וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה מגלה את המהפכה התאילנדית בשוק הכרמל

18.6.2019 / 7:40

ביום-יום קובי רובין לא אוכל אוכל אסיאתי, אבל כשהוא מגיע לשוק הכרמל ומוצא שם שני דוכנים תאילנדים זולים ושווים זה לצד זה, ועוד כאלה שתאילנדים אוכלים בהם, הוא מוכרח לבדוק במה מדובר

נינג שוק הכרמל. קובי רובין, קובי רובין
המוקפץ של נינג/קובי רובין, קובי רובין

לא כל יום יוצא לי לאכול אוכל תאילנדי, והנה ביום אחד תפסתי שני דוכנים תאילנדים חדשים בשוק הכרמל, זה לצד זה. כשאתה עובר ליד הדוכן של נינג ורואה חמישה תאילנדים אוכלים שם ומברכים את המקום ואת בעלת המקום נינג, אתה חייב לעצור ולהיכנס פנימה.

הדוכן הקטן של נינג נפתח רק לפני שלושה חודשים. נינג עבדה בכמה מסעדות תאילנדיות ברחבי הארץ עד שהחליטה ללכת על מקום משלה, עם חיוך קבוע על הפנים ויחס מדהים לכל לקוח שנכנס, נינג מכינה עוף מוקפץ עם ירקות לצד אורז לבן. אותי עניין הריח המתקתק שנישא מהמסעדה, נינג חכמה ונבונה, היא שמה את המטבח בחוץ ואת שאר העסק בפנים, אתה מקבל את התיאבון בחוץ ויושב ומשלם בפנים.

נינג שוק הכרמל. קובי רובין, קובי רובין
מוקפץ תאילנדי עם אורז/קובי רובין, קובי רובין

בצל לבן, בצל ירוק, גזר, בזיליקום רוטב סויה ותערובת תבלינים סודית, שנינג לא מגלה מה היא כוללת, זה כל הסיפור. נינג לא חוסכת בכלום, הרבה ירקות, חזה עוף פרוס דק שמתעבה דרך הרוטב וההקפצה בווק, הכל מתקתק במקצת, הרבה אורז, השובע מובטח (30 שקלים).

נינג, הכרמל 7 תל אביב שוק הכרמל, שעות פעילות: א-ה 09:00-17:00, שישי: 09:00-16:00

בשבוע שעבר

מדרגות לגן עדן: קבב ומרגז בבגט אחד

לכתבה המלאה
הדוכן של מאי שוק הכרמל. קובי רובין, קובי רובין
האגרולים של מאי/קובי רובין, קובי רובין

ממש בצמוד לדוכן של נינג, המשך המהפכה התאילנדית בשוק הכרמל, נראה כאילו נציגות תאילנדית שלמה נחתה כאן. עוד דוכן צר יותר באורכו, עליו מנצחת מאי. לא ברור אם יש קשר בין המקומות, אבל כאן מטגנים ולא מקפיצים, כל כמה רגעים מאי מוסיפה אל תוך השמן שוקיים של עוף עטופות טוב בשכבה עבה למדי של ציפוי תאילנדי מתובל, גם פה חוזר אותו מוטיב מתקתק, וחוץ מעוף יש גם אגרול צמחוני.

כל מוצר עולה 7 שקלים בלבד, על השילוש תקבלו הנחה של שקל אחד, שלוש יחידות ב-20 שקלים בלבד, אז לקחתי שוק עוף מתובל, עוד אחד פחות מתובל ויותר מתקתק, ואגרול צמחוני מעולה ישר מהשמן. לא צריך סכו"ם. ליד המנה מאי מגישה כלים קטנים עם עוד רטבים מתקתקים, אחד יותר מתוק מהשני, דוכן מעולה שנותן תמורה נהדרת לכסף. את הקפה של אחרי כבר שתיתי בלי סוכר.

הדוכן של מאי שוק הכרמל. קובי רובין, קובי רובין
מנת מטוגנים ב-20 שקלים/קובי רובין, קובי רובין

אז אם אתם חוצים את שוק הכרמל, תכוונו את עצמכם לחלק היותר דרומי, נינג תחכה לכם על הווק, מאי על השמן העמוק. בתאבון לכולם.

הדוכן של מאי, הכרמל 5 תל אביב שוק הכרמל, שעות פעילות: א-ה 10:00-17:00, שישי: 10:00-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully