וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "מאור בוזגלו לא יקבל העלאה, ניר קלינגר עדיין בתמונה". טל כחילה עזב

21.5.2019 / 21:56

לאחר הניצחון על אתלטיקו מדריד, התייחס הבעלים של בית"ר ירושלים לכובש הצמד ("זה תלוי בו"), לסוגיית המאמן ולעתיד המועדון. בוזגלו "הציע" את עצמו לאתלטיקו. קלינגר: "אשמח מאוד להמשיך, אבל צריך שניים לטנגו". בניון רמז: קבוצה גדולה נוספת תגיע בקיץ. הבלם נפרד

צילום ועריכה: קובי אליהו

נכון, מדובר במשחק ראווה בלבד, ובכל זאת, בית"ר ירושלים רשמה הערב (שלישי) את אחד הרגעים המשמחים ביותר שלה בעונה לא פשוטה כלל, כשניצחה את אתלטיקו מדריד 1:2. גיבור הערב היה מאור בוזגלו, שכבש צמד (14, 58) והקפיץ 28 אלף איש בטדי, כשמנגד פנדל של אנטואן גריזמן (49) הספיק לשער שוויון בלבד. יוסי בניון פתח והוחלף במחצית הראשונה, איתמר ניצן היה מצוין בשער, ובסופו של דבר, סיפקו הצהובים-שחורים לאוהדיהם כמה וכמה סיבות להתעודד לקראת העונה הבאה. דודו גורש, שהחליף את ניצן במהלך המחצית השנייה, נפצע וירד לספסל לקול תשואות במה שהיה משחקו האחרון בקריירה.

לאחר המשחק, הודיע בלם העבר אהוד כחילה כי בנו טל כחילה יעזוב את הקבוצה בקיץ. חשבתי שטל שגדל בבית"ר וגדל על מורשת בית"ר יסיים שם את הקריירה, אבל לצערי היום זה הסתיים והילד המדהים הזה ממשיך למטרה הבאה", כתב האב. "תודה ענקית למשפחת בית"ר ובמיוחד לקהל האדיר שתמך בטל תמיד ונתן לו כל כך הרבה אהבה. אנחנו נתגעגע להר הגעש של טדי ובמיוחד לכם האוהדים הנפלאים הכי טובים בעולם. תודה לך בית"ר".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה את אתלטיקו מדריד 1:2 בטדי
דייגו קוסטה סובל מנקע חמור בקרסול, פונה לבית החולים עם חשש לשבר
אתלטיקו מדריד ביקרה בטרנר, ברקת: "שמחה על ההזדמנות ללמוד מהם"

חוגג: "הניצחון רק מחזק את גודל האכזבה מהעונה הזו"

הבעלים משה חוגג אמר בסיום: "הניצחון רק מחזק את גודל האכזבה מהעונה הזו. יש פה פוטנציאל להיאבק על תארים, וראינו את זה היום. לנצח את אתלטיקו זה כבוד גדול, גם במשחק ידידות. הם רצו לנצח".

על מאור בוזגלו: "מאור יקבל הצעה, זה תלוי בו אם יישאר. כולם יודעים מה אני חושב על מאור. הצעה הוא יקבל. בנוגע להעלאות, לעניות דעתי, אחרי עונה כזו של בית"ר ירושלים, אף אחד לא ראוי להעלאה בשכר".

על העתיד: "בעונה הבאה נראה בית"ר חזקה מאוד, עם תקציב גבוה ומכובד. נפיק לקחים מהעונה הזו. יהיה צוות של יוסי בניון שיעשה סקאוטינג, ואנחנו מרחיבים את הצוות הזה כדי שנמצא את הזרים המתאימים. נרכוש, אבל גם נחפש שחקנים חופשיים. אם נתניה יכולה, גם אנחנו יכולים. ממחר יוסי יהיה פנוי לעסוק בסוגיית המאמן. רוני לוי הוא המאמן הבכיר מכולם מבין הפנויים, אני חושב שהוא מאמן מצוין ויוסי יחליט. גם ניר קלינגר בתמונה ויש עוד שני מאמנים שהם תחת חוזה".

על המדיניות שלו: "כשיש דרך אז מעריכים אותה, והדרך היא טובה - היא נגד גזענות ואלימות, ובעד דברים טובים. הדבר הכי חשוב הוא שנחזור להיות קבוצה שנאבקת על תארים".

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים עם דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
משה חוגג עם מאמן שלא מועמד להגיע לבית"ר/קובי אליהו

יוסי בניון רומז: עוד קבוצה גדולה תגיע בהמשך הקיץ

המנהל המקצועי יוסי בניון, שפתח בהרכב והוחלף במהלך המחצית הראשונה, סיכם וקרץ גם להמשך הקיץ: "זו חוויה גדולה לאוהדים ולקבוצה. השגנו ניצחון יוקרתי אבל העיקר שהקהל נהנה. מבחינה פיזית ברור לי שאני יכול להמשיך עוד עונה, גם היום הרגשתי מצוין, אבל זה התזמון הכי נכון לפרוש. בית"ר צריכה אותי יותר מחוץ למגרש מאשר על המגרש. המשחק הזה תורם גם לכדורגל הישראלי, אני מקווה מאוד שלקראת אוגוסט יהיה משחק נוסף. יהיו הפתעות, יגיעו קבוצות לא פחות טובות לישראל, בימים הקרובים נסגור את זה".

על סוגיית המאמן אמר: "אני אמור להחליט ביחד עם אלי אוחנה, השבוע נשב ונחשוב על כל התכנית לעונה הבאה. בקרוב מאוד נקבל את ההחלטות. יש מאמנים טובים, ניר מאמן מצוין ועדיין יש לו חוזה, נצטרך לחשוב מה הכי טוב למועדון. אין מה לעשות, צריך לקבל החלטות גם אם חלקן יהיו קשות".

כשנשאל על המשך דרכו של מאור בוזגלו אמר בניון: "מאור שחקן מצוין, זה לא חדש, אבל לא רק הוא - דוד קלטינס נתן הצגה, איתמר ניצן היה מצוין, הרבה שחקנים הוכיחו שהם יכולים להיות ברמות הגבוהות. אני עדיין לא יודע מי יהיה ומי לא יהיה".

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"צריך לקבל החלטות, גם אם חלקן יהיו קשות". בניון/קובי אליהו

בוזגלו וקלינגר ממתינים להחלטות

כובש הצמד מאור בוזגלו אמר: "הייתה חגיגת כדורגל לכל מי שהגיע למשחק. התכוננו למשחק הזה לא כמשחק ראווה, כי מדובר ביריבה ברמה עולמית. גם לכבוש צמד, גם לנצח, זו אתלטיקו הגדולה. כיף לסיים ככה את העונה. אני בתוך תוכי יודע מה אני שווה. לגבי סכומים שנזרקים לאוויר - אני לא אחראי לזה. גם ראשי המועדון יודעים שמבחינת דרישות, אף פעם לא התעסקתי בזה, אף פעם זה לא היה מוגזם מדי. כרגע אני שחקן חופשי, אני שוקל גם לפנות לאתלטיקו, זה גם יכול להיות מעניין. קיבלתי הצעה מבית"ר, מן הראוי שניפגש בצורה מכובדת שוב פעם. עברתי חוויה בבית"ר, זו הייתה עונה מאוד קשה מבחינתי, גם כי חזרתי מפציעה קשה. הרבה זמן לא סיימתי עונה בריא".

ניר קלינגר הוסיף: "היה כיף גדול הערב, חוויה מדהימה וברור שגם אם זה משחק ידידות, לנצח אותו זה לא דבר פשוט. אתלטיקו קבוצה מדהימה. אפשר היה להרגיש את העוצמה של בית"ר היום ולהרגיש לאן אפשר להביא אותה. הלוואי שתהיה לי אפשרות להיות שותף לאתגר הזה".

כשנשאל האם ימשיך בעונה הבאה, אמר המאמן: "כמו שאתם לא יודעים גם אני לא יודע, אני מניח שמשהו יקרה בימים הקרובים. אני חייל של המועדון ואעבוד עד היום האחרון. אחכה בסבלנות ובאהבה, אני לא עושה קמפיינים לעצמי. אשמח מאוד להמשיך, אני מלא תשוקה ורצון, מקווה שאמשיך פה ואם לא, אעבוד במקום אחר. בשביל טנגו צריך שניים, אקבל באהבה את מה שיוחלט".

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
חייל של המועדון. קלינגר/קובי אליהו

עוד לפני המשחק פגש נשיא המדינה רובי ריבלין את שחקני שתי הקבוצות. יוסי בניון זכה לחיבוק ושמע מהנשיא: "אתה מנכסי צאן הברזל של הספורט הישראלי, אין אוהד כדורגל שלא מחה דמעה איתך כשהחלטת לסיים את דרכך כשחקן. תחסר לנו מאוד במגרשים יקירי".

נשיא המדינה רובי ריבלין עם מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא והמאמן. ריבלין וסימאונה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully