וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לבדוק: איזה סוג של דיאטה הכי מתאים לכם?

דיאטות חדשות צצות כל הזמן, ואחת לתקופה מופיע להיט התזונה התורן שמבטיח לכם ירידה מהירה במשקל. אז לפני שאתם מתמסרים לעוד שיטה חדשה עם שם מוזר - אולי פשוט תבדקו איזו דיאטה הכי מתאימה לכם בהתאם לתזונה שלכם

אנחנו ממש בעד שתפסיקו לעשות דיאטות ותאהבו את הגוף שלכם כמו שהוא, אבל אנחנו מבינים שרוב הסיכויים שזה לא יקרה. רוב האנשים, וחברי מערכת וואלה! בריאות בניהם, מתעסקים לא מעט במשקל שלהם. כפועל יוצא מזה, דיאטות חדשות צצות כל הזמן, ואחת לתקופה יש את להיט התזונה התורן שכולם מנסים.

עוד בנושא:
מה הזמן הטוב ביותר לאכול פחמימות כדי לשמור על המשקל
שותים קלוריות בקשית: כך שייקים גורמים לכם להשמין
בדיאטה והמשקל תקוע? הנה כל הסיבות לכך

הטרנדים הללו נוטים לבוא וללכת, ובסופו של דבר מי שבאמת רוצה לרדת במשקל חוזר בדרך כלל לאותם עקרונות תזונה בסיסייים. אבל גם כאן אין שורה אחת ברורה והחלטית - כי בעולם הדיאטות יש כמה אסכולות, כאשר לכל אחד עובד משהו אחר. יש כאלה שחייבים להימנע מפחמימות כדי לשמור על הגזרה, יש כאלה שמחזיקים מעמד רק אם הם אוכלים קצת מהכל, ויש כאלה שכדי לשרוד בדיאטה לומדים שפה תזונתית חדשה לגמרי.

כל הדרכים האלה מקובלות, ובסופו של דבר כל אחד צריך לבחור את הדיאטה שמאפשרת לו לשמור על משקל בריא בלי לסבול. כדי לעזור לכם להתחיל ולבחור את האחת, הכנו שאלון שיתאים את סגנון הדיאטה להרגלי התזונה היומיומיים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully