וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם, לוהט: בלה חדיד פותחת את עונת הרחצה

גל סלונימסקי

23.5.2019 / 10:30

אחרי סערה תורנית וכמה לוקים מוצלחים על השטיח האדום של קאן, מגיע השער של בלה חדיד למגזין ווג ספרד עם הפקת אופנה לוהטת במיוחד שכוללת יותר בגדי ים ממה שאפשר לספור. נהיה פה חם

בלה חדיד ווג ספרד. אינסטגרם, זואי גרוסמן, צילום מסך
עושה חשק לחופשה. בלה חדיד על שער ווג ספרד/צילום מסך, אינסטגרם, זואי גרוסמן

בימים האחרונים בילתה בלה חדיד בעיירת הנופש הצרפתית קאן וזכתה לצעוד על השטיח האדום של פסטיבל הקולנוע בשני לוקים נוצצים במיוחד. כיאה לטופ מודל כל הופעה שלה מעסיקה את מדור האופנה ברחבי העולם ובטיימינג מושלם נחשפים שני השערים החדשים שלה לווג ספרד.

חדיד פותחת את עונת הרחצה עם שערים לגיליון יוני של המגזין הנחשב - תמונת שחור-לבן בבגד ים של איב סן לורן עם קריצה לסייד בוב ובשער השני אאוטפיט של פאקו ראבן שכולל חולצת בטן פרחונית בשווי 1,180 דולר וחצאית חוף בגזרת מעטפת, שעולה לא פחות מ-10,300 דולר. ללוק צירפה הסטייליסטית ויטו קסטלו עגילי צדפות, הטרנד הרותח שממשיך גם העונה, אותם אפשר להשיג במנגו במחיר נגיש של 26 דולר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד ווג ספרד. אינסטגרם, זואי גרוסמן, צילום מסך
אאוטפיט יקר במיוחד של פאקו ראבן - אבל העגילים במחיר נגיש ממנגו/צילום מסך, אינסטגרם, זואי גרוסמן

את ההפקה הקייצית צילמה זואי גרוסמן וברשימת הלוקים תחת שרביטה של קסטלו: בגד ים של פנדי, ביקיני פרחוני של מנגו, בגד ים שלם בצבע ורוד עתיק, ביקיני לבן עם מלמלה בכתפיים ובגד ים שחור ומתחתיו טי-שירט עם הכיתוב "בלה". בסרטונים שהפיצו במגזין נראית חדיד רצה על החול, רוקדת בחוף, תופסת צבע בשמש, מחזיקה גלשן ים בדרכה לתפוס גלים ומצטלמת על ג'יפ רטרו שיקי במיוחד.

כאמור, ההפקה הסקסית מגיעה ימים ספורים בלבד אחרי שני לוקים מוצלחים על השטיח האדום של פסטיבל קאן - שמלת טול שכבות שקופה של דיור ושמלת וינטג' אדומה עם מחשוף קטלני בגב של רוברטו קוואלי. תוסיפו לשני אלה את הקמפיין החדש בכיכובה לקלווין קליין והסערה התורנית בעקבות הפרסומת שהיא מנשקת דוגמנית וירטואלית - והנה לכן מנת יתר של בלה חדיד.

עוד באותו נושא

זעם על הנשיקה האירוטית של בלה חדיד ודוגמנית וירטואלית אצל קלווין קליין

לכתבה המלאה
בלה חדיד פסטיבל קאן. GettyImages
לובשת רוברטו קוואלי בפסטיבל קאן/GettyImages
בלה חדיד פסטיבל קאן. GettyImages
בשמלת טול שכבות שקופה של דיור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully