וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה דורשת, נטע ברזילי מסרבת

24.5.2019 / 2:01

בזמן שמלכת הפופ הבלתי מעורערת ביקשה לעצמה עוד יהלומים, מלכת הפופ המקומית של ישראל סירבה להצעת עובדה באוקראינה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה/וואלה

נפח עם חדשות לא ממש טובות כי אחרי שנתיים של זוגיות נוצצת ודביקה, החליטו חברת הכנסת סתיו שפיר ובן הזוג שלה, שאולי שטרית, שעם כל הכבוד לאהבה - הגיע הזמן להיפרד, כך שהשניים עזבו כבר את הדירה המשותפת וסגרו את הבסטה.

סתיו שפיר. אינסטגרם, אתר רשמי
נפרדו כידידים. סתיו ושאולי/אתר רשמי, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם עם חדשות קצת יותר טובות כי אחרי שסבלה משיתוק בפניה - מיכל אנסקי חוזרת לעבוד ועושה את זה באחד האירועים המדוברים בעולם, פסטיבל קאן, כשלצידה בן הזוג התומך שגם לא הפסיק להגניב נשיקות וחיבוקים על סט הצילומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיכל אנסקי בפסטיבל קאן 2019. נטלי יונסוף,
מחלימה. מיכל והחבר/נטלי יונסוף

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שבקרוב תחזור לפול טיים ג'וב, ככה זה שקרן פלס נמצאת במגעים מתקדמים עם הפקת מופע החנוכה "פופ אפ", בו השתתפו בשנה שעברה שמות כמו נינט טייב, עומר אדם ושלישיית מה קשור.

קרן פלס. ניר פקין
תרקוד על הבמות בחנוכה. קרן/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיעה כמובן המלכה האם, מדונה או אסתר - איך שאתם רגילים לקרוא לה - שהגיעה להופעה בישראל רק בשביל לגלות בחזרה שחסרים לה תכשיטים (או יותר נכון יהלומים) על מנת שהלוק שלה יראה מושלם. אז היא שלחה את צוות הגלאם שלה שיחפש אחר התכשיטים המתאימים ממש 24 שעות לפני.

מדונה באירוויזיון 2019. GettyImages
איפה היהלומים? מדונה/GettyImages

ובמקום הראשון, עם כל הכבוד לדיוות בינלאומיות, שייך למלכה המקומית שלנו - נטע ברזילי - שהאירוויזיון עשה לה רק טוב אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא קיבלה הצעה מתכנית הריאליטי "האקס פקטור" לקחת חלק כמנטורית, שימו לב, לא בארץ כי אם באוקראינה. לצערם ואולי גם לצערכם, ברזילי סירבה בנימוס.

נטע ברזילי, אלון ליבנה. יח"צ,
איך אומרים לא באוקראינית? נטע/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully