וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה ישחק בלי בעיות בכל עמדה ב-NBA, מרכז ועד פאוור פורוורד"

ב-ESPN שוב התלהבו מהכישרון הצעיר של מכבי תל אביב: "יש לו ראיית משחק פנומנלית, נראה כמו בחירת טופ 10 בטוחה בדראפט 2020"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב על עירוני נהריה

25 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק - זו היתה מנת חלקו של דני אבדיה בטורניר הנוער האחרון של היורוליג, בו שוב צפו כמה וכמה סקאוטים מהליגה הטובה בעולם. הכישרון הצעיר של מכבי תל אביב נבחר לחמישיית הטורניר והמשיך לנסות ולבסס את מקומו כמועמד ראוי לאחת מעשר הבחירות הראשונות בדראפט של 2020.

אחד מאלה שהתרשמו מאבדיה, ולא בפעם הראשונה, היה ג'ונתן גבעוני מ-ESPN, אולי מומחה הדראפט הגדול ביותר בארצות הברית. "הזריקה של דני מבחוץ לא היתה יציבה (9 מ-37 ל-3), אבל לא היה קשה לראות מדוע כל כך מתרשמים ממנו, כשרואים אותו מוביל כדור ומנהל את הקבוצה שלו בגובה שלו. הוא הראה ראיית משחק פנומנלית ויצירתיות, פירק הגנות, פעל בצורה מצוינת בפיק אנד רול ומסר מסירות על כל המגרש להתקפות מתפרצות".

עוד בנושא:

האיש שהזכיר לקטש את עצמו: דגן יבזורי צפוי לפרוש מכדורסל
ספרופולוס: "מקווה לסדרה שקטה". לימונד: "המפתח שלנו זה האנרגיות"
תומר גינת מרגיע את אוהדי הפועל תל אביב, היציע האדום ייסגר בדרבי?

בכלל, יכולות המסירה של אבדיה, בגובה 2.05 מ', היא זו שהרשימה יותר מכל, והופכת אותו לפוטנציאל NBA של ממש. "היכולת שלו לקחת ריבאונד הגנה ולהריץ התקפה מתפרצת תפורה על ה-NBA המודרני", כתב גבעוני. "האינסטינקטים שיש לו גם בהתקפה וגם בהגנה יעזרו לו לעבור בלי בעיות ולשחק בכל עמדה מרכז ועד פאוור פורוורד. הגוף שלו ימשיך להתמלא, ההגנה שלו משתפרת, פועל יוצא של המלחמה על הדקות במכבי תל אביב. כל עוד הוא יחזור לקלוע מבחוץ - משהו שלא יהיה פשוט - הוא נראה כמו בחירת טופ 10 בטוחה". כרגע, במוק דראפט האחרון שפורסם ב-ESPN לפני כחודש, מדורג אבדיה במקום החמישי.

בכתבה הנרחבת של גבעוני, בחר כתב ESPN גם מספר כוכבי יורוליג שעשויים לקפוץ ל-NBA בעונה הבאה: קורי היגינס מצסק"א מוסקבה, המבוקש אצל פיניקס, דנבר, ברוקלין, יוטה, דטרויט ופילדלפיה, ואסילי מיציץ', שלא מחזיק בסעיף יציאה ועשוי לנסות את אופציית ארצות הברית רק בקיץ 2020, ושיין לארקין, שעדיין חולם על הליגה הטובה בעולם לאחר מיעוט הדקות בבוסטון.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully