וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לממש את האופציה על אנג'לו קלויארו

21.5.2019 / 19:03

ספרופולוס רוצה שהפורוורד שרשם העונה 7.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק ביורוליג ימשיך גם ב-2019/20. נמשכים המגעים עם טאריק בלאק

one

מכבי תל אביב בוחנת בימים אלה מועמדים לחיזוק הקבוצה לעונה הבאה, במקביל להחלטות לגבי השחקנים הקיימים בסגל הנוכחי. לוואלה! ספורט נודע כי הצהובים צפויים לממש את האופציה על אנג'לו קלויארו לעונה הבאה, לאחר שהמאמן יאניס ספרופולוס הביע את רצונו לראות את הפורוורד נשאר במועדון.

בחוזהו של קלויארו אופציה של הקבוצה לעונת 2019/20, כשעל הצהובים להודיע לשחקן עד שבועיים מיום המשחקים האחרון של העונה על החלטתם. במכבי תל אביב לא צפויים לעשות זאת באופן רשמי עד תום העונה, כדי להימנע ממקרים לא צפויים, אולם נראה שרק שינוי קיצוני ימנע את המשך דרכו במועדון בעונה הבאה.

מי שכבר חתומים לעונה הבאה במדי מכבי תל אביב הם סקוטי ווילבקין, והישראלים ג'ון דיברתולומאו, יובל זוסמן ודני אבדיה. הצהובים מנסים להחתים את טאריק בלאק לעונה נוספת ומנהלים עימו מגעים מתקדמים, ובנוסף צפויים להחתים את ג'ייק כהן לעונה נוספת. מי שמתנדנדים בשלב הזה הם אלכס טיוס, ג'וני אובריאנט, דיאנדרה קיין ומייקל רול. ג'רמי פארגו לא ימשיך.

קלויארו (30, 2.03 מ') בנה את מעמדו באירופה בצורה איטית. הוא החל את הקריירה בבולגריה, התקדם לשנתיים בגרמניה, ואחרי עונה בליגה הספרדית הגיע לטורקיה לביוקומצ'צ'ה הטורקית בעונת 2016/17. בקיץ 2017 חתם בבנביט, הרשים בליגת האלופות של פיב"א, ובקיץ שעבר עבר למכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד השחקנים האהובים על ספרופולוס, שהפך אותו לשחקן חמישייה קבוע. ב-30 משחקי יורוליג רשם 7.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים, כשהצגת השיא שלו נגד פנאתינייקוס, אז קלע 20 נקודות והוסיף 11 ריבאונדים, זיכתה אותו בתואר שחקן המחזור ה-20 ביורוליג. בליגת העל רשם קלויארו 5.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא:

ביוון טוענים: "דיוויד בלאט ממש לא מרוצה מהמצב, אבל ימשיך באולימפיאקוס"
"דני אבדיה ישחק בלי בעיות בכל עמדה ב-NBA, מרכז ועד פאוור פורוורד"
ספרופולוס: "מקווה לסדרה שקטה". לימונד: "המפתח שלנו זה האנרגיות"

אנג'לו קלויארו על ספסל מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עומד בציפיות. קלויארו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully