וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות: טויוטה תשיק ג'יפון המבוסס על היאריס

22.5.2019 / 7:14

האם אנחנו צפויים לראות בשנה הבאה ג'יפון חדש לטויוטה שיתמקם מתחת ל-C-HR? על פי שמועות בתעשיית הרכב אחד כזה הולך להיבנות לצד טויוטה יאריס החדשה במפעל בצרפת

מבחן משווה: טויוטה C-HR הייבריד נגד מיצובישי אקליפס-קרוס טורבו. ניר בן-טובים, ניר בן טובים
טויוטה C-HR אליו עומד להצטרף אח קטן/ניר בן טובים, ניר בן-טובים

כמו כל יצרנית גדולה, גם טויוטה מועדת באופן טבעי להתנהלות המגושמת המאפיינת תעשיות ענק מסוגה, בדיוק סוג ההתנהלות שגורמת לה להחמיץ או להגיב באיטיות לשינויים בטעם הקהל. כך, שנים ארוכות אחרי שדגמים בקבוצת ה-SUV הקטנים עושים חיל באירופה ורואים גידול של עשרות אחוזים בכל שנה. אחרי שמכוניות כמו פיג'ו 2008, סיאט ארונה, סוזוקי ויטארה, רנו קפצ'ור, קיה סטוניק ואחרים כבר יוצרים לעצמם מוניטין ודגמים כמו סקודה קאמיק ופורד פומה עומדים להיכנס למשחק - טויוטה מתעוררת ועומדת להציג מתחרה משלה.

מבחן השוואתי: טויטה יאריס מול קיה ריו וסיטרואן C3. קינן כהן, ניר בן טובים
יאריס הבאה תהייה הבסיס לג'יפון ותיוצר לצידו בצרפת/ניר בן טובים, קינן כהן

הדגם החדש, אמור להיות מיוצר במפעל הצרפתי של טויוטה בצרפת הממוקם בוואלנסיין בצפון מזרח המדינה. המפעל ממנו כיום מגיעה אלינו טויוטה יאריס שנמצאת בערוב ימיה וממנו תגיע טויוטה יאריס החדשה בשנה הבאה. מה שמאפשר להניח כי הג'יפון ייעשה שימוש בפלטפורמת היאריס הבאה, או ליתר דיוק בגרסה הקטנה של פלטפורמת ה-TNGA העולמית של טויוטה.

מה אנחנו צפויים לראות בדגם המדובר? כנראה שהעיצוב החיצוני ימשיך את מגמת "בעל הבית השתגע" שמגיעים מסטודיו העיצוב של טויוטה. מה שמביא אותה להביא דגמים במראה נועז ואגרסיבי הרבה יותר ממה שהכרנו בעבר. עיין ערך קורולה, ראב4 ו-C-HR.

מה עוד? סביר להניח שלאור הניסיון רב השנים של טויוטה ביחידות הנעה היברידיות והעניין הגובר בהן באירופה ובעולם בכלל, אנחנו נראה גם בג'יפון העתידי יחידה כזו, ייתכן ואבולוציה של מנוע היאריס ההיברידית.

בהתאם לקצב העדכונים של מערכות הבטיחות של טויוטה, כנראה שהוא יקבל גם את הדור השלישי של מערכות אלו שכיום נמצאות בעדכון של הדור השני.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מתיחות פנים מתערוכת ז'נבה. אתר יצרן
רנו קפצ'ור, רב מכר אירופי לפני החלפה/אתר יצרן

המתחלפים והמתחדשים

גם בלי קשר לג'יפון הקטן של טויוטה, השנה הבאה הולכת להיות משופעת בג'יפונים קטנים. רנו הולכת להחליף את הקפצ'ור. ניסאן תציג את הג'וק החדש. אופל מחליפה את המוקה X בדגם חדש לגמרי ויחד איתו פיג'ו את ה-2008. בטווח הזמן הרחוק יותר אנו צפויים לפגוש גם דגם חדש לגמרי של ג'יפ, שהצהירה כי היא מעוניינת בדגם נוסף בקבוצה מלבד הרנגייד עד שנת 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully