וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האי האיטלקי מציע: יורד גשם? אל תשלמו על המלון

מיזם חדש באי אלבה לחופי טוסקנה: אם מזג האוויר גשום - לא תצטרכו לשלם על השהות שלכם. המבצע מוגבל לחודש מאי, אבל כנראה יימשך גם בסתיו

העיר פורטופראיו האי אלבה באיטליה. Shutterstock, ShutterStock
חודש מאי נחשב כתקופת מעבר בין עונות התיירות. האי אלבה/ShutterStock, Shutterstock

כולנו כבר היינו עדים לתופעה הזו: מלון מצוין ועתיר המלצות, שמקבל רק כוכב אחד ב-Trip Advisor או ב-Yelp, בגלל לקוח רטנוני שהחליט שזהו הדירוג המתאים לו - רק בגלל גשם שפקד את האזור בזמן החופשה שלו.

כמובן, אין שום דבר שהנהלת המלון יכולה לעשות בכדי להבטיח מזג אוויר נאה במהלך החופשה שלכם, אבל אפשר לתקוף את הבעיה מכיוון אחר: האי האיטלקי אלבה (Elba), השוכן במרחק לא גדול מחופיה של טוסקנה, ידוע כמקום שאליו הוגלה נפוליאון באחרית ימיו.

כעת, מציעים באי התיירותי מיזם חדש העונה לשם: "אלבה בלי גשם" (Elba No Rain). הרעיון: אורחים שמגיעים להתארח באי בחודש מאי, יקבלו בחזרה את התשלום ששילמו לבית המלון, אם יירד גשם. רשת CNN מדווחת כי בהודעה רשמית שפרסמה לשכת התיירות המקומית נאמר כי "השהות תהיה ללא כל תשלום, בימים שבהם יירד גשם למשך יותר משעתיים, בטווח השעות 20:00-10:00".

כדי ליהנות מהמיזם הייחודי, על המבקרים להתארח מאחד ממקומות האירוח המופיעים ברשימה שפרסמה לשכת התיירות (כולל גסטהאוסים ואכסניות).

יש גשם? הלינה בחינם. אלבה

"התחזית עצמה גורמת לביטולים"

"בעלי מקומות האירוח באזור מסבירים לנו כי תחזיות מזג אוויר לסופי שבוע גשומים, עלולים לגרום לביטולים של למעלה מ-20 אחוזים", אומר קלאודיו דלה לוצ'יה, אחד ממנהלי לשכת התיירות באי. "מסיבה זו, מיזם #ElbaNoRain נועד להבטיח למבקרים כי במקרה הנדיר של יום שבו יורד גשם מתמשך, הם עדיין יכולים ליהנות מכל מה שמוצע כאן, מבלי לשלם אפילו אירו אחד על האירוח".

לדבריו, נכון לעכשיו, המיזם הוא ניסיוני ומוגבל לחודש מאי בלבד. אך לאור ההיענות הגבוהה, שוקלים באלבה להמשיך אותו גם בחודשי הסתיו הקרוב.

חודש מאי נחשב כתקופת מעבר בין עונות התיירות, כך שזוהי תקופה נעימה יחסית, שאינה מתאפיינת בצפיפות רבה. יש לציין כי האי אהוב במיוחד עם מבקרים מקומיים מרחבי איטליה, הגודשים אותו בשיא הקיץ. הוא שוכן בטוסקנה, אזור הנחשב לתיירותי ביותר באיטליה. רוב המבקרים מגיעים לאי באמצעות מעבורת היוצאת מהעיר פיומבינו (Piombino), אך ניתן להגיע אליו גם במטוסים בגודל קטן ובינוני ישירות ממילאנו, פירנצה, פיזה וערים איטלקיות נוספות.

האי עצמו מציע למבקריו חופים יפים, כמו גם אתרים היסטוריים כגון מעונו של נפוליאון ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully