וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כניסה מגיל 12: מלון המבוגרים החדש של טירת הכרמל

הילי עופר

25.6.2019 / 11:04

פתיחתו של מלון חדש ב"מורדות הכרמל" הוא תירוץ נפלא לנסוע צפונה - אל טירת הכרמל - ולהירגע בספא, עם ארוחות בריאות ובריכה הנושקת ליערות הירוקים. אז 61 חדרים מפנקים ואורחים רק מגיל 12 יהפכו אותו ל"יערות הכרמל" הבא?

בריכת מלון קדם. רון שלף,
לא יערות הכרמל, אבל בדרך. מלון קדם/רון שלף

כמה שאני אוהבת את תל אביב - לפעמים צריך לברוח ממנה לקצת שקט וירוק בעיניים. לכן פתיחתו של מלון קדם בתחילת החודש היה תירוץ נפלא לצאת מהעיר הגדולה והסואנת ולנסוע צפונה, לכרמל. או יותר נכון - לפאתי טירת הכרמל.

אחרי נסיעה של שעה פלוס מתל אביב לטירת הכרמל, ובנסיעה אני מתכוונת לעמידה בפקקים, הגעתי ליעד. מלון קדם מגדיר את עצמו "כבית לגוף ולנפש", והכניסה אליו מותרת החל מגיל 12, זאת אומרת ללא ילדים. המלון שוכן בסוף טירת הכרמל, כלומר נושק ליערות האורנים שגובלים בעיר הצפונית אבל באתר לא ממהרים לציין זאת בתיאורי הגוף והנפש שמתחברים לרוגע ולחיים הבריאים שהוא מציע.

במלון 61 חדרי אירוח מסוגים שונים (עסקים, סוויטות מפנקות ועוד), וחדר אוכל המגיש תפריט חלבי ייחודי (כולל דגים), לובי, דלפק קבלה, בר, בריכה קטנה, מתקני ספא, חדרי טיפולים וחדר כושר.

בריכת מלון קדם. רון שלף,
תכלת בעיניים. המרפסות במלון צופות לבריכה/רון שלף

כאילו אתם ממש בטבע

קדם הוא לא מלון גדול או אחוזה. החדרים הפרושים על פני שלוש קומות - מה שגורם להרגשה פחות המונית ממלונות אחרים, ומכיוון שמדובר באורחים מבוגרים בלבד הוא שקט מאוד, ובאמת מאפשר מנוחה טוטאלית לגוף ולנפש.

מורגש שהשקיעו חשיבה רבה בעיצוב ותכנון המלון, שמשרה אווירה של רגיעה ושלווה - שטח הבריכה שגובל עם הצמחייה הטבעית של הכרמל גורם לתחושה כאילו אתה ממש בטבע, כמו גם הלובי עם הריהוט בצבעים רכים בשילוב עץ.

עוד באותו נושא

המלצות למלונות בצפון הארץ

לכתבה המלאה
לובי מלון קדם. רון שלף,
לובי המלון, הטבע נכנס פנימה/רון שלף

לא קל לראות נופשים בחלוקים לבנים

בחדרים העיצוב מתכתב עם הטבע סביב, צבעים מרגיעים, ורהיטים מעץ טבעי. החדרים מרווחים ומפנקים (כמובן שיש מכונת נספרסו למי שחשש), חלקם משקיפים לבריכה. אפשר גם לשבת במרפסות הקטנות והחמודות וליהנות מהנוף הירוק של מורדות הכרמל. בזווית אחרת, אפשר לראות את השכונה החדשה של טירת הכרמל. תחשבו מה עובר על מי שגר שם ורואה כל הזמן את הנופשים במלון בחלוקים לבנים - בטח לא קל.

מה שמפר מעט את הרוגע זו המוזיקה שבוקעת מהרמקולים שסובבים את הבריכה וגם מושמעת בכל קומה במסדרון. מוזיקה גלגל"צית שמערערת את תפיסת המלון כשקט. ניתן ורצוי להנמיך את העוצמה או להחליף לפלייליסט שקט יותר.

חדר במלון קדם. הילי עופר,
חדר מפנק ומרווח מצפה לאורחי המלון/הילי עופר
חדר אמבטיה מלון קדם. רון שלף,
גם חדר אמבטיה גדול/רון שלף

מלון קדם בהחלט יכול להיות אפשרות טובה לחופשה לא מדי רחוקה. אנחנו בעד תחרות בתחום המלונות, ובכלל להתפנק עם אוכל בריא, ספא ובריכה - מה צריך יותר מזה?

מחירי הרצה עד סוף שנת 2019:
אמצע שבוע 950 שקלים כולל מע"מ, ללילה לזוג, על בסיס חצי פנסיון.
סופ"ש- 1,200 שקלים כולל מע"מ ללילה, לזוג על בסיס חצי פנסיון.

הכותבת היתה אורחת המלון.

חדר אוכל מלון קדם. הילי עופר,
חדר אוכל ללא בשר, מפתיע כמה שזה לא חסר/הילי עופר
מלון קדם טירת הכרמל. הילי עופר,
יפה גם בשקיעה/הילי עופר
מלון קדם טירת הכרמל. הילי עופר,
מה עם פרטיות? תושבי טירת הכרמל צופים אל המלון/הילי עופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully