וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדאם XXS: המחוך של מדונה כל כך צמוד שהיא לא יכולה לשבת

גל סלונימסקי

26.6.2019 / 7:00

מלכת הפופ מקדמת בימים אלה את האלבום החדש שלה כשהיא מאמצת את דמותה הבידיונית של "מאדאם X". חוץ מסטיילינג מתוכשט ונוצץ בהגזמה לצד רטיית העין - היא בעיקר לא נפרדת ממחוכים הדוקים מדי שמקשים עליה לנשום, לשבת ובטח גם לשיר

מדונה לובשת ורסצ'ה. splash
גם הצבעוניות של ורסצ'ה לא גרמה לנו להסיט את המבט מאסון המחוך. מדונה/splash

כמו כל אמן שמקדם פרויקט חדש, כך גם מלכת הפופ מדונה עובדת קשה בימים אלו כדי לקדם את אלבומה החדש והמשובח יש לציין "מאדאם X". זה כולל המון ריאיונות בטלוויזיה, ברדיו ובמגזינים, מסיבות עיתונאים, תמונות פפראצי מתוזמנות ופעילות אינטנסיבית ברשתות החברתיות. הנוכחות הבולטת של מדונה בכל מקום הייתה יכולה לעבור חלק ואפילו בהתלהבות ניכרת מצדנו, אך עניין המחוכים בטוטאל לוק החדש של הכוכבת מעט יצא מכלל שליטה.

בלי להחפיץ את מדונה בת ה-60 או להוזיל מערכה, לא הצלחנו להבין מה עומד מאחורי ההחלטה להחיות מחדש את המחוכים הצמודים בהגזמה שהיו רלוונטיים ואף משגעים בגרסת הקונוסים הידועה של ז'אן פול גוטייה אי שם בניינטיז. האינטרפטרציה החדשה לצערנו לא עושה חסד עם החזה שלה, עד כדי כך שלפעמים נראה שקשה לה לשבת, לנשום ואף להתנהל בעולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מדונה, אירוויזיון. GettyImages
רטייה, כתר וכמה שיותר תכשיטים. מדונה באירוויזיון/GettyImages

מדונה מקפידה להוסיף מחוך הדוק גם מתחת לכל שמלת מעצבים שהיא זוכה ללבוש בסבב קידום האלבום החדש שלה והיא בהחלט לובשת לא מעט שמלות מוצלחות. אך כשהמחוך הצמוד גורם לחזה שלה לעלות מעלה מעלה ולהיראות כאילו הוא חונק אותה - אנחנו ממש מתקשות להסתכל על העיצוב המוצלח ולהתרגש מהסטיילינג המעניין.

כך למשל, לבשה מדונה ז'קט שחור מתוכשט של אזאדין אלייה שיכול היה להיות סופר שיק, אך היא, בשילוב הצוות המקצועי כמובן, החליטו לשלב עם שמלת מחוך מתחתיו. בהמשך לבשה שמלה מתוקה של אלי סאאב שאף לבשה בעבר לילי קולינס. השמלה מתהדרת בפרינט משגע של שתי ידיים שיוצרות לב והייתה יכולה לגרוף שבחים, אבל גם כאן לא הצליחה מדונה לוותר על המחוך המוגזם שמנע מאיתנו לראות את העיצוב הייחודי של השמלה. אפילו מתחת לקימונו של ורסצ'ה, שלגמרי תפס את תשומת הלב בגלל הצבעוניות המוגזמת, היא דחפה מחוך שסגור עליה חזק.

עוד באותו נושא

מאדאם X מי? הכוכבות האמיתיות של גמר האירוויזיון

לכתבה המלאה

בז'קט של אזאדין אלייה ומחוך מוגזם

ואם כבר הזכרנו סטיילינג, אז במסגרת קידום האלבום ובניית הדמות הבדיונית של "מאדאם X", אימצה לעצמה מדונה סטיילינג מתוכשט ונוצץ. היא מקפידה על לפחות 10 טבעות על 10 אצבעות, בין שלוש לעשרות שרשראות על הצוואר, עגילים מנצנצים, כפפות לא מזיקות, כתר זו תמיד ברכה וכמובן - הרטייה על העין.

למי מכם שלא סגור על זה נבהיר: הכל בסדר עם העין של מדונה. אך נראה שלעין של "מאדאם X" יש מספר בעיות. מדונה עוטה רטייה רק לשם הסטיילינג ובריאיון שערכה בנושא הסבירה: "מאדאם X מרגלת, היא סוכנת חשאית, היא מטיילת בעולם, היא משנה את זהותה, היא ישנה עם עין אחת פתוחה. למעשה, היא נפצעה ולכן היא מכסה עין אחת".

בתוך בליל התכשיטים שעונדת מדונה, זיהינו גם כאלו של המעצבת הישראלית קרן וולף - מה שלגמרי הסב לנו נחת בתוך כאוס הסטיילינג. זה התחיל בתכשיטים לשפתיים, המשיך בטבעות ונגמר בעגילים. מדובר בהישג מרשים עבור וולף, שממשיכה לרפד את רשימת הלקוחות שלה בכוכבים בינלאומיים נחשבים.

שמלה של אלי סאאב ומחוך מתפוצץ

מדונה. יוטיוב, צילום מסך
לא חבל על הפרינט היפה של השמלה?/צילום מסך, יוטיוב
מדונה. יוטיוב, צילום מסך
לא יושבת, לא נושמת, לא מתנהלת בעולם/צילום מסך, יוטיוב
מדונה. יוטיוב, צילום מסך
מריאיון לריאיון - המצב מחמיר/צילום מסך, יוטיוב

תכשיטים של קרן וולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully