וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר נפרדה מהחבר הכדורסלן

צילום: ספלאש

23.5.2019 / 13:34

אחרי שנה של זוגיות דביקה, מקורבים לטופמודל מספרים כי היא החליטה לזרוק את החבר הצמוד זאת למרות שאמרה לאחרונה בראיון שהיא בהחלט רואה את עצמה צועדת איתו אל החופה. וואלה! סלבס ביוש

קנדל ג'נר. ספלאש
זרקה אותו. קנדל ובן/ספלאש

לא ברור אם בנות משפחת קרדשיאן מוצאות לעצמן בני זוג רק בשביל להיפרד מהן על מנת שיוכלו להמשיך להיות בכותרות או שזה פשוט הגורל האכזרי שפוקד את הבנות הכי מפורסמות בעולם פעם אחר פעם בסוג של חוסר מזל. כך או כך - כעת ניצבת המשפחה בפני משבר נוסף כשהאחות היפה במשפחה זורקת את החבר שלה בשנה האחרונה רק בשביל לשמוע שהוא כבר מתחיל להסתובב במועדונים, ולא, הוא ממש לא לבד.

קנדל ג'נר. ספלאש
כבר לא תהיה חתונה/ספלאש

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי הטופמודל קנדל ג'נר החליטה לזרוק את החבר שלה, הכדורסלן בן סימונס איתו יצאה בשנה האחרונה, זאת למרות שכשנשאלה על חתונה לסימונס בראיון למגזין "ווג" האוסטרלי, אמרה: "אולי. בטוח לא עכשיו, אבל אולי יום אחד", אז זהו שנכון לעכשיו - נראה שגם היום הזה לא יגיע. בטח לא עם הכדורסלן החתיך.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קנדל ג'נר. ספלאש
היה נעים/ספלאש

אם אתם דואגים לליבו השבור של הגבר המסוקס, אתם יכולים להפסיק כי הכוכב המכדרר כבר נצפה כשהוא מבלה במסיבת יום הולדת של חבר טוב - שם, דיווחו עדי ראייה, כי הוא נראה שמח ומאושר ולא ממש לבדו, "הייתה בחורה ברונטית בשולחן", ידעו לספר.

וואלה! סלבס נפרדה מהחבר שלה רק בשביל שתוכל לשכב עם אבא שלו.

קנדל ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
רווקה לוהטת/צילום מסך, אינסטגרם
קנדל ג'נר, קייטלין ג'נר. GettyImages
הוא שבר לך את הלב? קייטלין וקנדל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully