד בדקה ה-31, אשכנזי בדקות 35 ו-75). לוקה בוביצ'אנץ (6) וקלמן שטורם (80) כבשו עבור מורה.

מכבי חיפה לא היטיבה לשחק וניכר שמלבד ירדן שועה (שנראה מצוין), אין לה שחקן יצירתי בחלק הקדמי - דבר שאולי ישתנה כשיאניק וילדסחוט ייכנס לעניינים. לשמחתם של הירוקים, הם פגשו הערב יריבה ברמה נמוכה שגם הייתה חסרה ארבעה שחקני הרכב פצועים. מורה אמנם עלתה ליתרון מוקדם, אבל ההגנה האיטית שלה לא ידעה להתמודד עם התנועה של שחקני מכבי חיפה ולשוער מטקו אוברדוביץ' היה חלק בשתי הספיגות.

בשבוע הבא מכבי חיפה תצא למשחק חוץ נגד שטרסבורג (המשחק הראשון בצרפת ב-25 ביולי, הגומלין כעבור שבוע בישראל). נגד מחזיקת גביע הליגה הצרפתי, היכולת של הירוקים הערב ממש לא תספיק.

הרכבים

מורה: מטקו אוברדוביץ', קלמן שטורם, מאטיץ מארושקו, אלכסנדר בושקוביץ', קלמן פוצ'קו, יון שפורן, אלן קוזאר (מרין קרמרקו, 46), לוקה שושניארה, טומי הורבאט (אנדריה בובניאר, 45+2), לוקה בוביצ'אנץ, אמאדיי מארושה.

מכבי חיפה: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, רמי גרשון, איקוום אודו, נטע לביא, יובל אשכנזי (יאניק וילדסחוט, 77), דולב חזיזה (מוחמד אבו פאני, 45+2), ירדן שועה, מוחמד עוואד (ניקיטה רוקאביציה, 68).

מוחמד עוואד מכבי חיפה. קובי אליהו
עוואד לוהט/קובי אליהו

מחצית 1

דקה 6: גול! מורה לוקה בוביצ'אנץ קיבל את הכדור בצד ימין ובעט כדור שטוח, חיימוב היה חייב לתפוס בקלות, אבל הכדור התגלגל לו בין הידיים ובין הרגליים. 0:1 למורה אחרי טעות חמורה של השוער הירוק.

דקה 9: עוואד קיבל את הכדור בעמדה נוחה, אבל הבעיטה השטוחה שלו פםגעה ברגל סלובנית ויצאה ליד הקורה, לקרן.

דקה 20: שועה הסתובב ובעט מ-18 מטר, אבל הכדור שלו טס מעל המשקוף.

דקה 27: מזל גדול למכבי חיפה. פוצ'קו העביר כדור רוחב, ארד הכשיל את מארושה ללא תגובת השופט, הורבאט כמעט דחק פנימה, אבל מאבוקה הרחיק ברגע האחרון.

דקה 31: גול! עוואד קיבל מאשכנזי בשפיץ של הרחבה, עבר את השומר שלו וירה לחיבורים מזווית אלכסונית. מכבי חיפה משווה ל-1:1 ועושה צעד גדול לשלב הבא.

דקה 35: גול! הנה המהפך הירוק. אשכנזי השתלט על כדור שטייל ברחבה הסלובנית ובעט כדור חלש ומדויק שנעצר ברשת. 1:2 למכבי חיפה.

דקה 41: הורבאט עצר על החזה ובעט מהאוויר מ-16 מטר, אבל פספס את הקורה בסנטימטרים בודדים.

דקה 45: התנגשות ראשים בין חזיזה להורבאט גרמה להפסקת המשחק. השניים טופלו על כר הדשא והוחלפו.

גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
ממשיך לבצע טעויות. חיימוב/ברני ארדוב

מחצית 2

דקה 49: שועה ניסה להרחיק כדור קרן ובעט דווקא לקורה של חיימוב ולעוד קרן. מזל למכבי חיפה.

דקה 55: נטע לביא הגיע למצב נוח ובעט למסגרת, אבל אוברדוביץ' הצליח לעצור.

דקה 70: אבו פאני בעט חזק מ-20 מטר, אוברדוביץ' הדף לא טוב למרות שהכדור היה מרכז השער, שועה ניסה לכבוש מהריבאונד, אבל ההגנה המקומית הצליחה להרחיק.

דקה 75: גול! שועה הכניס כדור עומק מבריק לאשכנזי, שמול השוער לא התקשה לכבוש. 1:3 למכבי חיפה.

דקה 80: גול! בוביצ'אנץ העביר כדור רוחב, ההגנה של מכבי חיפה חלמה וקלמן שטורם דחק פנימה מקרוב. מורה מצמקת ל-3:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully