וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק מוציאה לבראדלי קופר את העיניים בשמלה צמודה ודוגמנית רותחת

17.6.2019 / 8:27

הדוגמנית הלוהטת היא אשת השעה בעקבות הפרידה המתוקשרת מבראדלי קופר, מה שהביא אותה לככב בתצוגת אופנה נחשבת ולצאת לסיבוב דאווין בפירנצה יד ביד עם סטלה מקסוול

אירינה שייק. splash
הפרודה הנכונה של השעה. אירינה שייק/splash

למקרה שתהיתם היכן מסתובבת הפרודה הרותחת של השעה אירינה שייק, בוויקנד האחרון היא עשתה את pitti uomo, יריד אופנת הגברים החשוב שנערך פעמיים בשנה בפירנצה. מארגני הארוע הוותיק החליטו הפעם לצאת מאזור הנוחות בעל הניחוח הברנז'אי של אנשי התעשייה ושכרו את שירותיהן של ג'יג'י ובלה וחדיד יחד עם שייק לצרכי באז מאסיבי במסגרת תצוגת חגיגות ה-90 למוסד האופנה האיטלקי 'לואיזה ויה רומא'. אם זה היה קורה לפני שנה למשל, סביר להניח שהדוגמנית הוותיקה בת ה-33 לא היתה מי שעולה באופן טבעי להיבחר כזו שתביא את הכותרות הרצויות לצד הסופר מודלס הכי נחשבות בסצינה.

לעוד חדשות אופנתיות:
תחתונים תחת החופה: השמלות בחתונה של נטע אלחמיסטר
התיקים הקטנטנים הכי יפים שתמצאו בזארה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אבל תודות לאקס בראדלי קופר ולעניין שנוצר סביב שובר הקופות שלו 'כוכב נולד', כולל השמועות על הרומן עם ליידי גאגא, הפרידה של השניים הזניקה את המניות של שייק לשמיים וכעת היא אף גונבת את הפוקוס מהאחיות לבית חדיד. על מסלול התצוגה שהופקה בשיתוף עם מגזין האופנה היוקרתי CR של קארין רויטפלד צעדה אירנה בשני לוקים שחורים סופר סקסיים, כיאה ל'תראה מה הפסדת' הקלישאתי.

עוד באותו נושא

כוכבת נולדה: המייקאובר המטורף של אירינה שייק

לכתבה המלאה

אחרי השואו עדיין נשארו לה טונות של סקס אפיל להשפריץ בסטייל ניינטיזי הורס כשהסתובבה ברחובות פירנצה יחד עם סטלה מקסוול בשמלת מחוך לבנה באורך מידי, מגפי גראנג' שחורים וקרדיגן ארוך שחור. למחרת היא המשיכה לדהור בגפה וצולמה ברחובות מילאנו באאוטפיט מבית היוצר של ורסצ'ה שכלל הרבה סקין שזוף, קצת בד שחור וסיכת ביטחון זהובה, שוב ברוח שנות ה-90 פלוס איזכור לשמלה המדוברת שהפכה את אליזבת' הארלי לסקס אייקון באותה תקופה. כך שאם היה למישהו ספק (הכוונה אלייך בראדלי) אירנה שייק קוברת לכולן בימים אלו ונראה שהשיא עוד לפניה.

אירינה שייק. splash
עושה לו טיזינג עם סטלה מקסוול/splash
אירינה שייק. splash
בשמלת מידי צמודה ונתונים מהשמיים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully