וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "ידעתי שניימאר רוצה לעזוב לפני הקופה אמריקה"

מאמן פריס סן ז'רמן הודה: "זה בינו לבין המועדון, צריך להיות גמישים". הכוכב הברזילאי עשוי להצטרף לחבריו למסע ההכנה בסין, בתקשורת הצרפתית טוענים: עוד לא התקבלה הצעה קונקרטית

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

ניימאר לא שותף הערב (שלישי) במשחק ההכנה הראשון של פריס סן ז'רמן העונה - 1:6 קליל על דינמו דרזדן מהבונדסליגה השנייה. הכוכב הברזילאי לא ייקח חלק גם במשחק ההכנה השני בגרמניה, ועדיין לא ברור מתי יצטרף לחבריו.

לאחר המשחק, הודה מאמן אלופת צרפת תומאס טוכל "ידעתי שניימאר רצה לעזוב, גיליתי על כך לפני הקופה אמריקה. אבל זה משהו בינו ובין המועדון. אני תמיד מאוכזב כששחקן מגיע מאוחר לאימונים, צריך לעבוד בשיתוף פעולה. אם הוא יהיה בחדר ההלבשה אז הוא שחקן שלי ואעבוד איתו. אני מוכן להכל, צריך להתאקלם לכל מצב. צריך להיות גמישים". המאמן אף הוסיף והעריך כי הברזילאי יתאחד עם חבריו לקבוצה במסע המשחקים בסין, מה-23 ביולי ועד ה-3 באוגוסט.

על פי "לה פריסיאן", פ.ס.ז' עדיין לא קיבלה הצעה קונקרטית על כוכבה, חרף הפגישה בין ניימאר וראשי המועדון בה הבהיר הברזילאי כי ברצונו לעזוב. המנהל המקצועי של פריס לאונרדו הבהיר לכוכבו כי יסכים לאפשר לו לשוב לברצלונה, אך ורק אם תגיע הצעה רצינית, מה ש"עדיין רחוק מלקרות כרגע", על פי התקשורת הצרפתית.

ב"אס" נכתב הבוקר כי בארסה הציעה את פיליפיה קוטיניו, עוסמאן דמבלה ו-40 מיליון יורו" - הצעה שנדחתה, כביכול, כשעל פי אותו דיווח, "המשא ומתן בין פריס לברצלונה מתקיים, אבל במישור לא פורמלי, אלא בשיחות גרילה... בניסיון לפתור את הפאזל המסובך". אלא שב"לה פריסיאן" נטען אחר הצהריים: "ההצעה הזו לא נדחתה, כי היא כלל לא הוגשה. היו קצת שיחות לא רשמיות, אבל הן מאוד שטחיות". ב"קופה" הספרדי הוסיפו וטענו כי דמבלה לא יהיה חלק מהעסקה, חרף השמועות הרבות.

עוד בנושא
לאונרדו נזף בניימאר, פריס סן ז'רמן צפויה לקנוס אותו בסכום גבוה
תעלומה: מי גנב את חומרי הראיון של ניימאר?
העברות בעולם, 16.7: טוטנהאם רוצה להחזיר את גארת' בייל

הכדורגלן הברזילאי ניימאר. AP
כמה אפשר? ניימאר/AP

על פניו מדובר בסכום גבוה מאוד - לאור העובדה שבארסה שילמה על קוטיניו ודמבלה ביחד כמעט 300 מיליון יורו - אבל על פי "אס", הבעלים של פריס סן ז'רמן נאסר אל חלאיפי "זועם על ניימאר" ואכן דורש עליו 300 מיליון יורו. יש לציין כי ברצלונה הבהירה לדמבלה ולקוטיניו שאין סיכוי שהיא תשחרר אותם.

ב"אס" טוענים שבסביבתו של ניימאר יש חשד בכוונות האמיתיות של הנהלת ברצלונה, וחשש ש"ההנהלה רק מנסה לרצות את ליאונל מסי שביקש את חזרתו של ניימאר, אבל בעצם הקבוצה לא מוכנה לעשות הכל כדי להחזירו ומתנהלת כאילו הוא רוצה אותו רק כלפי חוץ".

ומה לגבי המחליף של ניימאר בפריס? על פי דיווחים שונים, האלופה הצרפתית סימנה את ניקולא פפה וסרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', אולם שם נוסף שנזרק הערב לרשימה הוא זה של סאדיו מאנה, אותו מעריך מאוד המנהל המקצועי לאונרדו.

עוד בוואלה!

גם בראיונות וגם מאחורי הקלעים: ניימאר עוקץ, וסולל את דרכו לברצלונה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully