וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי מוחמד: "חתמתי על כל מה שצריך, שמח להתחיל פרק חדש בקריירה"

18.6.2019 / 13:46

הקשר מניז'ר יהפוך היום רשמית לשחקן בית"ר ירושלים. קונטה יישב ביציע אם לא יסרב לחתום על חוזה חדש. קלטינס יקבל הצעה לשלוש שנים, רוקאביציה עדיין על הפרק

עריכת וידאו: מתן חדד

(עדכון ראשון: 6:53)

עיקרי הדברים

- עלי מוחמד יהפוך היום לשחקן בית"ר ירושלים

- בבית"ר גיבשו החלטה עקרונית: שחקן שלא יתחייב לטווח ארוך לא יקבל קרדיט

- ספק גדול אם אנטואן קונטה, שמסיים חוזה בתום העונה, ייעתר לדרישה

- המועדון יציע לדוד קלטינס 200 אלף דולר לשלוש עונות

- ניקיטה רוקאביציה עדיין על הפרק; ייכנס למו"מ בהתאם להתפתחויות עם מכבי חיפה

seperator

עלי מוחמד יהפוך היום (שלישי) באופן רשמי שחקן בית"ר ירושלים. הקשר שמגיע ממכבי נתניה, אמר היום: "חתמתי על כל מה שצריך ואני מחכה להגיע לפתיחת האימונים בסוף החודש. קיבלתי אלפי הודעות תמיכה מאוהדי בית"ר. בהתחלה היה קצת לחץ והרבה רעש, אבל הכל נפתר ואני שמח להתחיל פרק חדש בקריירה".

בית"ר ירושלים קיבלה החלטה עקרונית לפיה כל שחקן שנמצא בעונתו האחרונה בחוזה ויסרב לחתום על חוזה חדש, לא יקבל קרדיט מקצועי ועשוי למצוא עצמו ביציע במהלך העונה. הדברים אמורים בעיקר בנוגע לאנטואן קונטה ודוד קלטינס, שניים שהמועדון רוצה להחתים על חוזים חדשים לשלוש שנים.

קונטה משתכר למעלה מ-250 אלף יורו לעונה וכלל לא בטוח שיביע נכונות לחתום ולהישאר בישראל. יחד עם זאת, קונטה יודע שזאת השנה האחרונה בחוזהו ולאחר שנה שלא שיחק, הוא מפנים שלא יהיה לו ביקוש אם "יבזבז" עוד עונה על הספסל או ביציע. בבית"ר הבהירו כי גם אם קונטה ירצה לעזוב את ישראל בעוד שנה, הם ירצו למכור אותו במקום שיעזוב בתור שחקן חופשי.

עוד בנושא

הפתעה באימון בית"ר ירושלים: קשר יפני נבחן ואפילו הרשים
יוסי בניון ורוני לוי יחליטו: ה"מיונים" בבית"ר ירושלים כבר החלו

עוד באותו נושא

הפתעה באימון בית"ר ירושלים: קשר יפני נבחן

לכתבה המלאה
אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
במלכוד. קונטה/ברני ארדוב

כאמור, גם דוד קלטינס בקלחת. שמו של הקשר עלה מספר פעמים בשיחות עם הפועל באר שבע במסגרת האפשרויות לטרייד על מיכאל אוחנה, אך בשלב זה הנושא ירד מהפרק, בעיקר בשל וטו שהטילו יוסי בניון ואלי אוחנה. בית"ר תציע לקלטינס חוזה לשלוש שנים בשכר של כ-200 אלף דולר לעונה ומאמינה כי יחתום על החוזה עד תחילת העונה.

במקביל בית"ר מנסה לצרף גם שחקני רכש. המועדון כבר יצר קשר עם נציגיו של ניקיטה רוקאביציה, אך בשלב זה ממתין להתפתחויות בין השחקן למכבי חיפה. השבוע צפויה פגישה של נציגי השחקן עם הירוקים, ואם לא יגיעו להבנות יפתח השחקן במו"מ עם בית"ר. במועדון לא ויתרו על האופציה לצרף את שי קונסטנטין ותיתכן פגישה עם ברק אברמוב בניסיון להגיע להבנות בנוגע לדמי ההעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully