וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-40 שקל לטיסה: קו חדש ל-Wizz Air מאילת לאירופה

חברת הלואוקוסט ההונגרית פותחת קו חדש מאוקטובר הקרוב, הפעם לבירת ליטא. קו נוסף בין תל אביב לוילנה כבר קיים, ומחיר ההתחלה עומד על 39 שקלים לכיוון

וויז אייר Wizz air. וולף PR,
ממשיכה לפתוח קווים לארץ. וויז אייר/וולף PR

חברת הלואוקוסט ההונגרית וויז אייר (Wizz Air) הודיעה היום (ה') בשיתוף משרד התיירות על השקת קו החורף החדש: וילנה-אילת.

הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב ב-27 באוקטובר 2019 עם שתי טיסות שבועיות בימי שלישי ושבת. המחיר: החל מ-39 שקלים לכיוון. הזמנות לקו החדש יפתחו היום דרך אתר החברה, או דרך האפליקציה.

השבוע ציינה החברה 15 שנות פעילות, כשבשנת 2018 הטיסה למעלה מ-1.2 מיליון נוסעים לישראל וממנה. פתיחת הקו לאילת (שדה התעופה רמון), תתווסף לשישה קווים אחרים של החברה בין אילת ואירופה. לחברה יש כבר קו פעיל בין נתב"ג ווילנה, אולם במסגרת הסדר של משרד התיירות למימון טיסות חדשות מאירופה לאילת, ישתתף משרד התיירות במימון של 66 אירו לכל נוסע שינחת בעיר הדרומית.

וילנה ליטא. ShutterStock
האם יהיה זה עוד קו מיותר מאילת? וילנה/ShutterStock

24 יעדים מאירופה לישראל

וויז אייר היא חברת הלואוקוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה, עם 146 יעדים ב 44 מדינות. החברה טסה מתל אביב ל-17 יעדים באירופה ומאילת ל-7 יעדים ביבשת, כולל הקו החדש שהושק היום.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "הרחבת הפעילות של וויז אייר בישראל ופתיחת קו חדש מוילנה לאילת, הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל".

תמרה ווליוס, דוברת החברה, אמרה: "מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל, המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully