וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישיית העונה ב-NBA: קרי, הארדן, יאניס, יוקיץ' וג'ורג'

חמישיית העונה נחשפה. דוראנט בחמישייה השנייה עם לילארד, לאונרד, קיירי ואמביד. לברון בשלישית עם ווסטברוק, גריפין, ווקר וגובר. קווין דוראנט לא צפוי לשחק במשחק הראשון של הגמר

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום גמר המערב

חמישיות העונה ב-NBA פורסמו הערב (חמישי) ובחמישייה הראשונה ניתן למצוא את סטפן קרי (גולדן סטייט) ג'יימס הארדן (יוסטון), יאניס אנטטוקומפו (מילווקי), פול ג'ורג' (אוקלהומה סיטי) וניקולה יוקיץ' (דנבר). קווין דוראנט מגולדן סטייט מוביל את החמישייה השנייה בה נמצאים גם דמיאן לילארד (פורטלנד), ג'ואל אמביד (פילדלפיה), קוואי לאונרד (טורונטו) וקיירי איירוינג (בוסטון). לברון ג'יימס מלוס אנג'לס לייקרס, אותו התרגלנו לראות בחמישייה הראשונה בעשור האחרון, הסתפק העונה בחמישייה השלישית אותה הוא חולק עם ראסל ווסטברוק (אוקלהומה סיטי), בלייק גריפין (דטרויט), רודי גובר (יוטה) וקמבה ווקר (שארלוט).

הפעם האחרונה בה לברון ג'יימס לא נכלל בחמישיית העונה ב-NBA הייתה ב-2006/7, אז היו בה סטיב נאש, קובי בריאנט, דירק נוביצקי, טים דאנקן ולא אחר מאשר מיודענו אמארה סטודמאייר.

כמו כן, גולדן סטייט הודיעה הערב כי קווין דוראנט לא צפוי להיות כשיר למשחק הראשון בגמר ה-NBA. הפורוורד, שכזכור נפצע בשוק במשחק מספר חמש מול יוסטון, עדיין לא התאושש לחלוטין מהפציעה ולא ישחק לפחות במשחק הראשון נגד טורונטו/מילווקי. גם בלי דוראנט האלופה מסתדרת לא רע בכלל עד כה וניצחה בשישה מששת המשחקים כשהיא מנצחת בזה בו נפצע וגם במשחק השישי של הסדרה מול הרוקסט ואז משלימה סוויפ על פורטלנד בגמר המערב. כרגע, הווריירס ממתינים לראות מי תהיה היריבה שלהם בגמר.

חמישיית העונה

החמישייה השנייה של העונה

החמישייה השלישית של העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully