וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמו ביומנים: החנות של נינטנדו תפתח בישראל ב-24 ביוני

17.6.2019 / 8:54

אחרי שהודיעה לפני מספר שבועות על כוונתה לפתוח חנות בישראל, כעת יבואנית נינטנדו בישראל, תור גיימינג מודיעה כי החנות תפתח ב-24 ביוני לקהל הרחב. החנות תציע את החוויה הזה לחנויות הקונספט של המותג ברחבי העולם, לרבות מוצרי החברה

פוקימון נינטנדו סוויטץ'. יח"צ,
גם פיקאצ׳ו יהיה שם, בערך./יח"צ

יבואנית נינטנדו בישראל, חברת תור גיימינג, הודיעה כי חנות המותג תפתח ב-24 ביוני, זאת אחרי שהודיעה לפני מספר שבועות על כוונתה לפתוח חנות בישראל. החנות החדשה תביא תשתרע על פני 150 מ"ר ותביא לצרכן את החוויה המלאה של המותג, בדיוק כמו בחנות הדגל בניו יורק. "החנות החדשה תהווה בית למעריצי נינטנדו בישראל ותציע את המגוון הרחב ביותר של מוצרי נינטנדו וכן ומוצרים ברישיון רשמי של נינטנדו כמו ביגוד ואופנה, אביזרי לבוש ואביזרים מיוחדים ל-Nintendo Switch - מוצר הדגל של נינטנדו ל 2019"' אמר רון קלדס, מנכ"ל תור גיימינג.

עוד בנושא:

פרסום ראשון: נינטנדו תפתח נציגות רשמית וראשונה בישראל
שוק של מיליארדי שקלים: חברות הגיימינג נוהרות לישראל
"אל תאפשרו לשחקנים לטפס על עמודים": הבקשה של חברת החשמל מיצרנית פורטנייט

החנות תהווה מקום מפגש עיקרי למעריצים ולקהילת השחקנים של נינטדו, ויתקיימו בה תחרויות ואירועים מיוחדים שיבוצעו בשיתוף עם ה"דיזינגוף סנטר". עוד החנות תציע התנסות בקונסולת הסוויץ', לרבות הכותרים החדשים ביותר מבית המותג. מלבד הקונסולות והמשחקים, תור גיימינג כבר עכשיו מייבאת מוצרים נלווים כמו בובות משחק amiibo שמאפשרות להוסיף דמויות למשחק, לפתוח מצבי משחק חדשים ולקבל בונוסים מיוחדים. כאמור, החנות תפתח ב-24 ביוני בשעה 18:00 לקהל הרחב, בקומה 3 בדיזינגוף סנטר.

בחודשים האחרונים ראינו לא מעט מותגי על שהגיעו לישראל באמצעות היבואנים הקיימים. למרות שלא מדובר בנציגות רשמית של החברות הללו, נראה כי החברות סומכות מספיק ומוודאות שהחוויה תהיה זהה לחנויות בשאר העולם. בין החנויות ניתן למצוא את DJI שפתחה לראשונה חנות בהרצליה, באמצעות היבואן בנדא ואת חנות B&O, המייצרת מערכות שמע יוקרתיות ונפתחה על ידי היבואנית ביקונקט. לאט לאט ניתן למצוא בישראל לא מעט חנויות דומות, כשכעת החנות של נינטנדו מצטרפת לרשימה. אין ספק שחברות אחרות עשויות ללכת אחריי אלו שכבר פתחו חנויות, ואולי בשנים הקרובות גם נראה חנות של אפל, מיקרוסופט ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully